Αύριο είναι η μέρα της επιστροφής και κανείς μας δεν θέλει να φύγει..Ποιος δεν θέλει να περνάει καλά;Σήμερα σκεφτήκαμε να πάμε κάπου όλοι μαζί επειδή είναι η τελευταία μέρα.Καθίσαμε στο σαλόνι και προσπαθούμε να βρούμε κάτι καλό για σήμερα.
"Να κάνω μια ερώτηση;"Μας ρωτάει ο Βασίλης. Οχιιι αυτό το βλέμμα το ξέρω θα πει μαλακία.
"Μετά!Εγώ σκέφτηκα κάτι καλό. "Λέει ο Τάσος.
"Γιαα πες"Λέει η Δέσποινα καθώς προσπαθεί να βολευτεί στον καναπέ εξαιτίας της μεγάλης κοιλιάς της.
"Να πάμε να μείνουμε σε μια παραλία και να ψήσουμε κιόλας."Λέει και το σκεφτόμαστε λίγο.Καλή ιδέα μπορώ να πω.
Συμφωνήσαμε όλοι και έτσι αρχίσαμε να ετοιμάζουμε τα πράγματα μας.Καθώς με βοηθούσε ο Γιώργος αρχίσαμε να μαλώνουμε πάλι χωρίς λόγο.
"Σοβαρά τώρα;Και αυτό σε πειράζει;"Μου φωνάζει.
"Τι να τα κάνεις τρία παντελόνια για μια μέρα ρε Γιώργο;"Φωνάζω και εγώ.
"ΚΑΙ ΆΜΑ ΛΕΡΩΘΏ ΘΑ ΓΥΡΝΆΩ ΜΕ ΛΕΡΩΜΈΝΟ ΠΑΝΤΕΛΌΝΙ;"Αχ θέλω να γελάσω.
"Ε πάρε δύο όχι τρία"Λέω ήρεμη.
"Εγώ τρία θέλω!Τι θες;"
"Ααα γαμησουυ πρωί πρωί."Λέω και φεύγω από το δωμάτιο.Τον σάκο ξέχασα..ξανά γυρνάω πίσω και αυτός χαμογελάει.
"Ήμουν σίγουρος! Δεν μπορείς μακριά μου"Λέει και σουφρώνω τα χείλια μου.
"Ναι Γιώργο το βρήκες!"Λέω ενώ αρπάζω τον σάκο και κατεβαίνω κάτω..στο σαλόνι βρίσκω την Άννα .
"Ρε μαλάκα δεν μπορώ άλλο θα τον χτυπήσω. "Λέω και κάθομαι δίπλα της.
''Τι έγινε πάλι;"Με ρωτάει.
"Όλο νεύρα έχει.Σαν γκόμενα με περίοδο κάνει."
"Εγώ κάνω έτσι;Ή εσύ;"Ακούω την φωνή του και γυρίζω να κοιτάξω.
"Να βλέπεις;"Λέω στην Άννα.
"Φέρε τον σάκο σου να τον πάω στο αυτοκίνητο."Λέει ο Γιώργος.
"Μπροστά σου είναι ρε αγόρι μου."Λέω και τον κοιτάζει..Τον αρπάζει και βγαίνει έξω.
"Δεν είναι καλά."Λέει η Άννα ενώ γελάει.
"Μα το ξέρω! "Της λέω.
Μετά από μισή ώρα αφού ετοιμάστηκαν όλοι μπήκαμε στο αυτοκίνητο .
"Ρε θα σε σπάσω τι τραγούδια βάζεις; "Λέει ο Γιώργος και τον κοιτάζω.
"Βάλε εσύ τότε! "
"Βουλωστο."Λέει και η Άννα με τον Τάσο τον κοιτάζουν με απορία.Εγώ δεν θα μιλήσω ακόμα..περιμένω να κάνω μπαμ.
Όταν φτάσαμε στην παραλία και αφού φτιάξαμε τις σκηνές κλπ αρχίσαμε να ψήνουμε γιατί κόντευε να πάει 5 και όλοι πεινούσαμε.
