Eszméletlen voltam. Nem tudtam mi történik,és nem is akartam tudni. Mikorra már végre valahára észhez tértem,bár nem volt semmi kedvem,kinyíltak a szemeim,s Niallt láttam aki épp aggódó tekintete kíséretével védelmező karjaiba zárt. Az erős kórházszag éreztette velem jelenlétét. Nem kérdeztem semmit,csak rá pillantottam,de csak mosolygott ami eléggé meglepett. Miért mosolyog mikor én azt sem tudom mi történik?
-Anyám?-törtem meg a hosszas csendet.
-Várj,ő az anyád volt?-kérdően nézett rám.
-Sajnos..mivan vele?-Jézusom miért kérdezgetek róla mikor gyűlölöm?!
-Állítólag megszökött az elmegyógyintézetből,hogy ártson neked. De én ezt nem engedem neki szépségem.-Hihetetlen mennyire romantikus is tud lenni. Bárcsak mindig ilyen lenne,de sajnos a folytonos hangulatingadozása meggátolja ezt.
-Ne hívj így,hazudni nem szép dolog.
-Lana..nem szokásom hazudni.-elfordítottam a fejem,de ő az állam alá nyúlt majd magafelé irányította azt.
-Szépségem.-Suttogta ajkaimra,de nem csókolt meg. Most komolyan ezt csinálja? Sose volt még hogy én kezdeményezzem a csókot. És most sem fog megtörténni. Nem engedek a csábításának.
-Öhm-Köszörülte meg a torkát egy bizonyos.-Nem akarom megzavarni a csodás és romantikus,esetleg undorító pillanatot,de mennünk kéne.-Liam barna kiskutya szemeivel ránk pillantott,majd kifordult az ajtón.
-Hát oké. Öltözz fel.-parancsolt rám. Idegesített amiért parancsolgat nekem.
-Ne parancsolgass Horan.-Kikászálódtam az ágyból. Ekkor rámtört a felismerés. Hová lettek a ruháim? Egyszál fehérneműben. Ne.ne.ne.
-Hé a ruháim?-összezavarodtan kérdeztem.
-Talán mert a sárba zuhantál,levették rólad...-Bunkó volt. Nem nézett rám. Talán nem vagyok szép látvány?
-Jó és akkor mi a szart vegyek fel?!-Odadobott hozzám pár ruhát.
-Aha énis értelek...-Szemeim homályosodtak,és a forró könnyek újból arcommal érintkeztek. Még mindig nem nézett rám,bizonyára hányingere van tőlem. Felöltöztem,majd egész úton nem szóltam hozzá.
-Lana mi a szar bajod van már megint baszki!-Szinte már üvöltött. Ott. Mindenki előtt.
-Áh csak annyi hogy undorodsz tőlem!
-Csak nem akartam,hogy megint megtörténjen.Hát oké. Ez kifejezetten shit lett.
Nézzétek el.💞