7.

341 15 0
                                    

******Niall******
Fogalmam sincs mi ütött belém mikor áthívtam a csajt de szükségem volt valakire,ha már Lanát nem érdeklem.
..:Kellynek már itt kéne lennie. Idegességemben a konyhába siettem hogy egyek valamit. Na igen..ha szomorú vagy ideges vagyok mindig eszek. Mivel nagyon nem tudok főzni a rántotta mellett döntöttem s elkezdtem csinálgatni.
-Mit főzöcskélsz?-Kérdezte tőlem egy nyávogos hang. Hátrafordultam és a csaj állt előttem kivágott ruhában. Sietősre vettem a dolgot és egyből a pultra "dobtam".
-Ah istenem Kelly neked mindig sikerül kikészíteni..-Belemosolygott csókunkba. Az ajtó nyitódását hallottam de nem foglalkoztam vele. Biztos Harry hozott fel valami kurvát,mint mindig. Tom,Louis őrének hangját is hallottam. Minek volt Harryvel Tommo testőre?! Jó mindegy,biztos Louis jött haza. Gondolatmenetem valami megzavarta. Pontosabban valaki.:
-Khm..-Köszörülte meg torkát az illető-Én csak kajáért jöttem..-Hátrafordultam majd megpillantottam Lanát. Szemeibe csalódottság,szomorúság mutatkozott de nem verte nagy dobra. Mentegetőzni kezdtem de ekkor egy hatalmas pofonnak lettem gazdája. Kelly kiviharzott a házból aztán észrevettem hogy Lanán a kabátja és a cipője is rajta volt. Fogadni merek,hogy nem kajáért jött " le". Megfogott 5-6 szatyrot ezután a szobájába rohant. Istenem hogy lehetek ekkora vadbarom?! Kezem és a fal barátkoztak. Lehet eltört,lehet nem. Keserves zokogása ide lentre is elhallatszódott. Nem mentem utána. Félek a szemeibe nézni. Most tuti a békasegge alá képzel engem,vagy egy pincébe.
Fél óra után erőt vettem magamon és halkan szobájába osontam. Feküdt ágyán,feltehetően sírt. De miért? Nincs közöttünk semmi. Még nincs.
Az ágy szélére feküdtem,közvetlen mellé.
-Sa-sajnálom..-hirtelen nem tudtam mit mondani ráadásul dadogtam is. Szuper! Folytattam kis beszédem arról,hogy soha nem látja többet itt őt,és senki mást. Talán kezdek beleszeretni vagy csak egy alkalomra kell? Nemhiszem. Egy lány miatt sohasem hagytam volna azt hogy Kelly elmenjen,hisz Kelly az a lány aki mindig elfelejtetteti velem a rosszat a tökéletes testével,és az ágybeli képességeivel. Miközben a gondolataimat ülöm Lana már a mellkasomba bújva aludt el. Szemei feldagadtak bizonyára a sírástól.

Hiiii! Oops ez egy elég rövid rész lesz but a következő feltehetőleg tizennyolc plusszos rész lesz,de nem biztos! Kérlek hagyjatok magatok után jelet! Nagyon hálás lennék. Már így is sokat köszönhetek hisz' sokan olvassátok a """" művem"""".
Jó olvasást! Xx

Ui:Szorri amiért nagyon rövid lett a rész!💕

Akarom hogy szeress. |N.H ff.|Where stories live. Discover now