XXXV

1.3K 82 12
                                    

Skickat från: felix <234

Tid: 08:20

"Hej babe"

"Jag är fett lack :-)"

Skickat från: Mig

Tid: 08:20

"Felix hjärtat"

"Varför är du arg?"

Skickat från: felix <234

Tid: 08:20

"ok bye du kallade mig hjärtat jag kommer gråta"

"nu blev jag lite gladare, tack Oscar"

"Jag missade spårvagnen så jag är aslack :-)"

Skickat från: Mig

Tid: 08:20

"Men aw hjärtat :("

"Omg kom på ett cute smeknamn"

"Jag tänker börja kalla dig för ängel, because du är en ängel men liksom ditt utseende och din attityd är motsatsen, så det är lite roligt"

Skickat från: felix <234

Tid: 08:20

"Du fick mig att le jättemycket"

"Gulligt"

"Du gör mig glad, Oscar"

Skickat från: Mig

Tid: 08:21

"Jag blir glad när du säger att jag gör dig glad"

"Oj mina kompisar från klassen kom fram till mig vid skåpen och frågade vem jag skrev med och jag svarade min pojkvän, varsågod, mina kompisar vet om dig"

"Borde jag berätta för mina föräldrar?"

Skickat från: felix <234

Tid: 08:21

"brb crying för att du presenterar mig som din pojkvän för dina kompisar, jag är inte redo"

"eller jo, jag är redo, så menar jag inte"

"strunta i vad jag sa"

"vad sa de när du berättade"

Skickat från: Mig

Tid: 08:21

"Naw little baby angel"

"HERREGUD DET DÄR VAR DET GULLIGASTE JAG NÅGONSIN SAGT OK"

"Mina tjejkompisar springer runt mig, de ville veta allt typ haha, mina killkompisar sa typ okej, och nu är de på väg till donken"

"Är du ok med att jag berättar om dig?"

Skickat från: felix <234

Tid: 08:22

"bYE DET DÄR VAR FÖR CUTE, I'M OUT"

"berätta på, jag som är så intressant <333"

"Åh nu tänker jag gå till donken, fett gott"

"BYE BABE"

"Juste jag skulle ju till skolan"

"Euw fuck that"

"Donken går före allt <33"

-

Felix är jag. Donken går före allt.

Alltså omg igår på mitt sommarjobb fick jag betalt för att skrämma barn. Jag och fyra andra som också sommarjobbar fick åka till ett ställe där vi typ skulle leka vakter och försöka förstöra skogen, så skulle barnen typ på promenad där, då skulle vi skälla på dem. DET VAR SÅ KUL OMG??

Hallå jag har tänkt på en sak. Dagar på Snapchat är ju asjobbigt, man får ju typ panik. Så nu har jag bestämt mig för att inte bry mig. Om jag förlorar dagar med någon, fine.

En annan sak jag har tänkt på, eller det är mer att jag har funderat lite. Och det är mitt användarnamn här på Wattpad. Jag funderar lite på om jag skulle ändra det. Men jag vet inte, jag är så van vid det här, ni är vana vid det. Nja, vi får se hur jag gör.

Idag är det onsdag, snart är min första sommarjobbsvecka över, då är det bara två kvar.

Hoppas ni får en fin dag - för det förtjänar ni. Ni är bäst, puss och kram ❤

468 kilometer » foscarDonde viven las historias. Descúbrelo ahora