Ο σερβιτόρος..

2.3K 202 8
                                    

**Σάββατο βράδυ.**

Είναι Σάββατο βράδυ και κανονίσαμε πάλι να βγούμε με τα κορίτσια..Μετά από πόσες ώρες για να ετοιμαστούμε πήραμε το αυτοκίνητο και φύγαμε αφού με μάλωσαν εκατό φορές τα κορίτσια για να μη μεθύσω πάλι..δεν λέω..έχουν δίκαιο.Η Χρυσάνθη μόλις φτάσαμε πάρκαρε και μπήκαμε μέσα..πάλι γίνεται χαμός.. .καθίσαμε σε ένα σταντ και παραγγείλαμε..αυτό που παρατηρώ είναι πως ένας ωραίος σερβιτόρος μόλις μπήκαμε άρχισε να κοιτάει την Άννα καρφωμένα αλλά και η Άννα τον κοιτάει..χμμ ωραία...τέλος πάντων..μετά από πέντε λεπτά μας φέραν τα ποτά και ξεκινήσαμε να πίνουμε και να χορεύουμε..κάποια στιγμή η Άννα με σκουντάει και μου λέει στο αφτί να κοιτάξω απέναντι..γυρίζω και εγώ να κοιτάξω και βλέπω τον Τάσο με τους φίλους του..Η Άννα είναι μέσα στα νεύρα..γυρίζει την πλάτη της και κάνει πως δεν τον είδε..αυτός όμως την είδε..και νομίζω πως δεν θα βγει σε καλό..τέλος πάντων..ποιος τον χέζει..ήρθαμε για να περάσουμε καλά..
''Ρε συ Άννα αυτός ο σερβιτόρος πολύ σε κοιτάει..''Της λέω και χαμογελάει.

''Το ξέρω..''Λέει και κοιτάω πίσω της..είναι ο σερβιτόρος..οοο..η Άννα παίρνει χαμπάρι και γυρίζει και κοιτάει..
''Τι κάνετε κορίτσια;''Μας ρωτάει..Του λέμε τα ονόματα μας όπως και αυτός μας είπε πως είναι καινούριος στο μαγαζί και κάτι τέτοια..μετά συνέχισε να μιλάει με την Άννα για λίγο και ξανά έφυγε..Η Άννα είναι μέσα στην τρελή χαρά..έχει ξεχάσει πως ο Τάσος είναι απέναντι αλλά εγώ δεν μπορώ να το ξεχάσω..
Μετά από καμία ώρα εκεί που χορεύαμε κλείνουν τα φώτα και χαμηλώνουν την μουσική..όλος ο κόσμος αναρωτιέται τι έγινε..Μέχρι που ανάβουν δύο προβολείς που φωτίζουν το μπαρ και δυναμώνουν πάλι την μουσική..Οοο θεέ!Οι δύο μπαρ γούμαν έχουν ανεβεί πάνω στον πάγκο του μπαρ και κάνουν κόλπα με τα μπουκάλια ποτού ενώ χορεύουν..απλά τέλειο..όλοι έχουν μείνει να κοιτάνε μέχρι που ξανά κατεβαίνουν κάτω..
''Βγαίνω λίγο έξω να πάρω αέρα..ζεστάθηκα.''Λέει η Άννα που είναι ελαφρώς ιδρωμένη.

POV Άννας.

Βγαίνω έξω και παίρνω μία βαθιά ανάσα..κόντεψα να σκάσω εκεί μέσα..Μόλις πάω να ξανά μπω..ακούω κάτι..σαν κάποιος να κάνει εμετό..Κοιτάω τριγύρω και βλέπω κάποιον να κάνει εμετό..πλησιάζω σιγά σιγά..
''Είστε καλά;''Ρωτάω.Αμάν ο Τάσος.

''Σου φαίνομαι να είμαι καλά;''Με ειρωνεύεται..Πάω να φύγω αλλά με σταματάει.

''Συγνώμη!''Λέει.

''Για ποιο πράγμα;''
''Για έτσι όπως σου φέρθηκα την προηγούμενη φορά.''Λέει και ξανά κάνει εμετό..τρέχω κοντά του και σηκώνεται..

''Φύγε!Δεν θέλω να με βλέπεις έτσι.''Λέει.

''Δεν πειράζει..Έλα..θα πάρω ταξί να σε πάει σπίτι.''Του λέω και τον πιάνω από το χέρι.

''Όχι!Δεν θέλω να πάω σπίτι..δεν θέλω να με δει έτσι η μάνα μου.''Λέει..

''Και που θα πας;"Την ρωτάω.

''Θα κοιμηθώ σε κάποιον φίλο μου.''Λέει..και τσουπ!πέφτει κάτω..Ωχ..τώρα τι κάνουμε;Θα πάω να φωνάξω κάποιον φίλο του..αλλά δεν ξέρω κανέναν ρε γαμώτο..Τι θα κάνω;;;Η μόνη λύση είναι να τον πάω σπίτι μου..Παίρνω τηλέφωνο ένα ταξί και μετά από δέκα λεπτά ήρθε..Ο Τάσος συνέρχεται για λίγο και τον βάζω με όση δύναμη έχω μέσα στο ταξί.Μέχρι να φτάσουμε σπίτι στέλνω μήνυμα την Έμα να ξέρει..ρε γαμώ το μπελά μου δηλαδή..δεν γίνεται να βγούμε ένα Σάββατο και να περάσουμε ωραία;

Φτάνουμε σπίτι και τον ξαπλώνω στο καναπέ..βγάζω το μπουφάν του και τα παπούτσια και του βάζω δίπλα του ένα τάπερ σε περίπτωση που θέλει να κάνει πάλι εμετό.
''Άννα;''Φωνάζει το όνομα μου ενώ έχει τα μάτια του κλειστά.

''Έλα!''

''Θέλω να σου πω κάτι..''Λέει με δυσκολία.

''Καλά!Περίμενε να σου φέρω νερό..''Λέω και κάνω να φύγω αλλά σταματάω μόλις ακούω αυτό που είπε...

''Σε θέλω..σε θέλω τόσο πολύ..''Λέει και μένω κάγκελο..με θέλει;;Βλακείες λέει..είναι μεθυσμένος..αύριο πάλι θα με βρίζει και θα με φωνάζει..Τον σκεπάζω με μία κουβέρτα..ανοίγω την τηλεόραση και ξαπλώνω στον άλλον τον καναπέ..Θα κάτσω όλο το βράδυ ξύπνια..φοβάμαι να κοιμηθώ..φοβάμαι μην πάθει κάτι..Γιατί μέθυσε;Όλα στην ζωή του είναι μια χαρά..και τις γκομενίτσες του τις έχει..και τους φίλους του έχει και λεφτά έχει και σπίτι έχει και την οικογένεια του έχει..Τέλος πάντων..Ίσως να είναι ερωτευμένος με καμία τσουλίτσα..ποιος ξέρει;

Στην φωτογραφία είναι ο σερβιτόρος;p
Το παρτ είναι μικρό γιατί δεν είχα χρόνο να γράψω παρά πάνω..Θα προσπαθήσω να βάλω σύντομα το επόμενο.;)

Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon