Okej! Nu kör vi svar på era frågor. Frågorna står i FET STIL, svaren står i KURSIV STIL. Den som orkar läsa allt får en kaka, säger vi ;)
FELIX:
Hur tror du ditt liv hade sett ut utan att du hade träffat Oscar?
Mitt liv skulle fan ha varit hemskt. Oscar har räddat mitt liv, hur klyschigt det än låter så vill jag säga att det är sant. Jag skulle säkert ha dött när jag var 20, dö som en missbrukande idiot.
Vad skulle du heta om du inte hette Felix?
Det var en bra fråga haha, jag har ingen aning faktiskt. Jag skulle väl säkert ha haft något tråkigt namn då mina föräldrar har den sämsta fantasin i världshistorien, ugh.
Gillar du Nutella?
Det var den dummaste frågan jag någonsin har fått. Det är väl klart att jag gillar nutella! Vem gör inte det?
Ska du sluta röka?
Jag vettefan om jag ska vara ärlig. Oscar kanske inte gillar det, men det är mitt liv och mina val.
Vad gillar du mest med Oscar?
Jag älskar verkligen att han alltid bryr sig och alltid går att prata med...
Är Oscars kuk stor?
Åh det vill du bra gärna veta va? ;)
Är han skön?
Mhm, och han är bara min!
Kan jag få en ananas av dig?
Och vad fan ska du med en ananas och göra?? Gå och köp en egen, jag behöver inte slösa mina pengar på onödig skit!
OSCAR:
Hur tror du ditt liv skulle ha sett ut utan Felix?
Utan Felix tror jag nog att jag helt enkelt bara skulle gått i mina föräldrars fotspår. Blivit en 100 % heltidsläkare utan ens idéer på att skapa familj.
Gillar du vitlöksbröd?
Jag säger alltid att jag inte gillar det, men jag har faktiskt aldrig smakat det haha! Är det fel?
Hur känns det att lilla Felix röker?
Det är ju inte min favoritsak med honom, men han verkar ju inte riktigt lyssna på vad jag har att säga om det. Om jag fick välja så skulle han ju sluta på direkten, men han får väl välja lite själv också...
Beskriv Felix med tre ord
Snygg, envis, världensbästa – nu fick det bli till ett ord då jag bara får använda tre ;)
Vem är den bästa du har legat med?
Eh, jag tror jag måste säga Felix faktiskt
Vad gillar du mest av Felix?
Hm, jag älskar att Felix inte är som varenda tråkiga människa som finns, att han är lite speciell!
Är Felix kuk stor?
Ja, eller nej... Eller, det tror jag nog att vi vill hålla för oss själva...
Vad tycker du om Felix' mamma?
Felix mamma är jättetrevlig! Jag tycker om henne väldigt mycket, och vad jag förstår så har hon i alla fall ingenting emot mig :)
Hur tror du att det blir för dig och Felix i framtiden? Tror du att ni kommer att fortsätta hålla ihop?
VOUS LISEZ
468 kilometer » foscar
FanfictionSkickat från: felix <234 Tid: 06:32 "Varför skulle distansen behöva förstöra oss?" Skickat från: Mig Tid: 06:32 "Tillsammans är vi starka, Felix" De fanns bakom varsin skärm, fyrahundrasextioåtta kilometer ifrån varandra. Det enda som fick dem att h...