Κανείς δεν είναι τέλειος..

1.7K 187 23
                                    

Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μπαίνω μέσα και βλέπω τον Τάσο κομμάτια και να φωνάζει..τι κάνει αυτός εδώ;

''Μια πουτάνα είσαι!Με άφησες και ούτε σε ένοιαξε τι θα απογίνω εγώ.''Φωνάζει στην Άννα και όλοι τον κοιτάμαι τρομαγμένοι.

''Ούτε με κάλεσε κανείς στα γενέθλια της Έμας..Με ξεχάσατε;Δεν είμαι τίποτα για εσάς πλέον;''Λέει ενώ δάκρυα τρέχουν από τα μάτια του.Παίρνω το μπουκάλι με την βότκα και αρχίζω να πίνω ενώ ακούω τον Τάσο να φωνάζει..τι στον πούτσο σήμερα;

''Δεν είμαι φίλος σας;Γιώργο;Βασίλη;Γιάννη;Κάποτε είμασταν συνέχεια μαζί.''Τα παιδιά τον κοιτάζουν στεναχωριμένοι..από την μία έχει δίκεο ο καημένος..

''Τάσο ηρέμησε σε παρακαλώ.''Του λέει ο Γιώργος ενώ τον πλησιάζει..

''Να ηρεμήσω;Πως;Έχασα όλους τους φίλους μου και την κοπέλα που αγαπάω..''Λέει και κάθεται στον καναπέ απογοητευμένος.Εγώ συνεχίζω να πίνω και νιώθω κάπως καλύτερα..

''Δεν φταίμε εμείς γι'αυτό Τάσο..Εσύ απομακρύνθηκες απ'όλους.''Του λέει ο Γιώργος και κάθεται δίπλα του.

''ίσως να έχεις δίκεο..αλλά η Άννα φταίει για όλα!Αυτή η καριόλαα..''Λέει ενώ την κοιτάει με μίσος.

''Ποιον είπες καριόλα ρε μαλάκα;Αι στο διάολο πια!Κανένας δεν φταίεει παρά μόνο εσύ.''Αρχίζει να φωνάζει και η Άννα..Αχχ ΤΕΛΟΣ ΩΣ ΕΔΩ!

''Σκαστε ολοι σας!Σήμερα είναι τα γενέθλια μου και δεν θα μου τα χαλάσετε εσείς!Σηκωθείτε και φύγετε όλοι σας ΤΩΡΑ!''Φωνάζω και όλοι με κοιτάνε με απορία.Ο Γιώργος σηκώνεται όρθιος και με πλησιάζει.

''Εσύ να πας να γαμηθείς μπάσταρδε..μου το παίζεις και ερωτευμένος!Μία εμένα μία την Χρυσάνθη!Σήκω φύγε από το σπίτι μου και πάρε και την πατσαβούρα σου μαζί.Ναι Χρυσάνθη εσένα εννοώ.''Σηκώνομαι όρθια ανοίγω την πόρτα και τους πετάω έξω..

''Τάσο και εσύ το ίδιο!''Λέω και τον διώχνω και αυτόν.Μετά παρακαλάω και τους άλλους να φύγουν ενώ ζητάω συγνώμη και πάω στο δωμάτιο μου..αφού ξεσπάω σε κλάματα με παίρνει ο ύπνος.
Το πρωί ξυπνάω με έναν τρομερό πονοκέφαλο και πηγαίνω στο σαλόνι..η Άννα κάνει δουλειές αλλά δεν φαίνεται καλά.

''Τι έπαθες;''Την ρωτάω.

''Εγώ φταίω για όλα!Εγώ χάλασα τα γενέθλια σου..''Λέει και κάθεται στον καναπέ δίπλα μου.

''Δεν φταις εσύ!''Της λέω και την αγκαλιάζω.

''Με πήρε η Χρυσάνθη τηλέφωνο και μου είπε ότι παραιτείται από την δουλειά.''Λέει.

''Καλύτερα δεν χρειάστηκε να το κάνω εγώ..κάτι άλλο;''

''Ήρθε ο Γιώργος πριν καμία ώρα..ήθελε εξηγήσεις.''Λέει και τότε μου έρχονται όλες οι χθεσινές αναμνήσεις.

''ΩΧ όχι!Άννα τι έκανα χθες;''Την ρωτάω τρομαγμένη και εκείνη μου επενθυμίζει.
''Όχι ρε πούστη μου.Τι έκανα;Τώρα τι θα κάνω;''Λέω και εκείνη σφίγγει τα χείλια της.

''Πάρτον τηλέφωνο!''Λέει η Άννα.

''Όχι δεν μπορώ..Τον είδα να πηδιέται με την Χρυσάνθη στην τουαλέτα.''Λέω και εκείνη μένει με ανοιχτό το στόμα.

''Πλάκα κάνεις;''Με ρωτάει σοκαρισμένη.

''Όχι!''

''Πωω..αλλά και πάλι δεν έπρεπε να μιλήσεις έτσι μπροστά σε όλους ρε..ειδικά στην Χρυσάνθη!Εκείνη δεν φταίει σε τίποτα.''Λέει η Άννα και το σκέφτομαι για λίγο.

''Το ξέρω!Αλλά ξέρεις πως όταν πίνω και είμαι νευριασμένη λέω πολλά.''Λέω και εκείνη πάλι σφίγγει τα χείλια της.Πως τα έκανα πάλι όλα σκατά;Παίρνω το κινητό στα χέρια μου και τον παίρνω τηλέφωνο και το σηκώνει αμέσως.

''Είσαι πολύ ηλίθια!Σε μισή ώρα θα είμαι εκεί.''Λέει και μου το κλείνει χωρίς να προλάβω να πω κάτι.Ακουγόταν πολύ νευριασμένος..Φυσιολογικό το βρίσκω..Δεν είμαι καθόλου καλά..νιώθω τόσο απαίσια..φφφφ τι να κάνουμε;κανείς δεν είναι τέλειος.



Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang