XLVI

1.3K 84 16
                                    

Jag låste dörren till badrummet bakom mig. Jag såg efter en sista gång så att dörren verkligen var låst, vilket den lyckligtvis var. En djup suck lämnade mina läppar. Med handen som inte höll i handduken jag senare skulle använda drog jag igenom håret. Sträckte lätt på mig och la ifrån mig handduken.

Precis när jag började dra av mig min t-shirt hörde jag hur någon låste upp dörren utifrån. Direkt stelnade jag till och stirrade mot dörren medan den öppnades. På andra sidan stod Felix med ett flin. Han klev in och låste dörren bakom sig.

"Good morning sunshine", flinade han och la armarna runt mina höfter. "Har du något problem med ta med en till i duschen?"

Jag svarade inte på hans fråga, utan började istället bara ta tag i kanten av hans tröja. Han flinade medan jag drog tröjan över hans huvud. Så fort den låg på golvet drog jag av mig den vita t-shirten som täckte min överkropp. Felix läppar skulle precis placeras mot mina läppar då jag sänkte mitt huvud. Knäppte upp knappen på hans mörka jeans, drog ner dragkedjan innan jag försiktigt drog ner byxorna längs hans ben.

Så fort alla våra kläder var av kraschade han ihop våra läppar. Min näsa mosades nästintill mot hans, men det gjorde mig inget. Han fick mig att backa in i duschen. Stängde glasdörrarna bakom oss. Våra läppar försvann från varandra, jag andades häftigt och såg länge på honom med en lite upphetsad blick.

"Vad hittar vi på idag då, baby boy?" flinade han medan han satte på vattnet.

"Faktum är att det är min födelsedag idag", mumlade jag lite generat.

Han stirrade länge på mig. Hans ögon blev nästintill dubbelt så stora.

"Du driver", utbrast han.

Jag skakade bara på huvudet och skrattade. Kysste hans läppar lätt.

"Om du hade sagt det tidigare hade jag ju kunnat fixa något", muttrade han.

"Felix, du måste inte göra någonting för mig!" utbrast jag till svar. "Jag är glad bara av att få vara med dig."

"Du ska åtminstone få birthday sex, din lilla idiot", flinade han.

Jag skrattade lågt och såg på min pojkvän som var alldeles dyblöt. Med noggranna händer tog jag tag i schampoflaskan. Enkelt klickade jag ut lite schampo i handen min. Lät mina händer börja masseras i Felix hår.

Hans gröna ögon var slutna. Det fick mig att le försiktigt. Han var så fin. De långa ögonfransarna klumpade ihop sig av vattnet, men han var vacker ändå. Hans ansiktsdrag var så skarpa att man nästintill kunde skära sig på dem. Schampot skummade sig i hans blöta hår. Han var så obeskrivligt fin, och han tyckte om lilla mig.

-

HEEEELLOOOO DET ÄR MIN SISTA ARBETSDAG IDAG WOHO!!!

Åh jag är så lycklig, jag kommer äntligen kunna få vända på dygnet aaaaaahhh! Eller nja, jag ska ju till Skåne om en vecka...

Men hallå, det är juli?? Wtf tar tiden vägen? Vi fick sommarlov igår typ?

På tal om skola, jag har kommit in på gymnasieskolan jag hoppades på! Jag kom ju preliminärt in där, men nu är det på riktigt! Enda minuset är att jag kommer vara fiende till två av mina kompisar från min gamla klass, då det är en kamp mellan våra skolor varje år...

I alla fall! Hur mår ni? Vad ska ni göra idag?
Prata med mig, skriv massor! Jag är nyfiken! :)

På tal om inget. Ni brukar vara smarta, så hjälp mig.  Hur vet man om man har slutat gilla eller kommit över någon sorts musik/artist/band? Jag är jätteförvirrad på om jag gillar vissa saker eller ej. Så, om ni vet hur det känns när man inte gillar något längre, help me!

Okej, hoppas ni får en fin dag - för det förtjänar ni, som alltid. Ni är bäst, det måste ni veta. Puss och kram ❤

468 kilometer » foscarDove le storie prendono vita. Scoprilo ora