Είναι Κυριακή απόγευμα..μόλις έφτασα στο σχολείο και μπήκα στο δωμάτιο μου.Δεν με άφησε η μάνα μου να κάτσω άλλο σπίτι..δυστυχώς..Αφήνω την βαλίτσα κάτω στο πάτωμα και παίρνω την Άννα τηλέφωνο.
''Έλα ρε.''
''Έλα ρε που είσαι;''
''Με τα κορίτσια για καφέ..Εσύ;''''Στο σχολείο..''
''Πλάκα κάνεις..σε μισή ώρα θα είμαστε εκεί..''
''Οκ!Τα λέμε..''Λέω και το κλείνω.
Ανοίγω την πόρτα και βγαίνω έξω στο διάδρομο..αρχίζω περπατάω..κατεβαίνω τις σκάλες και βγαίνω έξω στην αυλή..έχει ψύχρα...κάθομαι σε ένα παγκάκι και ανάβω ένα τσιγάρο.
''Δεν λέει να το κόψεις ε;''Ακούω την φωνή του.Γυρίζω και τον κοιτάω.''Δεν κάνω συνέχεια.''
''Και κάθε πότε κάνεις;''Λέει και κάθεται δίπλα μου.''Όποτε δεν είμαι καλά και θέλω κάπου να ξεσπάσω.''
''Μάλιστα..Πως και αποφάσισες να γυρίσεις;''Με ρωτάει και τον κοιτάω.''Για τα κορίτσια γύρισα.''Λέω και σηκώνομαι όρθια.
''Που πας;''Με ρωτάει.
''Στο δωμάτιο μου.''Λέω και σηκώνεται και αυτός.
''Να σε συνοδέψω;''Με ρωτάει.
''Καλά.''Μπαίνουμε μέσα και ανεβαίνουμε τις σκάλες..Φτάνουμε έξω από το δωμάτιο και ανοίγω την πόρτα.
''Έμα..''Λέει και τον κοιτάζω.
''Τι;''Τον ρωτάω.''Να έρθω και εγώ μέσα;''Με ρωτάει.Το σκέφτομαι για λίγο..
''Άντε έλα.''Μπαίνουμε μέσα και κλείνω την πόρτα.Κάθεται στο κρεβάτι μου και εγώ ανοίγω την βαλίτσα και αρχίζω να τακτοποιώ τα πράγματα μου στην ντουλάπα.Με την άκρη του ματιού μου παρατηρώ πως με κοιτάει..
''Με τον Βασίλη δεν μιλάτε;''Τον ρωτάω.''Μιλάμε αλλά όχι όπως πριν..''Λέει και χαμογελάω.
''Γιατί χαμογελάς;''Με ρωτάει.
''Γιατί καλά σε κάνει.''Λέω και κλείνω την ντουλάπα..
''Το ξέρω.Είμαι πολύ ηλίθιος..πως μπόρεσα να σκεφτώ κάτι τέτοιο;ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ;;''Μου φωνάζει ενώ βγάζω την μπλούζα μου.
''Αλλάζω;''
''Μπροστά μου;''Λέει ενώ κοιτάζει επίμονα το στήθος μου.
''Ναι;''Τον ειρωνεύομαι και βγάζω και το παντελόνι μου..Τώρα θα δεις Γιωργάκη.Με κοιτάει επίμονα από πάνω μέχρι κάτω.''Κωλάραα..''Ψιθυρίζει και αμέσως τον κοιτάω.
''Τι;''Κάνω πως δεν ακούω.''Τίποτα τίποτα..ντύσου λέω γιατί έχει κρύο.''Κρατιέμαι να μη γελάσω..πραγματικά έχει μία φάτσα..τον έχει πιάσει κρύος ιδρώτας.Βάζω τις πυτζάμες και ξαπλώνω στο κρεβάτι μου όπου κάθεται ο Γιώργος.Γυρίζει και με κοιτάει μέσα στα μάτια..χαμογελάει..
