1.5

4.6K 134 81
                                    


Tanımayanlar için medya da The Avengers'daki Black Widow var. Satır arası medyaya koyacaktım aslında lazım olduğunda görün diye ama pek başarılı olamadım :(

Satır aralarına yorumlarınızı bırakırsanız çok mutlu olurum :-*

***

"Belkide..." dedim çılgınca kendini reyonların arasına atana Amy'ye yüzümü buruşturarak bakarken. "Bu parti olayını biraz yanlış analmışızdır?"

"Neyden bahsediyorsun Deni?" dedi kafasını soktuğu kıyafetlerin arasından çıkarırken. Cidden, orada ne arıyordu?

"Yani Amy bilirisin bu partiden çok bir kutlama. Cadılar Bayramı?" anlamasını bekliyordum. Yani cidden Cadılar Bayramı için kostümcüye falan gitmemiz gerekmiyor muydu?

"Ne o?" dedi sanki ben bir şey anlamıyormuşum gibi bıkkınca kıyafetlere dönerken. "Kutlamadaki diğer üç kişi gibi Kedi Kadın olmayı mı planlıyorsun?"

"Üç kişi?" dedim anlamaya çalışırken. Cidden 'Kedi Kadın falan' olmayı planlıyordum. Başka kimin aklına gelmişti ki?

"En az üç kişi Kedi Kadın olacak, Deni seninle iddaya bile girerim. Bu kadar klasik olma lütfen." dedi sahte bir üzgünlükle. Ve bende gözlerimi devirdim. Daha ne diyebilirim ki? Biraz klasik olduğu konusunda haklıydı.

"Biraz yaratıcı ol hayatım. Ne bileyim git Harley Quinn falan ol yani." dedikten sonra kısa bir süre bekledi. Sonra yüzünde kötü bir gülümseme oluştu. "Hem bakarsın Brooklyn'de Joker olur. Bilirisin Joker'i çok sever." yüzüne doğru bıkkın bir şekilde nefesimi üfleyip gözlerimi pörtlettim.

"Neden bu kadar direttiğin konusunda bir fikrim yok Amy ama Brooklyn ile bağlarımız tamamen koptu. Bunu anlamakta neden bu kadar zorlanıyorsun cidden anlayamıyorum."

"Aman canım bana ne!" dediğinde niyeyse ona pek inanmıyordum. Amy, kendi istediği olana kadar -kendiyle alakalı/alakasız- her şeye burnunu sokan tiplerdendi.

Mağzada bulunan koltuklardan birine kendimi atıp ne giyeceğimi düşünmeye başladım. Zaman ilerledikçe düşüncelerim Shawn'a ve onun ne giyeceğine kaymıştı. Cidden o ne giyecekti? Bu konu hakkında pek konuşmamıştık. Belkide uyumlu bir çift gibi giyinip tesadüfmüş gibi davranmalıydık?

İki haftadır bir ilişkimiz vardı fakat bize özeldi.

Bilirisiniz, Shawn hâlâ benim hocam olduğu için insanların pekte iyi bakacağı bir ilişki değil.

Telefonumu alıp ona ne yazsam diye düşünmeye başladığım sırada Amy'nin kabinlere doğru ilerlediğini gördüm. Aslında onu arayabilirdim. Ama okulda olma ihtimali vardı ve burası küçük bir yer. Yani her an her yerden beni dinleyebilecek tanıdıklar çıkabiliridi.

<Gönderilen: Shawn

"Hey!"> yazıp gönderdiğimde üzerimden resmen bir yük kalkmıştı. Ne kadar da zordu ona mesaj atmak!

Aramızdaki yaş farkını o önemsemesede; bu fark beni soyut bir şekilde eziyordu. Gözünde bir ergen veya küçük bir kız olmak istemiyordum.

Sevdiği kadın olmak istiyordum.

Telefonum titrediğinde zaten elimde olan telefonun kilidini açıp mesajı okudum. Ve sonrası ecel terleri döküp ne yazsam diye düşündüğüm uzun bir üç dakika.

Impossible || MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin