24.CEVXEŞİNAMIN (MAVİ GÖZÜM)

26.9K 1.2K 276
                                    

Multimedia =İlyas Yalçıntaş=Aşk adam seçiyor....yazdığım yerde müziği açmanızı istiyorum canlarım :))

Bu bölüm Canom,değerlim, bacım asmintilki me gelsin. Ez de pır hezdıkım xuşkamın ;)

Birde Bu karekterlerimizi tanıyalım istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birde Bu karekterlerimizi tanıyalım istedim.... :)

Keyifli okumalar okurcanlarım :)

Rojgül'den

Saatten bi haber gözlerimi açtığımda utanarakta olsa arkamı dönüp baktığımda Akif yoktu yatakta. Gözlerim hala uykuyu isterken saate baktım henüz yediyi kırık geçiyordu. Bu saatte neredeydi bu adam "banyo" dedim sessizce, oradadır herhalde. Pikeyi üzerime sarıp banyonun yolunu tuttum su sesi gelmiyordu, "Akif" diyerek kapıyı tıklattım cevapta veren olmadı. Yavaşça kapıyı açarken gözlerimi kıstım beklenmedik bir manzara görmeyi istemiyordum ama banyo boştu. "Allah Allah" neredeydi ya bu adam hızla giysi odasına gittim kızarsada kızsın kapıyı çalmadan açıp etrafa baktım ama buradada yoktu.

Yüzüm düşerken evliliğimizin ilk günleri geldi aklıma o günlerde de aynı böyle ben kalkmadan çekip gidiyordu hep. Sessizce banyonun yolunu tutup suyu ayarlayıp yıkandım. Su vücudumu yalayıp geçerken akşam ve sabaha karşı Akif'le olanlar geldi aklıma. Kalbim sanki o anları tekrar yaşıyormuş gibi hızlı hızlı atarken kendime gelip gusül abdesti alıp çıktım banyodan.

Giysi odasına giderken tekrar odaya göz gezdirdiğimde hâlâ olmadığını gördüm ve giyinmek için odaya gittim. Elime ilk gelen kıyafetleri giyinip hızla odadan çıkıp avluya, odalara göz attım merak ediyordum nereye gittiğini. Hemen hemen her yere bakmama rağmen yoktu. Yüzüm daha da düşerken mutfağa indim.

İsterdim ki birbirimizin olduğumuzun sabahında uyandığımda yanımda göreyim O'nu ama.......

Kahvaltı yapıp Gülizar annenin yanına çıkmak için rotayı orta kattaki salona çevirdim belki o görmüştür. Merdivenleri çıktıkça kasıklarıma ağrı vuruyordu ama aklımdaki soruların kavuşmak istediği cevapları almadan gözüm birşey görmüyordu. Salona çıktığımda Gülizar anne yoktu ama Şirin anne ve kızı Delal vardı. İkisine de baktığımda Delal tebessümle bakarken Şirin anne şeytani bir gülümsemeyle başını sallayıp geri önüne döndü. "Gülizar annemi gördün mü Delal" sorunun cevabını "Yok Gülizar annen burada. Aki-.......neyse" diyerek verdi Şirin anne. Akif diyecek gibi oldu ama vazgeçti, Nerede olduğunu biliyor muydu? acaba. Sanki tekrardan eski haline bürünmüş gibi bir hali vardı, ama ne hali varsa görsündü.

"Yengem" Delal'ın seslenmesi üzerine çıkmak üzere olduğum kapıdan başımı çevirip Delal'a baktım. Bu kız bu kadının kızıydı öyle mi? Kesinlikle ne Volkan abi ne Doğan abi nede Delal hiç biri annesine çekmemişler. Çok şükür ki çekmemişlerdi.

ROJGÜL "Bir BERDEL Bedeli"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin