ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ;;;;

2.1K 243 7
                                    

Τελευταία ώρα και σχολάμε..έμειναν μόνο δύο λεπτά...έναα..Καιιι χτυπάειιιι το κουδούνιιι!!!Βγαίνω από την ταξή και πηγαίνω κατευθείαν στο δωμάτιο μου..έχω μια νύστα..ούτε να φάω θέλω.Βάζω πυτζάμες και ξαπλώνω στο κρεβάτι μου..και με παίρνει ο ύπνος..

POV Άννας.


''Τι θες ρε Τάσο πάλι;''Τον ρωτάω τσαντισμένη.
''Αν θυμάσαι πριν βιαζόσουν να μπεις στην τάξη και δεν πρόλαβα να σου μιλήσω!''Λέει και παίρνω μία βαθιά ανάσα..

''Λέγε!''Λέω και ακουμπάω την πλάτη μου στον τοίχο..

''Ήθελα να σου πω για την εκδρομή στην Αγγλία..θα πάμε 22 του μηνός...Χριστούγεννα θα κάνουμε εκεί..''Λέει χαρούμενος.

''Ναι..κάτι άλλο;''Τον ρωτάω και πάω να φύγω.

''Εμμ..Βασικά θέλω να μιλήσουμε.''
''Τόση ώρα τι κάνουμε;''Τον ρωτάω.

''Όχι θέλω να μιλήσουμε για μας..''
''Δεν έχουμε να πούμε κάτι για μας..''Λέω και πάω φύγω αλλά μου πιάνει το χέρι και σταματάω..

''Σε παρακαλώ ρε Άννα μην είσαι σκληρή μαζί μου..Το απόγευμα κατά της 7 θα είμαι στο γήπεδο..θα σε περιμένω..''Λέει..

''Καλά!''Λέω και φεύγω..Ανεβαίνω τις σκάλες και κατευθύνομαι προς το δωμάτιο μου..Βρες καλός τα μάτια μας τα δυό..Ο Γιώργος πηγαίνει κάτω..λογικά για να φάει..

''Γεια σου Άννα!''Λέει και περνάει από δίπλα μου.

''Γεια''Λέω και μπαίνω μέσα στο δωμάτιο μου..
Εχχχ καλάαα που θα ήταν αυτή..Θα την ξυπνήσω για να πάμε να φάμε..
''Σήκω μπροο..''Της φωνάζω..

''Σκάσεεε λίγοο..''Λέει και γελάω.

''Ρε σήκω να πάμε να φάμε..''Της λέω και κάθομαι στο κρεβάτι της.

''Ξεφόρτωνεεε..''Μουρμουρίζειι.

''Αααααααααααααααααα!!Σήκω είπα αλλιώς..''Πάω να πω..

''Καλά καλά σηκώνομαι...''Σηκώνεται..αλλάζει ρούχα και κατεβαίνουμε κάτω για φαγητό..Αυτή η φασαρία..πωωωωω..Πέρνουμε το φαγητό μας και καθόμαστε στο τραπέζι που κάθεται η παρέα μας..


POV Έμμας.

Ο Γιώργος κάθεται ακριβώς στο διπλάνο τραπέζι..ούτε καν γυρνάει να με κοιτάξει..

''Ρεεεε πάλι κοιμόσουνν;''Με ρωτάει η Σταυρούλα.

''Ναιιιι..''Λέωω.
''Φαίνεται!''Λέει και γελάνε.

''Τι γελάτε ρεεε;''Φωνάζω.

''Σαν γάιδαρος είσαι.''Λένε και γελάω.Αλλά εκτός από μένα και τα κορίτσια γελάει και κάποιος άλλος..γυρίζω να κοιτάξω και βλέπω τον Γιώργο να γελάει..

''Τόσο αστείο σου φάνηκε;''Τον ρωτάω.Και συνεχίζει να γελάει..Δεν του δίνω σημασία και συνεχίζω να τρώω.Σταματάει να γελάει και κάτι λέει στους φίλους του..τότε αρχίζουν και γελάνε όλοι δυνατά..γυρίζω να κοιτάξω και τους βλέπω όλους να γελάνε μαζί μου..Χαμογελάω ειρωνικά και κοιτάω το πιάτο..Πεινάω πολύ..και τα μακαρόνια με σάλτσα είναι το αγαπημένο μου φαί...Παίρνω με το χέρι μου μία χούφτα μακαρόνια..σηκώνομαι όρθια και τα πετάω στα μούτρα του..Τα γέλια κόβονται και όλο το σχολείο κοιτάει εμένα..Τα κορίτσια κοιτάνε τον Γιώργο και αρχίζουν γελάνε..Έχει γίνει από πάνω μέχρι κάτω μακαρόνια και σάλτσα..Με κοιτάει νευριασμένος..Παίρνει το πιάτο ολόκληρο σηκώνεται όρθιος και μου το ρίχνει όλο πάνω μου..Καθαρίζω τα μάτια μου..και τον κοιτάω νευριασμένη..Τον σκουντάω πέφτω πάνω του..πέφτει κάτω και αρχίζω και τον βαράω..εκείνος προσπαθεί να μου πιάσει τα χέρια..και τα καταφέρνει..
''Διονυσίου και Νικολάου στο γραφείο μου ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!''Φωνάζει ο διευθυντής και σταματάω να κινούμαι..Σηκώνομαι όρθια το ίδιο και ο Γιώργος..Τα παιδιά ξανά κάθονται στις θέσεις τους και εγώ με τον Γιώργο ακολουθούμαι τον διευθυντή..

*Στο γραφείο του διευθυντή.*

"Θα πάρω τους γονείς σας τηλέφωνο και θα τους τα πω όλα!!!''Φωνάζει ο διευθυντής και εγώ τινάζομαι ολόκληρη..

''Μην πάρετε τους γονείς μας..Ο πατέρας μου είναι πολύ αυστηρός..''Λέει ο Γιώργος.

''Ναι και ο δικός μου..Δώστε μας ότι τιμωρία θέλεται..μόνο μη πάρετε τηλέφωνο..''Λέω και ο διευθυντής το σκέφτεται..

''Καλή ιδέα Νικολάου..Μόλις αδειάσει η τραπεζαρία θα καθαρίσετε ΟΛΗ την κουζίνα και ΟΛΗ την τραπεζαρία..Μόνοι σας!''Λέει και με τον Γιώργο κοιταζόμαστε.
''ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!''Λέει και φεύγουμε από το γραφείο του.
Μόλις κλείνω την πόρτα ο Γιώργος αρχίζει και μου φωνάζει.

''Είδες τι κατάφερες;εξαιτίας σου θα έπαιρνε τους γονείς μας..''Λέει.

''ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΜΟY;Εσύ το ξεκίνησες ανν θυμάσαι καλά..''Του φωνάζω.

''Σκάσε!!!Απλά σκάσε..''Λέει και φεύγει..

Τα παιδιά τελειώνουν το γεύμα τους και η τραπεζαρία αδειάζει.Εγώ και ο Γιώργος μπαίνουμε στην κουζίνα και μένουμε άφωνοιιι..
''Της πουτάνας γίνεται εδώ..Αύριο θα τελειώσουμε..''Λέει.

''Εγώ πλένω πιάτα εσύ τα σκουπίζεις με την πετσέτα και τα βάζεις στα ντουλάπια..''Του λέω και ξεφυσάει.Ανοιγώ την βρύση παίρνω το σφουγγάρι βάζω σαπουνάδα και ξεκινάω να πλένω τα πιάτα..
''Δεν γίνεται αυτό..''Λέει ο Γιώργος.

''Ποιο;"Τον ρωτάω.

''Αυτό..Το ότι θα φάω όλη την μέρα μαζί σου..''Μου λέει και τα παίρνω.
''Μην ξεχνάς ότι πριν μία βδομάδα δεν σε χαλούσε καθόλου..''Λέω και δεν μιλάει..

Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora