A nap többi felében,legalábbis ameddig vártuk Louisékat,megreggeliztünk majd egy új sorozatba kezdtünk bele. Azt hiszem valami Super Natural a neve. A sorozat felénél én bedobtam a szunyát,és csak az keltett fel,hogy Niall fészkelődik mellettem. Gondolom felöltözik,vagyis felveszi az eddzős ruháját amibe focizni fog.
A megérzéseim beváltak ugyanis pár percnyi mocorgás után kipattant az ágyból. Hátat fordítva nekem kutakodott a táskájába. Fejemet a kezemnek támasztva néztem Őt ahogy öltözködik. Annyira kíváncsi leszek mit fognak hozzám,hozzánk szólni. Remélem nem fognak utálni,és mindennek elhordani. Az a baj,hogy én nem tudom figyelmen kívül hagyni más emberek véleményét rólam.
Gondolkozásomból a csengő rántott ki. Végre megjöttek,és eltudom mesélni az egész itt töltött időt Violetnek,persze az estét kihagyva. Nem tudom mennyire bízik meg Niallbe ezért azt sem tudom hogy mennyire ölülne neki. Olyan bizonytalan vagyok ebben az egészben. Persze szeretem Niallt,de nekem még mindenben ő az első. Nem szeretnék nagyon hamar csalódni,és átvészelni az első szerelmi bánatomat. Nem akarom őt is elveszíteni...
-Szia csajszi! Mizujs?,mesélj el mindeeeent!-Nyitott be hozzám Violet. Nem akartam neki mindent elmesélni,csak úgy nagyjából hogy mik történtek a vacsora közbe,és reggel.
Nagyjából egy óra beszélgetés múlva abbahagytuk mert a fiúk fel ordítottak hogy nemsokára megyünk. Violet arcán nem láttam azt a nagy örömöt. Lehet tudja,hogy nem mondtam el mindent.Hi babes💓 sajnalom meg minden hogy rovid resz lett,de uj blogba kezdtem. Liames,remelem tetszeni fog😂
(The world turns with you a címe)