Η αλήθεια να λέγεται!

2.3K 231 1
                                    


Έχει περάσει μία βδομάδα..Και έχουν αλλάξει πολλά!Με τον Γιώργο χώρισα επειδή δεν ήμουν έτοιμη να προχωρήσουμε.Η Άννα χώρισε και αυτή με τον Τάσο αλλά θέλουν ο ένας τον άλλον τουλάχιστον και σίγουρα θα τα ξανά βρουν.Ο Γιώργος έγινε όπως πριν...ΑΧΩΝΕΥΤΟΣ!Δεν μου μιλάει καθόλου..Όμως μερικές φορές τον πιάνω να με κοιτάει..Κάτι δεν είναι και αυτό;Έμαθα πως έκανε κάτι με την πρώην του,επίσης έμαθα πως δεν θέλει να τα ξανά βρούμε και ότι προτιμάει να φασώσει κατσίκα παρά εμένα γιατί η κατσίκα έχει περισσότερη αξία από εμένα..Γαμημένη λογίκη,τι να πεις;Εγώ πάλι προτιμώ να ασχολούμαι με εμένα παρά με αυτόν γιατί αξίζω κάτι καλύτερο.Νόμιζα πως θα άλλαζε,αλλά ο άνθρωπος δεν αλλάζει!Τα ίδια σκατά θα είναι μία ζωή.

*Παρασκευή πρωί.3ο διάλλειμα*

Καθόμαστε όλες μαζί έξω στην αυλή του σχολείου σε κάτι παγκάκια.Η Σταυρούλα στέλνει φωτογραφίες στο αγόρι της,η Δέσποινα μιλάει στο φβ,η Άννα κοροϊδεύει με την Χριστίνα μια από
την πρώτη ,Η Νάνσυ στον κόσμο της και εγώ τελειώνω μία έκθεση.Ναι ξέρω είμαστε τέλεια παρέα και ζηλεύετε..

''Ρεεε τι δουλεία έχει αυτή με τον Γιώργο;''Φωνάζει η Άννα.
''Ποια ρε;''Ρωτάω και όλες κοιτάμε εκεί που κοιτάει η Άννα.
''Αυτή η πατσαβούρα από την πρώτη!''Λέει η Άννα και τους κοιτάμε.

Είναι μόνοι τους και μιλάνε.Τι δουλειά έχει αυτή με τον Γιώργο;Χάρα δες!''Τι χαίρεσαι μωρή πατσαβούρα;Να σε γαμήσει θέλειι.''Φωνάζω και τα κορίτσια γελάνε.Για εμένα δεν ήταν αστείο πάντως.Ευτυχώς είναι λίγο μακριά και δεν ακούν.

''Φρύδι δείτε ρεε.''Λέει η Σταυρούλα.

''Ο Γιώργος έχει πιο λεπτό φρύδι από αυτήν.''Λέει η Δέσποινα.
''Μην ασχολείστε ρε..''Λέω και πάω να γράψω..καμία δεν μιλάει πολύ ησυχία..Σηκώνω το κεφάλι μου και όλες με κοιτάνε με ανοιχτό το στόμα.
''Τι;''Ρωτάω.
''Τι τι ρε;δεν σε πειράζει καθόλου;''Με ρωτάει η Σταυρούλα.

''Όχι;''Λέω.

''Ναι ναιιι χθες σε γνωρίσαμε.''Λέει η Δέσποινα.Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω να γράφω.Αφού δεν με πείραξε...Γιατί να πω ψέμματα;ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ..ΚΑΡΙΟΛΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!

Το κουδούνι χτυπάει και σηκωνόμαστε για να μπούμε για μάθημα.Μόλις μπαίνουμε μέσα στο σχολείο χωριζόμαστε για να μπούμε στις τάξεις μας.Την Άννα την σταματάει ο Τάσος για να μιλήσουν...Ωχ σοβαρός φαίνεται.Συνεχίζω να περπατάω ενώ κοιτάω το τετράδιο μου καιι ΜΠΟΥΥΜ πέφτει κάποιος πάνω μου...πέφτω πάνω στον τοίχο και γυρίζω να κοιτάξω ποιος μπάσταρδος το έκανε..Ποιος είναι;Η ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ!(Θα την λέω πατσαβούρα να ξέρετε.)Με κοιτάει με ένα ύφος ειρωνικό και τα παίρνω κι'άλλο!

''Δεν βλέπεις που πας ρε κοπέλα μου;''Μου λέει με ένα ξινό ύφος.ΑΧΧΧ κάτι τέτοιες ξέρετε τι θέλουν;Μπουνιά στο κούτελοο να σωριαστούν κάτω και να φύγεις.
''Ρε μπάζο..Εγώ βλέπω που πάω!Εσύ δεν βλέπεις με τα φρύδια που έχεις.''Της λέω νευριασμένη.Με κοιτάει με ένα ύφος τώρα την γάμησες..

''Δεν ασχολούμαι με άτομα χαμηλού επιπέδου''Λέει και φεύγει.

''Έμπλεξεεες!!!!''Της φωνάζω και δεν γυρνάει καν να με κοιτάξει.Μπαίνω στην τάξη και το λέω στην Άννα..γελάει ειρωνικά και λέει ''Καημένο κοριτσάκι!Που έμπλεξες;''

Η κυρία της έκθεσης μπαίνει στην τάξη και αρχίζει το μάθημα.
Έχουν περάσει μόνο 20 λεπτά και σκυλοβαρέθηκα...Θα ζητήσω τουαλέτα..Ζητάω και μετά από πολλά παρακάλια με αφήνει.Βγαίνω έξω από την τάξη και αρχίζω να περπατάω προς τις τουαλέτες.Πάω να ανοίξω την πόρτα και ακούω 2 κορίτσια να μιλάνε σιγά..δεν την ανοίγω και προσπαθώ να θυμηθώ από που ξέρω αυτή την φωνή..Η πατσαβούρα είναι η άλλη δεν ξέρω..δεν ακούγονται καλά ρε γαμώτο..
''Ρε μόλις τώρα χώρισες με τον Ανέστη..Μη βιάζεσαι!''Της λέει η άγνωστη φωνή.

''Ναι όμως τον Γιώργο τον ξέρω καιρό..κάναμε παρέα..Και είχαμε κάνει και κάτι..''Λέει η πατσαβούρα.
''Όπως νομίζεις ρε Εύη τι να σου πω.Πως σου μίλησε;''Την ρωτάει η άγνωστη φωνή.

''Μια χαρά μπορώ να πω..Είχε να με δει και πόσο καιρό..Μου είπε να πάω το απόγευμα στο δωμάτιο του.''

''Για πρώτη μέρα στο σχολείο μια χαρά σε βρίσκω..Εμένα ακόμη κανένας δεν μου μίλησε.''

''Δεν πειράζει!''Λέει η πατσαβούρα.Σιγά σιγά φεύγω και πάω στην τάξη και τα λέω αμέσως στην Άννα.Εκείνη με κοιτάει σαν μαλάκας..Φυσικό το βρίσκω..Εγώ είμαι μέσα στα νεύρα!Γνωρίζονται καιρό και έχουν κάνει και κάτι!

''Τι θα κάνεις τώρα;''Με ρωτάει.

''Απολύτως τίποτα!Ας κάνουν ότι θέλουν.Αυτή θα φάει π@@@τσο και αυτός τα μούτρα του.''Λέω και η Άννα γελάει.Η αλήθεια να λέγεται!



Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang