Hiii! Meghoztam az új részt💕 Nem lett olyan jó mint vártam de sebaj😏 Remélem tetszik,jó olvasást!💕 xx.
Vadul csókoltuk egymást. Borzasztóan féltem. Tenyeremen újból izzadságcseppek jelentek meg,görcsbe rándult a gyomrom,minden végtagom elgyengült.
-Ni..Ni-Niall..tudod nekem még..mé-még ez az első...-dadogtam. A szavakat mintha harapófogóval húzták volna ki belőle. Most tuti hülyének néz.-Nem tudom hogy kell,mikor és mit csinálni. Ezt a mondatot magabiztosabban bögtem ki,miután rámvigyorgott.
-Ne aggódj már. Mindent megmutatok,megtanítalak mindenre jó? És szuper óvatos leszek.-nyugtatott meg. Nem tudom. Én nem akarom.
Kezeimet óvatosan megfogta és nadrágjára vezette. Elhúztam a kezem és rémülten nézett vissza rám. Erőt vettem magamon és ezúttal saját akaratomnak köszönhetően levezettem a kezeim nadrágjára ami szuperkicsi volt már rá. Vággyal teli nyögések hagyták el száját mire én csak aggódóan néztem rá.
-Nyugi,jó amit csinálsz.-suttogta fülembe. Összerándultam mikor kezei pólómat húzták le.
-Tudod,én nem vagyok valami szépség.-Szemeimet lesütöttem. Nem érdekelte mit mondok neki. Kezdem megijedni. Azt mondta óvatos lesz!
Erősen szívni kezdte a nyakam ami,őszintén megvallva jó lett volna,ha lassabb tempóba váltana.
-Ni-Niall ez fáj!-síkítottam el magam mire ő rám nézett. Szemei már nem tengerkékek voltak. Sötétebbek voltak. Próbáltam ellökni magamtól de esélyem sem volt a macskaszarnyi izmommal. Kezei lejjebb vándoroltak,már a bugyimban jártak. Lehúzta azt rólam és magáról is levetette ruháit.
-Állj le kérlek!-Szemeimből ömlöttek a könnyek. Nem gondolkoztam,csak hatalmasat lendítettem kezemen és az arcán landolt. A csapás helyére helyezte ujjait. Kaptam az alkalmon és kimásztam alóla.
-Undorító féreg vagy Niall Horan! És én még elhittem hogy tényleg lehetek valaha szerelmes...-szinte köptem arcába a szavakat. Szemei már a normális színben pompáztak. Bömbölve Violet szobájába rohantam aki úgy viselkedett mintha olvasott volna a gondolataimban. Elmeséltem neki mindent szőröstül bőröstül. Tiszta ideggel a szőke szobájába teleportálódott.
-Idefigyelj te pöcs! Elmondtam világosan hogy hogyha fájdalmat okozol a legjobb barátnőmnek a herédnél fogva kötözlek ki egy karóhoz! És most mit tettél?! Majdnem megerőszakoltak te barom!-Kezei hatalmasat csattantak az arcán. Semmit nem reagált majd rámnézett. Féltem tőle.
-Idefigyelj Violet!-Utánozta őt.-Tudom hogy elbasztam oké?! Magával ragadott a vágy és nem tudtam irányítani! Azt is tudom hogy most a lány,akit szeretek fél tőlem. Szerelmes volt belém és én tönkretettem!-Nemtudom hogy eltört-e a keze de olyan nagyot ütött a falba hogy azt Liam is hallotta a másik oldalon.-Nyugodtan herélj ki. Legalább soha többet nem tudom bántani őt.-Ezután a mondata után rám mutatott. Észre se vettem hogy szemeimből patakoznak a könnyek. "A lány akit szeretek....".
-Azt mondtad óvatos leszel..-morogtam az orrom alatt. Violet nem akart magunkra hagyni,de a lelkére kötöttem,hogy hogyha baj van síkítozok.-És én bíztam benned. Elhittem hogy egy ilyen lány-magamra mutattam-Tetszeni fog neked. Hogy is gondolhattam ilyet? Egy háromnapos kutyaszar is szebb nálam. -mosolyogva bőgtem mint egy idegbeteg.
-Elég! Lana gyönyörű vagy! A legszebb amit valaha láttam. Tudom hogy elrontottam,és elhiheted:Rohadtul sajnálom! Elkapott a vágy,magával ragadott. Eszméletlen gyönyörű vagy megértetted?!-soha senki nem mondott nekem semmi szépet. És most jön Ő. Az első akibe szerelmes vagyok. Az első akivel csókcsatáztunk. Az első akivel őszintén tudtam nevetni. Ő az első nekem. Felforgatja az életem.
Ajkait ajkaimra nyomta. Ebben a csókban minden benne volt. Vágy,szerelem,szeretet,bosszú,szomorúság,boldogság,csalódottság,meglepődöttség. Minden érzelem.
-Szeretlek gyönyörűm!-suttogta két csók között.-
-Én is téged Niall.