...

2.5K 196 8
                                    

''Και καλά θα κάνεις!!!Δεν χρειάζεται να μαλώσεις με την Χρυσάνθη..''Λέει η Άννα ενώ βολεύεται στον καναπέ.

''Αννα..ο Γιώργος είναι εδώ..δεν μπορώ να τον βλέπω με κάποια άλλη,και ειδικά με την φίλη μου..''Λέω αγανακτισμένη.

''Πρέπει να κάνεις υπομονή!Και ξέρεις πως η Χρυσάνθη δεν γνωρίζει τίποτα για σένα και τον Γιώργο''Λέει η Άννα και το σκέφτομαι λίγο.

''Θα της τα πω όλα!''Λέω αποφασισμένη και εκείνη γουρλώνει τα μάτια της.

''Πας καλά;Σύνελθε!Θα την στεναχώρισεις πολύ..είναι φίλη σου..κόψε τις μαλακίες.''Λέει.

''Και γιατί να στεναχωριέμαι εγώ;Που τον αγαπάω..που περίμενα πως και πως για να τον ξανά δω.''

''Έμα άμα σε αγαπούσε και αυτός δεν θα τα έφτιαχνε με την Χρυσάνθη και θα ερχόταν να βρει εσένα για να σε ξανά κερδίσει!''Λέει και καταλαβαίνω πως έχει δίκεο.

''Έχεις δίκεο!''Λέω και πάω στο δωμάτιο μου..βάζω πυτζάμες και ξανά πηγαίνω στο σαλόνι.

''Και τώρα τι θα κάνω;''Την ρωτάω.

''Υπομονή και θα μείνεις μακριά του..''Λέει και συμφωνώ.

Το πρωί όταν πήγαμε στην δουλειά η Χρυσάνθη ακόμα δεν είχε έρθει..συνήθως έρχεται πιο μπροστά από εμάς..Η Άννα την παίρνει αβέρτα τηλέφωνο την Χρυσάνθη και δεν το σηκώνει.. ενώ εγώ κουρεύω μία κυρία..Μετά από μία ώρα τελειώνω με την κυρία και κάθομαι να κάνω ένα τσιγάρο..έχουμε ένα τέταρτο για το επόμενο ραντεβού..η Άννα συνεχίζει να παίρνει τηλέφωνο αλλά τίποτα..είναι 10:15 και ακόμα να έρθει..είμαστε μέσα στα νεύρα..μετά από λίγο έρχεται και το επόμενο ραντεβού και το αναλαμβάνει η Άννα..Εγώ πάω μέχρι το περίπτερο να πάρω τσιγάρα..Όταν βγαίνω έξω βλέπω την Χρυσάνθη να βγαίνει από ένα αυτοκίνητο..κοιτάζω καλά και βλέπω πως είναι ο Γιώργος..Πλησιάζω και χαμογελάω όσο πιο αληθινά μπορώ.

''Καλήμερα..Συγώμη που άργησα..''Λέει η Χρυσάνθη.

''Εγώ φταίω..''Λέει ο Γιώργος και σηκώνει ψηλά τα χέρια...η Χρυσάνθη γελάει και εγώ συνεχίζω να χαμογελάω..η Χρυσάνθη μπαίνει γρήγορα μέσα στο κομμοτήριο και ο Γιώργος είναι ακόμα εκεί και απλά με κοιτάει..πάω να φύγω αλλά με σταματάει.

''Περίμενε!''Φωνάζει και σταματάω..

''Μπες μέσα στο αυτοκίνητο..''Λέει.

''Τρελάθηκες;''Λέω με γουρλωμένα μάτια.

''Που θες να πας;''Με ρωτάει.

''Στο περίπτερο.''

''Θα σε πάω εγώ..Μπες!''Λέει και το σκέφτομαι..Μπαίνω γρήγορα μέσα και βάζει μπρος..
''Τι κάνεις;''Με ρωτάει ενώ μου ρίχνει μία ματιά και ξανά γυρίζει το βλέμμα το πάλι στον δρόμο.

Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Where stories live. Discover now