13. ROJGÜL HAKLI ÇIKTI

26K 1.3K 258
                                    

Multimedia =Sezen Aksu =gitme dur nolur.

Şarkıyı unutmuyoruz :)))

Hadi bir 100 vote daha gelir inşallah. Bekliyorum ;)

Bölüm canım okurcanım nlgaktas123 a ithafen gelsin. :)

Keyifli okumalar okurcanlarım :)

Akif'ten

Allah'ım bu doğru olabilir miydi Gerçekten?. Berfe bu kadar vicdansız olabilir miydi cidden?. Aklım almıyordu. Rojgül'ün söylediklerinden sonra O'na birşey söylemesem de söyledikleri tam iki aydır beynimi kemiriyordu.

Odadan çıkar çıkmaz kendimi herzaman ki gibi yollara vurmuştum. İçki denen illeti diktim kafama düğünümden bu yana içiyordum. Hemde günah olduğunu bile bile.

Rojgül'e belli etmesemde bu durumun gerçekliğini mutlaka öğrenecektim. Şirin hanımın bir işler karıştırdığının farkındaydım. Bana sürekli Rojgül'ü kötülüyor Berfe'yi anlatıp duruyordu. Zaten aklımdan çıkmıyordu ki anlatmasına gerek yoktu. Rojgül'ü kötülemesine bir iki kez ters cevap vermemden sonra eskisi kadar öyle konuşmuyordu ama yinede fırsatını bulduğu an lafı vuruyordu.

***************

Ben hayatım boyunca kimseye boyun bükmemiş, kimseden aman dilenmemiştim ama ilk defa Berfe'nin böyle birşey yapmış olmamasını, teyzesine uymadığını, sırf zenginlik için benden kalbimi almış olmamasını diledim hemde can-ı gönülden istedim.

Elimdeki bira şişesini arabanın kenarına bırakıp yere sırt üstü uzandım.

"Ya doğruysa?"

Beynimin en uç noktasında dönüp duran soru yine gün yüzüne çıktı. Ya gerçekse, ya Rojgül doğru söylüyorsa. O zaman ne olacaktı, ya o zaman ben ne yapacaktım.

"Yok ya o akılsızın lafına inanıp böyle düşünmem hata"

Kendi kendime konuşur olmuştum artık, uzaktan gören biri kesinlikle deli sanırdı beni. Iki aydır kendime yedirip soramıyordum Berfe'ye böyle bir durumun olup olmadığını. Belkide ilk kez korkuyordum duyacaklarımdan.

Yapmazdı değil mi?

Yok artık bu böyle olmayacaktı en iyisi gidip konuşmak yoksa ben kafayı yiyeceğim diyerek yerimden kalktım. Arabaya binerken bira şişelerini siyah çöp torbasına koyup bagaja attım ve sürücü koltuğunda ki yerimi alıp çıktım yola.

Berfe'yle evlenmeyi çok istesem de hemde herşeyden çok istiyor olsamda asla böyle bir şeyi yapmazdım. Hele Rojgül'ün çocuğu olmuyor diyerek asla, o kadar vicdansız değildim. Şirin hanım annemin üzerine kuma geldiğinde annemin neler yaşadığına neler çektiğine bire bir şahit olmuştum. O yüzden Rojgül'e bunu yapamazdım.

Ama Rojgül için değildi, anneme verdiğim sözden ötürü olmazdı.

Berfe'nin böyle birşey yapmış olmasına ihtimal dahi vermiyordum ama o şüphe denen meret içimi kemirip duruyor "Allah kahretsin" diyerek direksiyona vurup gaza daha fazla yüklendim.

Düşüncelerle dolu geçirdiğim yolculuğu Berfe'yle gizli görüştüğümüz daha doğrusu ben evlenmeden önce ki gizli görüştüğümüz yere gelince sonlandırıp indim arabadan. Berfe'ye burada olduğuma ve acil gelmesi gerektiğine dair bir mesaj atıp bekledim.

Onbeş yirmi dakika sonra Berfe "Akif" diyerek seslendi. Ah sesini bile nasıl özlemişim. "Buradayım" diyerek O'na doğru yürüdüm. Yüzüne kurban olduğum nede güzelleşmişti görmeyeli. Telaşla yanıma gelip "acil dediğin için geldim annem evde. Ne oldu?" Diye ardı ardına sordu ama ben cevap vermek yerine sarıldım. Mis kokusunu çektim içime.

ROJGÜL "Bir BERDEL Bedeli"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin