16.

256 17 0
                                    

Elnézést,hogy mostanában nem volt rész! Hála' végre szünet,így próbálok minél több részt. olvasást! Xx.💕

-Valaki engem is beavatna?!-Háborodtam fel,ami jogos volt. Karba tett kézzel,felvont szemöldökkel s kérdő tekintettel álltam a gerlepár előtt.
-Hát..Öhm..-Szavai elhalkultak Louisnak majd szemeivel Violetet kereste segítségkérően-Azt hiszem jobb ha ezt nem én mondom el. De tuti,lehet hogy feleannyira,de örülni fogsz te is!
De mégis minek kéne örülnöm?! Kitől kéne megtudnom? A szőkeség az ajtóban termett. Szemei ezúttal nem csillogtak,ragyogtak. Szomorúságot sugároztak ami engem is lehangoltá tett.
-Tudnál jönni egy kicsit?-Hangja remegett.
-Hát perszee haver!-Csattant fel Louis majd hangos nevetés tört belőlünk a szobában amit nemrég csönd lepett el.
-Ja igen,szerintem is téged hívott..-Gúnyolódtam rajta s egy kisfiús megsértődéssel kölcsönözte. Niall után mentem,aki már az ajtóm előtt állt. Gyorsan üdvözöltük egymást és nekem újból a vérvörös fejemmel kellett megbírkóznom.
-Nos,ma Paul behívott minket amit bizonyára te is tudsz.-Hangja elcsuklott,de rögtön kapcsolt és összeszedte magát.-Na mindegy..a lényeg,hogy turnéra kell mennünk és nem tudom hogy te jöhetsz-e. Violet azért jöhet mert már rengetegszer volt velünk. De Paulnál a döntés,és több mint valószínű,hogy nem jöhetsz. Sajnálom..-Várj! Ebből az egészből semmit nem értettem. Miért mennék én vele turnéra?! Senkije nem vagyok..
-Hé,mi-miért mennék én turnéra veletek? Pár hete vagyok csak itt. Nem várhatom el,hogy magatokkal vigyetek!-Igazából magam sem tudtam miért mondom ezt. Reflexszerűen ömlöttek ki belőlem a szavak,és fel sem fogtam mit zagyválok. Én nagyonis akarok menni velük. Niall közelébe akarom tudni magam.
-Miért ne várhatnád el?!-Hangja már erőteljesebb volt,mire én összerezzentem.
-Ne-Nem tudom. Nem akarok púp lenni a hátatokon. Meg a rajongók. Mit szólnának?!
-Kit érdekel? Engem nem. A fontos,hogy mellettem van a helyed!-Kezünket összekulcsolta,majd ajkait enyémre tapasztotta.

Akarom hogy szeress. |N.H ff.|Where stories live. Discover now