Σαν να μην έγινε ποτέ!

2.4K 252 6
                                    


Και εκεί που όλα ήταν ήσυχα...Καταλάθος βρέχω λίγο τον Γιώργο..ΦΤΟΥ ΓΑΜΩΩΩ!!!Γυρνάω να τον κοιτάξω και με κοιτάει με το ύφος ''ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΣ ΦΛΩΡΕΕ''τώρα που να κρυφτώ;να κάνω μάγια να εξαφανιστώ;

''ΠΑΣ ΚΑΛΑΑΑΑ;ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΓΑΜΩΩΩΩ''Φωνάζει.
''Δεν το έκανα επίτηδες..έτσι όπως έπλενα το πιάτο..''Πάω να πω..
''ΣΚΑΣΕΕΕΕ ΜΗ ΜΙΛΑΣ!''Λέει και τα παίρνω!

''Λοιπόν!ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΝΕΧΤΗΚΑ ΑΙΝΤΕ!ΜΑΖΕΨΟΥ!''του φωνάζω και πετάει πάνω στον πάγκο το πιάτο που κρατούσε.
''Μου έχεις σπάσει τα νεύρααα..Φεύγω!''Λέει και πάει να φύγει.
''Δεν έχεις να πας πουθενά!!!Δεν θα την πληρώσω μόνο εγώ..εσύ το ξεκίνησες έτσι κι'αλλιώς μη το ξεχνάς!!!''Λέω με κοιτάει και γελάει ειρωνικά.
''Λίγο ακόμη να κάτσω να βλέπω τα μούτρα σου..θα σε δείρω να ξέρεις..''Λέει και τρέμω από τα νεύρα μου.
''Σιγά ρε Γιώργο που θα σε φοβηθώ κιόλας!!''Του λέω και παίρνει φόρα να μου ορμήσει..Πηγαίνω προς τα πίσω και πέφτω πάνω στον τοίχο..με πλησιάζει αρκετά..που νιώθω την αναπνοή του στο πρόσωπο μου..με κοιτάει πολύ νευριασμένος..και να πω την αλήθεια φοβάμαι..
''Θέλωω...θεε..''Πάει να πει κοιτώντας τα χείλι μου..
''Θέλεις;''Ψιθυρίζω.
''Ναα...''Σφίγγει τα δόντια του..
''Να με χτυπήσεις;''

Το βλέμμα του χαλαρώνει..και τα μάτια του καρφώνονται στα δικά μου..το χέρι του αγγίζει το μάγουλο μου..και το χαϊδεύει και τότε πλησιάζει κι άλλο και με φιλάει...τόσο γλυκά..βάζω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του..Νιώθω τόσο ωραία..μου έλειψε τόσο πολύ..Με σηκώνει και με ακουμπάει πάνω στον πάγκο..τότε το φιλί γίνεται όλο και πιο παθιασμένο..σιγά σιγά αρχίζει και κατεβαίνει στον λαιμό μου..μου τον δαγκώνει απαλά και ανατριχιάζω ολόκληρη..''Μου έλειψες''Ψιθυρίζω.''Και μένα γαμώτο''Λέει και με κοιτάει στα μάτια..Τον αρπάζω και τον ξανά φιλάω..Με θέλει..και τώρα είμαι σίγουρη..Τα χέρια του αγγίζουν το στήθος μου και πραγματικά δεν με νοιάζει..μου έλειψε τόσο πολύ..που δεν με ενοχλεί όπως πριν..
''ΓΙΩΡΓΟ;''Ακούω μία γνωστή φωνή και τον σπρώχνω..
''Εύη;Τι κάνεις εδώ;''Λέει ο Γιώργος..
''Είπαμε ότι θα συναντηθούμε στο δωμάτιο σου..και μετά έμαθα για την τιμωρία και ήρθα να σε βρω..''Λέει και μου έρχεται να πάω και να την σαπίσω στο ξύλο.
''Ααα..εεε δεν χρειαζόταν..''Λέει ο Γιώργος.

''Το βλέπω..Συγνώμη.''Λέει και φεύγει.
''Πφφφ..περίμενε ρε Εύη!!''Λέει και τρέχει από πίσω της..αλλά σταματάει και με κοιτάει.
''Απλά..ξέχνα το!!Σαν να μην έγινε ποτέ..''Λέει και φεύγει.
Σαν μην έγινε ποτέ;Τα μάτια μου βουρκώνουν και ξεσπάω σε κλάματα..Γιατί μου το κάνει αυτό ρε γαμώτο;Γιατί;Αφού με θέλει..Δεν μπορώ να τον καταλάβω..Από τότε που έμπλεξα μαζί του..έπαψα να είμαι καλά..


Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora