İlk olarak bilmenizi isterim ki malum sahneyi yazarken çok zorlandım. Ve malum sahnedeki makul katkılarından dolay da beyinemicisonic e buradan teşekkürlerimi gönderiyorum.
Allah affetsin.#YASAL UYARI: YANINIZDA KAFASINI UZATIP OKUYABİLECEK BİRİ VARKEN OKUMAYIN#
lsöflfkgkfokgg
*
**
Bacaklarımda duran silah ve onu tutan kemerler beni rahatsız etmeye başladığında elindeki kahveyi masaya bırakıp ayağa kalktım. Şu saçmalıklardan bir an önce kurtulmak istiyordum.Kahveyi biraz sert bırakmış olmalıyım ki Shawn gözlerini araladığında mahçup bir şekilde ona gülümsedim.
Sağ bacağımdaki kemeri açmaya çalışırken gözlerini üzerimde hissediyordum ve bu elimin ayağım birbirine dolanmasına sebep oluyordu.
Ne kadar zorlasamda kemeri açamamıştım. Bunun üstüne birde nefes nefese kalmış ve terlemiştim. Tekrar düzeldiğimde hızlı hızlı nefes alıp verirken ellerimide yelpaze olarak serinlemek için kullanıyordum.
Bacaklarımda hissettiğim başkalıkla gözlerim Shawn'ı buldu. Sağ bacağımdaki kemeri çözüp sehpanın üzerine koyduktan sonra sol bacağımdakini de aynı şekilde çıkardı.
Gözleri bacaklarımdan yukarı doğru çıkarak gözlerimi bulduğunda daha bir terlemiştim. Sanki birileri salonu ateşe veriyormuş gibi.
Göz temasımızı kesmeden ayağa kalkıp belimden tutarak beni kendine yaklaştırdığında birimiz konuşsa dudaklarımız değecek kadar yakındık.
Verdiği nefes dudaklarıma değip geçerken birbirine karışan kalp seslerimizi dinlemek müthişti. Gözlerimi kapatmaya engel olamamıştım.
Dudaklarımız buluştuğunda beklemeden karşılık verdim. Alt dudağımı ısırarak dudaklarımdan uzaklaşıp boynumu öpmeye başladığında kafamı geriye yatırıp ona yer açtım.
Boynumdan dudaklarını çekip tulumun fermuarını bulduktan sonra tekrar beni öpmeye başladı. Fermuarı aşağa kadar indirip sol omzumu sıyırdığında bu gecenin fazla uzun olacağını biliyordum.
Sol omzumun açıkta bıraktığı yeri öpreken, tulumu belime kadar indirmişti. Köprücük kemiğime küçük öpücükler kondurarak tekrar boynuma ulaştı. Artık öpücükler yerlerini zevk veren ısırıklara burakmıştı.
Dudaklarımızı tekrar buluşturduğunda pasif olmanın şuanki durumuma pek yakışmadığını düşündüm. Dominant olamazdım belki ama pasifte olmayacaktım.
Dudaklarımı onunkilerden çekerek tişörtünün eteklerini tutup çektim. Kollarını kaldırıp bana sağladığı kolaylıkla tişörtü kenara fırlattım.
Kısa bir süre vücudunu süzdükten sonra dudaklarımı karın kaslarının ortasına oturtup dilimi oynatarak yukarı çıktım. Dudaklarımı boynu ile buluştururken kendime daha fazla yer açmak için saçını geriye doğru çektim. Açılan alanıda küçük ısırık ve öpücüklerle doldurduktan sonra tekrar dudaklarını buldum.
Öpücüğümüz derinleştikçe Shawn'ın inlemeleri daha da derinleşti. Artık Shawn'ı istediğime emindim. Alt tarafım uyuşmuştu. Ellerimi boynuna doladım ve onu daha çok kendime bastırdım. Shawn beni öpmeyi bıraktı ve nefes nefese geri çekildi. Kolumdan tuttu ve beni ayağa kaldırdı. Terlemiştim ve üzerimdekiler fazla gelmeye başlamıştı. Shawn yüzüme kısa bir bakış attı ve daha sonra tulumumu çıkarmak için ellerini aşağıya doğru indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible || Mendes
Fanfiction{Shawn Mendes hayran kurgu.} *** #10.08.2015-06.04.2017#