''Τι;''Τον ρωτάω.
''Είσαι τόσο όμορφη.''Μου λέει και χαμογελάω.
''Ευχαριστώ..''Λέω..σηκώνομαι και κάθομαι στον κώλο μου.Τον πλησιάζω και είμαστε σε απόσταση αναπνοής..με το χέρι μου αγγίζω το μάγουλο του και το χαϊδεύω απαλά..αυτός πλησιάζει κι'άλλο και με φιλάει..Τόσο σιγά και τρυφερά...Μέχρι που χτυπάει η πόρτα και χαλάνε όλα..
''Άνοιξε ρε..''Ακούω την φωνή της Δέσποινας.
''ΩΧ η Δέσποινα...δεν πρέπει να με δει θα τα πει στον Βασίλη.''Λέει ο Γιώργος ενώ με κοιτάζει τρομαγμένος.
''Που να σε βάλω τώρα;''Αναρωτιέμαι καθώς κοιτάω προσεχτικά το δωμάτιο..''Α κάτω από το κρεβάτι..χωράς άνετα.''Λέω και μπαίνει γρήγορα κάτω από το κρεβάτι.Και εκείνη την στιγμή ανοίγει την πόρτα η Άννα και μπαίνουν μέσα τα κορίτσια..Τρέχουν και με αγκαλιάζουν και καθόμαστε στα κρεβάτια.
''Μας έλειψες..''Λέει η Άννα.
''Και εμένα μου λείψατε.''Λέω.
''Τον Γιώργο τον είδες καθόλου;''Με ρωτάει η Σταυρούλα.
''Όχι ρε που να τον δω;''
''Ε ξέρω γω;''
''Πρέπει να μιλήσετε.''Συνεχίζει η Σταυρούλα.
''Ναι αλλά να μη το μάθει ο Βασίλης.''Λέει η Δέσποινα.''Εντάξει!Θα δούμε..σταματήστε να μιλάτε πια για τον Γιώργο.Βαρέθηκα.''Λέω.
''Εντάξειι..''Λέει η Δέσποινα.
''Χθες ο Τάσος μου είπε..''Πάει να πει η Άννα και την διακόπτω.
''Θα τα πούμε αύριο..θέλω να ξαπλώσω..''Λέω.
Τα κορίτσια μας καληνυχτίζουν και φεύγουν.
''Καλά τι σε έπιασε;''Με ρωτάει η Άννα.
''Γιώργο βγαις.''Λέω και ο Γιώργος βγαίνει.
''Γεια σου Άννα.''Λέει ενώ καθαρίζει το παντελόνι του.
''Γεια σου Γιώργο.''
Η Άννα αμέσως γυρίζει και με κοιτάει παράξενα..
''Λοιπόν να φεύγω και εγώ..''Λέει ο Γιώργος..
''Καλήνυχτα..''Ανοίγει την πόρτα και φεύγει.
''Έχεις να μου πεις πολλά.''Μου λέει η Άννα ενώ βάζει ξεντύνεται.''Αύριο..''Λέω και ξαπλώνω στο κρεβάτι μου.
Λοιπόν κορίτσια μου♥Έκανα καινούρια ιστορία..Λέγεται ''Και κάπως έτσι γνωριστήκαμε...''Διάβαστε το πρώτο παρτ και πείτε μου γνώμη..δλδ αν θέλετε να την συνεχίσω..
Ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε την ιστορία μου..♥Το επόμενο παρτ θα μπει σύντομα.♥
YOU ARE READING
Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.
RomanceΠερίληψη. Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Αλλά ακόμα και δύο διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να ταιριάξουν και ας έχουν διαφορετική συμπεριφορά ή εμφάνιση ή χαρακτήρα ή διαφορετικά όνειρα όπως και διαφορετικές παρέες διαφορετικές νοοτροπίες διαφορετικές...