''Κοίτα....Αυτό δεν είναι αλήθεια.''
''Τι;Τον θέλει και αυτή;''Με ρωτάει με γουρλωμένα μάτια.
''Ε ναι..''Λέω με δυσκολία.Κάτι μου λέει πως θα το μετανιώσω που του λέω την αλήθεια.
''Περίμενε.''Λέει και βγάζει το κινητό του,το βάζει στο αφτί του και μου χαμογελάει.ΩΧ!
''Έλα ρε....Έξω είμαι....ναιι ναι...Έλα λίγο έξω....ε θα δεις....Ε ΣΚΑΣΕ ΠΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑ!.''Κάτι μου λέει πως με αυτόν που μιλούσε στο τηλέφωνο ήταν ο Τάσος.Κλείνει το τηλέφωνο και το βάζει πάλι στην τσέπη του.
''Τον Τάσο πη......''Πάω να μιλήσω αλλά δεν προλαβαίνω.
''Τι θες ρε μαλάκα;'΄Λέει ο Τάσος καθώς έρχεται προς τα εμάς.
''Λοιπόν..Έμα πες του.''Μου λέει ο Βασίλης και ο Τάσος με κοιτάει με όλο απορία.
''Μη με κοιτάζεις έτσι δεν θα σου κάνω ερωτική εξομολόγηση.''Του λέω και αυτός γελάει.
''Κόψε τις πλάκες και λέγε.''Σοβαρεύει το βλέμμα του.
''Έχες αισθήματα για την Άννα;''Τον ρωτάω και αυτός σηκώνει το φρύδι του και κοιτάει τον Βασίλη νευριασμένος.
''Είσαι πολύ μαλάκας!Σου εμπιστεύτηκα κάτι που δεν το έχω πει σε κανέναν και εσύ το είπες στην Έμα;''Λέει σκουντάει τον Βασίλη και πάει να φύγει.
''Περίμενε ρε Τάσο.''Του λέει ο Βασίλης και ο Τάσος γυρνάει πάλι πίσω.
''Τι να περιμένω;δεν ήθελα να το μάθει κανείς!''Λέει αρκετά νευριασμένος.
''Ρε Τάσο δεν σκότωσες κανέναν!Σιγά πια!Έχεις αισθήματα για μία κοπέλα που είναι το κακό;''Του φωνάζω και αυτός απλά με κοιτάει.
''Δεν χρειάζεται να στεναχωριέσαι ούτε να θυμώνεις..Με την Άννα αν κάνατε κάτι τι θα ήταν αυτό;σχέση ή φάση;''Τον ρωτάω και αυτός με κοιτάει σοβαρός.
''Σχέση.Σοβαρή κιόλας.''Λέει και ο Βασίλης τον κοιτάει με περιέργεια.
''Βρε βρε τον Τάσο,αποφάσησε να σοβαρευτεί.''Τον πειράζει ο Βασίλης.
''Βασίλη σταμάτα!Και η Άννα σε θέλει.''Λέω τον Τάσο και ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά εμφανίζεται στο πρόσωπο του.
''Και τώρα τι θα κάνω;''Με ρωτάει ενθουσιασμένος.
''Θα πάμε μέσα...μετά θα την πλησιάσεις και θα της μιλήσεις....''Με διακόπτει ο Τάσος.
''Και τι θα της πω;''
''Γεια,τι κάνεις και μετά θα της ζητήσεις να πάτε λίγο έξω για να της μιλήσεις.''
KAMU SEDANG MEMBACA
Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.
RomansaΠερίληψη. Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Αλλά ακόμα και δύο διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να ταιριάξουν και ας έχουν διαφορετική συμπεριφορά ή εμφάνιση ή χαρακτήρα ή διαφορετικά όνειρα όπως και διαφορετικές παρέες διαφορετικές νοοτροπίες διαφορετικές...