Multimedia=Aram Serhat=Cewşin
Şarkıyı dediğim yerde açın okurcanlarım.......lütfeen :)Bu bölüm = @muallime476 @MahsumKaymaz @TurliCharlesBF @Cinarulas @asisiyahgul @yeliz76ulas okurcanlarıma gelsin iyiki tanıdım sizi canlarım.... ❤❤❤😘😘
Keyifli okumalar okurcanlar :)
Yazardan....
Akif'in odaya gitmesi üzerine Rojgül önce etrafta göz gezdirdi sonrada Akif'in peşinden girdiği odanın yolunu tuttu. Şuan ev hakkında en ufak bir bilgisi yoktu. Ki böyle bir yere geleceğini de bilmiyordu yoksa pijama kıyafet falan getirirdi. Odanın kapısını sessizce açarken etrafa göz gezdirdiğinde karanlıktan doğru dürüst birşey görünmüyordu. Lambayı yakmak istedi ama Akif'in öfkesiyle uğraşamazdı artık bugün kotasını yeterince doldurmuştu. Açık kapıdan salon ışığının aydınlattığı kadarıyla odada başka bir kapı daha vardı. Ya banyo yada giysi odası olmalıydı. Yönünü o tarafa çevirecekken "Işığı yaksana" diyen Akif'in sesini duydu genç kadın. İrkilsede Akif'in sesini duyduğu için içi rahatlamıştıda. Biraz fazla üstüne gitmiş olduğunu düşünüyordu Rojgül. Akif'in birşeyleri yoluna koymak için uğraştığını görebiliyordu ama kullandığı sözler çok ağır gelmişti yüreğine genç kadının.
Rojgül cevap vermeyince Akif oturduğu cam kenarındaki tekli koltuktan kalkıp kapının yanında ki prizi indirip odayı aydınlattı. Gözleri ışığı görünce kısılan karısına bakıp "burada kıyafet, pijama üst baş işte ne lazımsa var. Banyoda tam karşıda ki kapı." Bu kadardı artık karı koca tek kelime konuşmadılar o gece. Rojgül Akif'in gösterdiği, odanın içindeki kapıyı açıp dolaplarla dolu odaya girdi. Giyinmek için pijama takımı arıyordu ama gördüğü seksi gecelikler dışında gece giyineceği hiç birşey yoktu. Akif Rojgül için boy boy elbise çeşit çeşit ayakkabı ve karısının o muhteşem fiziğine çok yakışacak Victoria secret markalı kutu kutu gecelikler almıştı. Tabi bayan eleman aracılığıyla almıştı onları. Ayda bir, bir haftalığına karısı ile gelip burada kafa dinlemekti genç adamın fikri. O yüzden kıyafet taşıma derdi olmasın diye hem kendine hemde karısına gereken herşeyi almıştı.
Gördükleri üzerine yanakları al al olan genç kadın bunları asla giyemeyeceğine kanaat getirip dolabın içinde gece giyinebileceği rahat birşeyler aramaya koyuldu. Bir kaç çekmece açıp örten Rojgül sonunda siyah bir tayt ve kırmızı sporcu aleti bulup banyonun yolunu tuttu. Odadan çıkarken göz ucu ile yatağa bakan Rojgül Akif'in odada olmadığını gördüğünde "Gelmeden giyinirim"diyerek kapıyı kitleyip üzerini değiştirmeye başladı. Hızlı hızlı kıyafetini değiştiren genç kadın kapı kilidini açıp aynı hızla geri yatağa girip gözlerini yumdu. Her ne olursa olsun kocasından ayrı yatmak istemiyordu, Akif'te istemezdi biliyordu.
Gün doğumuna az bir vakit kalmışken Akif odaya girdiğinde yatakta uyuyan Rojgül'ü gördü. Belki O'nunla uyumak istemiyordur diye düşünüp misafir odasının yolunu tuttu. Rojgül O'nunla konuşana kadar en iyisi böyleydi. Yatakta gözleri sızlıyan karısından habersiz odadan çıkarken kapısını çekip örttü genç adam.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sabaha karşı uyuduğu için hâlâ uyku için can atan gözlerini zorlada olsa kırpıştırıp duvarda ki saate baktı genç kadın, onu gösteriyordu. Sessizce odada göz gezdirdiğinde heryerin bembeyaz olduğunu gördü. Giysi odasına gidip gece gelirken giyindiği siyah etek ve beyaz yakası altın sarısı işlemeli gömleğini giyinip siyah yemeniyi de yaşmak şeklinde başına bağlayıp çıktı odadan. Gülizar annesi öğrendiğinde ne diyecekti acaba. Ondan habersiz bir yerlere gidip gelmek canını sıkıyordu Rojgül gelinin. Genç kadın evin içinde banyoyu ararken yan odanın kapısı açıldı ve gözleri şiş, saçları darmadağın bir şekilde Akif çıktı. Kısa bir bakışmadan sonra genç adam banyonun yolunu tutarken "hazırlanda beraber kahvaltılık birşeyler almaya gidelim" dedi. Gece geleceği aklına gelir miydi? Gündüz beraber yol üstünde bir haftalık alışverişi yapar öyle geliriz diye düşündüğü için öncesinde hiç birşey almamıştı genç adam.