6. BENİ YANILTMA KADIN

28.5K 1.2K 404
                                    

Multimedia=Rojgül ve Akif'in oturdukları konaklar. Merdivenli olan Rojgül'ün evi :))

Bu bölümü değerli goncanuriklimya adlı okuruma ithaf ediyorum. İyiki varsın canım iyi ki tanıdım seni :)

Keyifli okumalar canlar :)

Rojgül'den

Saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama yüzüme dokunan sıcacık eller ile uyandım. Uzun parmaklara sahip sıcak bir el, tersi ile yüzümü okşuyor ve dudaklarıma değdiriyordu parmaklarını.

Kimin olduğuna bakmak için gözlerimi açtığımda en çok olmasını istediğim ama imkansız diye düşündüğüm biri idi o narin dokunuşların sahibi.

"Akif" dedim fısıltı gibi çıkan sesim ile. "Efendim güneş gülüm" dedi yüzünde tebessüm yüzüme bakarken. "Sen burada ne arıyorsun?" Dedim yine kısık sesle. Bana bakıp yanağında ki gamzesini belli edercesine gülümseyip "Karımı görmeye geldim." Dedi.

Ben doğru duymuştum değil mi Akif bana seni görmeye geldim demişti. Yüzüme kocaman bir sırıtış yerleştirip baktım kocama. "E biraz yana kayda bende uyuyayım seninle" dedi pikeyi eli ile hafif kaldırırken.

Utansamda biraz kenara çekilip Akif'in yatağa girmesini bekledim. Üzerinde ki t-shortü çıkarıp girdi yatağa ve belimden tutup beni kendine çekti. Utancımdan ne diyeceğimi bilmiyordum ama bu anın bitmemesi için içimden dua etmeye başlamıştım bile.

Akif yüzünü tamamen bana dönüp "Rojgül " dedi arzu dolu bir ses ile ve gitgide yaklaşmaya başladı dudaklarıma doğru. Kendimi geri çekmek istemiyordum ama reflex olarak geri çektim başımı.

Bana anlamaz gözler ile baktığında birşey demeden başımı boyun girintisine sokup kokusunu içime çektim. Bebek gibi kokusu vardı böyle yeni doğan bebeklerin kokusu gibiydi aynı. Gözlerimi kapattığımda Akif "güneş gülüm" dedi kısık bir ses ile.

"Söyle iki gözüm" dedim. Dedim ama dediğim an Akif yerinden hızla kalkıp "Bana bir tek Berfe iki gözüm diyebilir anladın mı?" Dedi sinirli bir şekilde. Korksamda bende peşinden yataktan çıkıp kapının yolunu tutan Akif'in kolundan tuttum ve "Tamam bir daha demem yeter ki gitme Akif'im" dedim yalvaran bir ses tonuyla.

Akif beni dinlemeyip kapının kolunu tuttuğu an sanki biri beni sarsıyordu. Evet evet bildiğin sarsıyordu biri beni.

Gözlerimi açtığımda Berivan yengem "Rojgül rındi (iyi misin)?" Diye endişe dolu gözleri ile bana bakıyordu. Önce yengeme sonra odaya göz gezdirdim. "Demek rüyaymış"dedim kırgın bir sesle. Berivan yengem "gitme Akif diyordun Rojgül. Kabus gördün herhal" dedi beni yatakta doğrultmaya çalışırken.

Yengem bana acıyan gözler ile bakarken kendimi hiç bozuntuya vermeden "Akif gece geldi biliyor musun?" Sabah çok erken gidince üzüldüm, rüyamda görmüşüm ondan öyle demişimdir." Dedim heyecanlı çıkarmaya çalıştığım sesimle. Kimsenin bana acıyan gözler ile bakmasını istemiyordum artık. Dün gece bir karar almıştım ve bunun için herşeyi yapacaktım. Akif'in bir dediğini iki etmeyecek, her istediğini yapacak ve kadınlığımı her türlü kullanacaktım tabi Akif bunların ne kadarına izin verir bilemiyorum.

Yengeme dönüp "yenge sen in ben bi banyo yapayım gelirim" dediğimde başını olumlu anlamda sallayıp çıktı odadan. Üzerime giyineceğim kıyafetlerimi de alıp odamın karşısında ki banyoya girdim. Ilık bir duş aldıktan sonra siyah iç çamaşırlarımı giyindim ve boydan bel kısmına kadar sıkıp aşağıya doğru bollaşan toz pembe bir elbise giyindim ve beyaz iğne oyası olan bir Yemeni alıp dolama şeklinde bağladım başıma.

ROJGÜL "Bir BERDEL Bedeli"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin