"Θέλω να σε ξεσκίσω ."
Τον σπρώχνω ελαφρώς και με κοιτάει απορημένος."Τι έγινε;"Με ρωτάει.
"δενν..."Κομπλαρω.
"Δεν θες;"Με ρωτάει.
"Εεεε ναι."Λέω και κάνει προς τα πίσω.
"Γιατί;δεν με θες;"Με ρωτάει ενώ κάθεται στο κρεβάτι μου.
"Σε θέλω αλλά.."
"Αλλά τι ρε Εμα;"Ρωτάει νευριασμένος.
"Μη νευριάζεις..δεν φταις εσύ."Λέω και έρχεται κοντά μου πάλι
"Δεν έχω ξανά κάνει ..."Λέω και με κοιτάει .
"Δηλαδή είσαι παρθένα;"Ρωτάει.
"Ναι.."Λέω και χαμογελάει.
"Εντάξει δεν πειράζει..Θα περιμένω.Χαιρομαι που θα σου τα μάθω όλα εγώ."Λέει και με αγκαλιάζει.Νιωθω πως μου έφυγε ένα βάρος και μια μεγάλη χαρά που δεν υπάρχει πρόβλημα.
"Ωραία.."Λέω και τον φιλάω ανταποδίδει με σηκώνει και με πετάει στο κρεβάτι έρχεται από πάνω μου και αρχίζει με φιλάει στο λαιμό αναστενάζω ελαφρώς και τότε μου χαϊδεύει το στήθος ...Νιώθω μια ανατριχίλα σε όλο μου το σώμα..με φιλάει στο στόμα σαν να μη υπάρχει αύριο..είναι λογικά πολύ ερεθισμένος και το καταλαβαίνω επειδή το μόριο του έχει σκληρύνει και το νιώθω στην περιοχή μου.Και αυτό είναι πολύ κακο για μένα.Γιατι θα του κόψω την φορα και θα ξενερώσει .
POV Άννας.
"Τάσο μη ζηλεύεις τόσο."Λέω νευριασμένη.
"Δεν θέλω να μιλάς με τον Ηρακλή."Λέει και ξεφυσαω.
"Δεν είναι δικός μου πρώην της Εμας είναι."
"Ε και ;Είδα πως σε γλυκοκοιτάζει."Λέει και χαμογελάω.
"Κάποιος ζηλεύει πολυυυυυυ.."Λέω τραγουδιστα.
"Άννα!"Λέει και γελάω.
"Μη γελάς .Αν του ξανά μιλήσεις χωρίζουμε."Λέει πολύ σοβαρός και μου κόβεται το γέλιο.
"Αν είναι να ζηλεύεις τους φίλους μου καλύτερα να το τελειώσουμε τώρα κιόλας."Λέω πλέον πολύ νευριασμένη.
''Καλα."Λέει ξερα.
Ανοίγω την πόρτα και φεύγω.Πηγαίνω στο δωμάτιο μου και χτυπάω την πόρτα.
Pov Εμας.
Η πόρτα σωθηκααααααα.Σηκώνεται από πάνω μου ο Γιώργος και τρέχω για να ανοίξω...Η Άννα είναι μέσα στα νεύρα.Αλλά το μόνο καλό είναι ότι με έσωσε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.
RomanceΠερίληψη. Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Αλλά ακόμα και δύο διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να ταιριάξουν και ας έχουν διαφορετική συμπεριφορά ή εμφάνιση ή χαρακτήρα ή διαφορετικά όνειρα όπως και διαφορετικές παρέες διαφορετικές νοοτροπίες διαφορετικές...