Skickat från: felix <234
Tid: 16:10
"Förlåt"
Skickat från: Mig
Tid: 16:10
"Vad säger du förlåt för min ängel?"
Skickat från: felix <234
Tid: 16:10
"Jag har gjort någonting dumt"
"Förlåt mig Oscar"
Skickat från: Mig
Tid: 16:10
"Felix älskling"
"Nej nej nej nej nej"
"Nu är jag jätteorolig"
"Vad har du gjort?"
Skickat från: felix <234
Tid: 16:10
"Jag lackade på människor i skolan så vi började bråka, sen slogs vi lite och så bla bla bla"
"Nån snubbe bröt min näsa ahha"
Skickat från: Mig
Tid: 16:10
"Felix nej :("
"Har du slutat med din medicin eller?"
"Det känns som att du har varit väldigt arg på sistone"
"Men mår du bra? Är du skadad någon annanstans?"
Skickat från: felix <234
Tid: 16:10
"Juste jag har helt glömt bort det haha"
"Förutom att jag har ett jävla bandage på näsan typ, att jag knappt kan öppna ena ögat och att jag typ är helt matt i kroppen så mår jag bra"
"Jag kom hem från akuten nyss typ weho"
Skickat från: Mig
Tid: 16:10
"Nu vill jag bara vara hos dig och krama om dig"
"Men samtidigt är jag arg på dig"
"DU MÅSTE TA HAND OM DIG SJÄLV"
"Du är så dum ibland"
Skickat från: felix <234
Tid: 16:10
"Living life on the edge you know baby boy"
-
Åh vad jag hatar när andra mår dåligt. Det gör så ont i mitt hjärta och jag vill bara hjälpa till...
Om just du mår dåligt nu vill jag bara säga att om du skulle känna för att prata med någon finns jag alltid här. Skriv till mig när du vill, jag vill gärna svara på vad du än har att säga.
Sedan får du inte glömma att du är så himla bra. Även fast du (eller någon annan) inte tycker det, så är det så. Du är helt och hållet grym. Du är stark som klarar av att gå igenom det du går/gått igenom, och jag vet att du klarar av vad som helst. Jag är stolt över dig för att du tagit dig såhär långt och är säker på att du kan komma längre. Även fast allt känns skit just nu kommer det en dag då allt känns bättre. Denna dag kanske inte är imorgon, men den finns.
Du ska veta att du är värdefull, att du är omtyckt. Du är bäst och jag älskar dig.Hoppas att just du får en fin dag. Puss och kram ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
468 kilometer » foscar
Fiksi PenggemarSkickat från: felix <234 Tid: 06:32 "Varför skulle distansen behöva förstöra oss?" Skickat från: Mig Tid: 06:32 "Tillsammans är vi starka, Felix" De fanns bakom varsin skärm, fyrahundrasextioåtta kilometer ifrån varandra. Det enda som fick dem att h...