Εγώ και τα κορίτσια καθίσαμε κάτω στην άμμο και πιάσαμε συζήτηση μιας και δεν είχαμε να κάνουμε και κάτι..
''2 μήνες έμειναν και επιτέλους θα χαλαρώσεις και εσύ.''Λέει η Άννα στην Δέσποινα.
''2 μήνες ε;πότε έφτασε ο καιρός;σαν χθες ήταν που έμαθα ότι είμαι έγκυος..''Λέει η Δέσποινα ενώ χαϊδεύει την κοιλιάς της.
''Εγώ δεν θέλω να θυμηθώ την μέρα που μας το είπες.''Λέω και η Δέσποινα σκαλώνει.''Ήταν τα γενέθλια μου τότε ρε μαλάκα.''Λέω και περιμένω να καταλάβει.
''Ε ωραία!Και;''Συνεχίζει.
''ΡΕ ΜΑΛΆΚΑ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ;''Της υπενθυμίζω.
''Ααα σκάσε ρε το ξέχασα.''
''Έμααααα έλαα λίγοο.''Ακούω την φωνή του Γιώργου.Σηκώνομαι και πηγαίνω να δω τι θέλει.''Γιατί κάθεσαι;Κάνε τίποταα!''Μου λέει και τα παίρνω.
''Μόνο εγώ κάθομαι;Και στην τελική δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να κάνω.''Του λέω και κάνω να φύγω αλλά με σταματάει.
''Μίλα όμορφα!''Μου λέει και χαμογελάω.''Σοβαρά τώρα;''Του λέω.
''Ναι.''Λέει και μου γυρνάει την πλάτη και φεύγει.
POV Γιώργου.
''Καλά μαλάκα αυτή έχει τρελαθεί''Μου λέει ο Τάσος και γελάμε.''50 ευρώ ε;Μη το ξεχάσεις.''Του υπενθυμίζω.
''Κάτσε μη βιάζεσαι αδερφέ μου..έχουμε ακόμα!''Λέει ο Τάσος.
''Ρε μαλάκες εγώ θα ψήνω και εσείς θα κάνετε χαβαλέ;''Λέει ο Βασίλης νευριασμένος.
''Ρε μαλάκα εσύ δεν ψήνεις μόνο τα τρως κιόλας.''Λέει ο Τάσος και πεθαίνουμε στο γέλιο.''ΧΟΝΤΡΕΕΕΕΕ''Φωνάζω και αυτός γελάει.
''Τι γίνεται εδώ παιδιά;''Ρωτάει η Δέσποινα.
''Με λένε χοντρό κάνε κάτιιι''Λέει ο Βασίλης στην Δέσποινα.
''Αφού είσαι!Δεν σταματάς να τρως ποτέ.''Λέει η Δέσποινα και πεθαίνουμε πάλι στο γέλιο.Ο Τάσος μου κάνει νόημα να πάμε κάπου μόνοι μας και τον ακολουθώ.
''Ρε μόνο για μία μέρα;''Τον ρωτάω.''Ναι ρε και αν κερδίσεις θα σου δώσω 50 ευρώ όπως είπαμε.''
''Όχιιιι δεν κατάλαβες καλά αδερφέ.Αν κερδίσω δεν θα κάνεις σεξ για 2 βδομάδες..έτσι δεν είχαμε πει;''Χαμογελάω πονηρά και αυτός είναι έτοιμος να με χτυπήσει.
''Έλα μωρέ μαλάκα έτσι κι'αλλιώς εσύ το ξεκίνησες όλο αυτό.''Του λέω και αυτός το σκέφτεται.
''Καλαααα αλλά να ξέρεις πούστη θα έχει και συνέχεια.''Λέει ενώ γελάει.
''Είμαι μέσααα!''Λέω και δίνουμε τα χέρια.
ESTÁS LEYENDO
Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.
RomanceΠερίληψη. Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Αλλά ακόμα και δύο διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να ταιριάξουν και ας έχουν διαφορετική συμπεριφορά ή εμφάνιση ή χαρακτήρα ή διαφορετικά όνειρα όπως και διαφορετικές παρέες διαφορετικές νοοτροπίες διαφορετικές...