Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 😘
***
#DENİ'NİN AĞZINDAN#
Dakikalardır arabayı çalıştırmaya çalışıyordum. Ama olmuyordu. Artık gerçekten sakin olamıyorum. Sinirliydim. Belki araba arabanın çalışmamasına belki de masanın üzerinde salak gibi kağıdı bırakan kendime.
Direksiyona vurdum. Ama benim elim acıdı. Hadi ama şurada havalı bir şekilde atarımı bile yapamıyorum. Nasıl sinirlenmem?
Arabadan indim ve arabayı kitledim. Hoş gerçi çalmak isteseler bile bu pek mümkün olmazdı da, neyse... Taksi çağırmalıydım. Evet kesinlikle bir şekilde eve dönmeli ve Brooklyn o kağıdı bulmuş mu öğrenmeliyim. Arayamıyorum da. Eğer bir şey bilmiyorsa şüphelenmeye diye.
Meydana tekrar çıktım ve yardım isteyebilecek birilerini aradım. Tamam taksi çağıracaktım ama bende numara yoktu ki! Bay Mendes ve Effie'yi kafede otururken gördüm. Çevremde yardım isteyevileceğim başka kimse olmadığı için mecbur onlardan yardım isteyecektim. Koşarak yanlarına gittiğimde nefes nefese kalmıştım. Ben daha cümlede başlamadan Effie söze girdi.
"Deni, tatlım ne oldu? Biraz otur ve sakinleş." dediğinde kendimi çok az toparlayabilmiştim. Fakat hala nefes nefeseydim, bu yüzden kesin kesik konuşuyordum.
"Ben- şey- arabamı çalıştıramadım da- ama acelem var- taksi çağıracaktım- sizde numarası var mı acaba?" sonlara doğru nefesimi düzene sokmayı başarabilmiştim.
"Tabiki var. Bir saniye." dedi ve çantasını karıştırmaya başladı.
"Aslında bende şimdi kalkacaktım. Taksi çağırmayın isterseniz benimle dönersiniz Bayan Collins." dedi Bay Mendes.
"Aslında... Şey, yani benim acelem var biraz. Size zahmet olmasını istemem."
"Zaten aynı yere gidiyoruz Bayan Collins." dedi ve ayağa kalktı.
"Effie.." dedi ve sarıldı "Hafta içi bekliyorum." dedi. Effie ona geleceğini söyleyen bir kaç şey söyledi ve sonunda ayrıldılar. Bay Mendes ile yürümeye garaja doğru yürümeye başladığımızda ben sabırsız ve sık adımlar atıyordum. O ise gayet sakin bir şekilde sadece yürüyordu!
"Bay Mendes, acaba biraz daha hızlı gitmemiz mümkün mü? Çünkü benim gerçekten acelem var!" e adamın arabasıyla gideceğim biraz kibar olmalıyım değil mi?
Bay Mendes arabayı çalıştırırken bana her şey ağır çekimde gibi geliyordu. Hadi ama! Gerçekte ya ben çok hızlıydım ya da Bay Mendes benim inadıma ağır çekimde davranıyordu.
Yolculuğumuzun başları gayet sessizdi fakat sakin değildi. Benim etrafa yaydığım enerji kesinlikle sakin olmayı önlüyordu.
"Bay Mendes, biraz daha hızlı gidemez miyiz?"
# YAZARIN AĞZINDAN #
Shawn, Deni'nin bu hareketlerinin nedenini merak etmeye başlamıştı. Evet acelesi vardı fakat neden? Onu bu kadar heyecanlandıran şeyi gerçekten merak etmişti.
"Zaten yeterince hızlıyım Denisse."dedipinde onun ne kadar sinirlendiğini tahmin edebiliyordu. Bunu kesinlikle biler yapıyordu ve son derecede hoşuna gidiyordu.
Deni, şuan Brooklyn'in o kağıdı okumuş olma ihtimaliyle o kadar meşguldü ki Shawn'ın ona attığı lafı fark etmemişti bile. Olasılıkları düşünmek kesinlikle en kötüsüydü. Eğer o kağıdı görürse olacakları, Brooklyn'in ne kadar üzüleceğini tahmin bile edemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible || Mendes
Fanfiction{Shawn Mendes hayran kurgu.} *** #10.08.2015-06.04.2017#