Παρτ 2.

4.2K 329 2
                                    

''Τον έκαψες ήδη..''Της λέω και της κλείνω το μάτι.

''Το έχω καταλάβει.''Λέει και της χαμογελάω.Η πόρτα χτυπάει και κοιταζόμαστε όλες μέσα στα μάτια.Ποιος μπορεί να είναι;αφού είμαστε όλες εδώ.Σηκώνομαι από το πάτωμα και ανοίγω την πόρτα.Ο Βασίλης ο Τάσος ο Γιώργος και ο Γιάννης είναι έξω από την πόρτα και μου χαμογελάνε ειρωνικά.Τους κάνω νόημα να περάσουν,και αυτοί μπένουν με φόρα και κάθονται στο πάτωμα.Ο Βασίλης έκατσε δίπλα στην Δέσποινα ενώ τα υπόλοιπα τα βόδια έκατσαν στο πάτωμα δίπλα δίπλα.Ο Γιώργος κάθεται στην θέση μου και το αίμα μου βράζει που αναγκαστηκά πρέπει να κάτσω δίπλα του.Κάθομαι δίπλα του και αυτός χαμογελάει.

''Πως και από δω;''Ρωτάει η Νάνση και τα αγόρια κοιτάζονται και χαμογελάνε πονηρά.''Ήρθαμε να σας κάνουμε παρέα.''Λέει ο Γιώργος.''Μα ούτε καν μας χαιρετάτε.''Λέω νευριασμένη γιατί μας δουλεύουν.''Και έτσι θα γίνεται.''Λέει ο μεγαλύτερος μαλάκας της παρέας δηλαδή ο Τάσος.

Δεν απαντάει καμία στον Τάσο και το αφήνουμε έτσι αλλά άμα ξανά πει το παραμικρό έχουν πάρει δρόμο όλοι τους.
''Λοιπον..πείτε κάτι βρε κορίτσια.''Λέει ο Βασίλης.Ο Βασίλης είναι λίγο διαφορετικός από τους υπόλοιπους της παρέας,ευτυχώς.
''Τι να πούμε;Δεν έχουμε κάτι να πούμε με τους φίλους σου..''Λέω ειρωνικά και με κοιτάζουν όλοι τους με μίσος.Το ξέρω ότι δεν με χωνεύουν.
''Μάλιστα..''Λέει ο Γιώργος ενώ κοιτάει τα αγόρια.
''Εμ εγώ πρέπει να φύγω..''Λέει ο Τάσος και σηκώνεται από το πάτωμα.
''Γιατί;''Τον ρωτάει ο Βασίλης.
''Η Χρύσα με έχει ανάγκη.''Λέει με ένα πονηρό χαμόγελο και εξαφανίζεται απ'το δωμάτιο.
''Ένας λιγότερος!Έλατε καλά πάμε..''Λέει η Άννα ενθουσιασμένη σε εμάς.
''Δεν θα σας κάνουμε την χάρη.''Λέει ο Γιώργος με ένα χαμόγελο ειρωνίας.
''Μα δεν έχουμε κάτι να πούμε,τσάμπα κάθεστε και σπαταλάτε τον χρόνος σας.''Λέει η Χριστίνα νευριασμένη.

Τα αγόρια κοιτάζονται μεταξύ τους και ο Γιάννης χαμογελάει.
''Τα κορίτσια έχουν δίκιο ρε σεις.Πριν μου είπε η Μαρία να πάμε στο δωμάτιο της,θα είναι όλες εκεί.''Λέει ο Γιάννης.
Νομίζουν πως θα μας πειράξει.ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑ ότι να ναι.
''Άντε στο καλό.''Λέει η Δέσποινα νευριασμένη επειδή λογικά ζήλεύει.Ο Βασίλης είναι συνέχεια με την Μαρία στα διαλείμματα,γι'αυτό και ο Γιάννης το είπε αυτό.
''Τι έγινε δεσποινάκι ζηλεύουμε;''Ρωτάει ο Γιώργος ειρωνικά.
''Ποιος ο λόγος να ζηλέψω;''Λέει προσπαθώντας να δείξει ότι δεν την νοιάζει αλλά δεν τα καταφέρνει.
''Καλά καλά,μας έπεισες.''Λέει ο Γιώργος και φεύγουν από το δωμάτιο.
''Φφφφφφφ..Επιτέλους έφυγαν.''Λέει η Χριστίνα.
''Ναι μωρέ..''Λέω και ξαπλώνω στο κρεβάτι.
''Τι ηλίθιοι που είναι..''Λέει η Άννα.
''Εγώ κορίτσια μου πρέπει να φύγω.''Λέει η Σταυρούλα και σηκώνεται από το κρεβάτι.
''Που πας ρε;''Την ρωτάω.
''Θα πάω στο δωμάτιο του Μάριου.''Λέει κοιτώντας το κινητό της.Όση ώρα εμείς προσπαθούσαμε να διώξουμε τα αγόρια αυτή ήταν πορωμένη στο κινητό της.Λογικά θα μιλούσε με τον Μάριο.Την χαιρετήσαμε και έφυγε γρήγορα.
''Το κορίτσι μας είναι ερωτευμένο.''Λέει η Άννα χαμογελώντας.
''Ναι μωρέ..Νάνση πες κάτι ρε συ,καθόλου δεν μιλάς.''Της λέει η Χριστίνα. Η Νάνση είναι κάπως ντροπαλή και δεν πολύ μιλάει,ειδίκα πριν που ήταν τα αγόρια εδώ μόνο κοιτούσε.
''Τι να πω;''Ρωτάει η Νάνση.
''Πες τα κάλαντα για αρχή και μετά κανένα λαϊκό.''Λέει η Χριστίνα ειρωνικά.
''Ότι θέλει το κορίτσι μου!!!''Λέει η Νάνση και γελάμε.
''Κορίτσια το Σάββατο πλησιάζειιιι.''Λέει ενθουσιασμένη η Χριστίνα.

Η Χριστίνα όποτε βγαίνουμε μεθάει και είναι μόνη που πάντα περνάει καλά.
''Χαρά δείτε λες και θα πάει στην συναυλία του Γονίδη.''Λέει η Άννα δείχνοντας την Χριστίνα.
''Αφού μαρέσει να περνάω καλά!Κακό είναι;''Ρωτάει η Χριστίνα την Άννα και η Άννα την αγκαλιάζει.
''Όχι κορίτσι μου!!Ίσα ίσα εμείς θέλουμε να περνάς καλά.''Λέει η Άννα.
''Το ξέρω βρεε.''Λέει η Χριστίνα χαμογελώντας.
''Δεν πιστεύω να μην έρθει κάποια;''Ρωτάει η Χριστίνα κοιτώντας μία μία.
''Όλες εκεί.''Λέω και όλες χαμογέλαμε.




Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang