Ανοίγω τα μάτια μου και καταλαβαίνω πως είμαι στην αγκαλιά του Γιώργου και πως δεν ήταν όνειρο ότι συνέβη..Παίρνω το κινητό μου στα χέρια και βλέπω πως η ώρα είναι εφτά το απόγευμα.Σηκώνομαι σιγά σιγά για να μην το ξυπνήσω..μόλις πάω να βγω έξω στο σαλόνι κοιτιέμαι στον καθρέφτη ''ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΩΡΗ ΓΥΜΝΗ;''Λέω στον εαυτό μου..πάω να πάρω τα ρούχα μου αλλά σταματάω...πηγαίνω στην τεράστια ντουλάπα του Γιώργου και την ανοίγω..ο ΧΡΙΣΤΟΣ! ZARA,BERSHKA,PULL AND BEAR,Nike,ADIDAS και ότι άλλη μάρκα θες είναι εδώ μέσα..''γαμώ τα λεφτά σου''ψιθυρίζω.Μετά από το πολύ χάζεμα..παίρνω μία φούτερ του και μία φόρμα του..γαμώ..τι εσώρουχο θα βάλω;Άμα βάλω κανένα μποξεράκι του θα με κοροϊδεύει..Γαμώ..δεν υπάρχει άλλη λύση..αρπάζω ένα μποξεράκι και μπαίνω στο μπάνιο..κάνω ένα γρήγορο ντουζ..ντύνομαι και πάω στον καθρέφτη..οοο θεε..μου είναι τεράστια..η φόρμα μου πέφτει..την βγάζω και βλέπω πως η φούτερ φτάνει μέχρι τα μπούτια μου..ωχ μωρέ χέστηκα..βάζω την φόρμα του στην ντουλάπα και βγαίνω έξω στο σαλόνι..κάθομαι στον καναπέ και ανοίγω την τηλεόραση.
POV Γιώργου.
Απορώ πως κρατήθηκα τόση ώρα και δεν έσκασα στα γέλια..νόμιζε πως κοιμόμουν αλλά όχι..είχε τόση φάση ρε φίλε..Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βγαίνω έξω στο σαλόνι..βλέπει τηλεόραση..με παίρνει χαμπάρι και με κοιτάει..κάθομαι δίπλα της και την κάνω νόημα να κάτσει στα πόδια μου..αμέσως σηκώνεται και κάθεται..ακουμπάει το κεφάλι της στο στήθος μου και την αγκαλιάζω..
''Ωραίο μποξέρακι!Έχω και εγώ ένα ίδιο.''Την πειράζω.
''Έλα ρε Γιώργοοο.''Λέει ναζιάρικα.
''Εδώ είμαι μωρό μου.''Της λέω και με χτυπάει στο στήθος.
''Πόνεσα!''Λέω ειρωνικά και σηκώνει το κεφάλι της και με κοιτάει.
''Θες να σε κάνω να πονέσεις στ'αλήθεια;''Με προκαλεί και χαμογελάω.
''Προσπάθησε.''Λέω και περιμένω.Σκύβει το κεφάλι της στο πρόσωπο μου και με δαγκώνει δυνατά στο μάγουλο.
''Εντάξει εντάξει.''Λέω και σταματάει.Με σακάτεψε!
''Είδες;''Με ρωτάει και ξανά ακουμπάει το κεφάλι της στο στήθος μου.
''Είσαι τρελή..άμα δεν έλεγα εντάξει θα μου έκοβες κομμάτι.''
''Δεν θα σου έκανα ποτέ κάτι τέτοιο.''Λέει ενώ με κοιτάζει στα μάτια..πλησιάζει λίγο και με φιλάει..αμέσως την ρίχνω πάνω στον καναπέ και ανεβαίνω πάνω της.
POV Άννας.
Αφήνω την Χρυσάνθη στο κομμωτήριο και φεύγω..Θα πάω σε ένα σπίτι να κάνω ένα χτένισμα..είναι πολύ πλούσια αυτή έχω ακούσει..Μετά από δέκα λεπτά φτάνω στο σπίτι της..χτυπάω την πόρτα και μου ανοίγει.Είναι ψηλή,αδύνατη με μακριά ξανθά μαλλιά..πρέπει να είναι γύρω στα 35..Σίγουρα!
''Γεια σου Άννα.''Λέει και με κάνει νόημα να μπω μέσα..Μπαίνω μέσα και μένω με ανοιχτό το στόμα..από έξω δεν φαινόταν και τόσο πολυτελές και ωραίο..Πάμε στο σαλόνι και μου δείχνει με το χέρι της να κάτσω και κάθομαι.''Θέλεις κάτι να πιεις;''Με ρωτάει με το ζεστό χαμόγελο της που σε κάνει να νιώθεις άνετα.
''Ναι,έχετε χυμό;''Ρωτάω.
''Ναι ροδάκινο και μήλο.''
''Μήλο.''Λέω και πηγαίνει αμέσως στην κουζίνα..μετά από λίγο έρχεται και μου δίνει τον χυμό μου.Κάθεται απέναντι μου και αρχίζει της ερώτησης..από που είμαι πως αποφάσισα να γίνω κομμώτρια πόσο είμαι και τέτοια.Κάποια στιγμή το μάτι μου πέφτει πάνω σε μία φωτογραφία που είναι πάνω στο τζάκι.Ο Τάσος!Πλησιάζω κοντά και την παίρνω στα χέρια μου..
''Τον ξέρεις;''Με ρωτάει.
''Όχι όχι..τον πέρασα για άλλον.''Λέω την αφήνω γρήγορα και κάθομαι.
''Είναι ο γιος μου.''Λέει.
''Πως τον λένε;''
''Αναστάσιο αλλά θέλει να τον φωνάζουμε Τάσο''Λέει και χαμογελάω.
''Είναι 21 χρονών..''Συνεχίζει.Αυτός είναι..
''Ωραία.''Λέω και εκείνη την ώρα ακούω την πόρτα να κλείνει..''Ήρθα!''Ακούω την φωνή του.Που να κρυφτώ;η καρδιά μου χτυπάει γρήγορα και τα πόδια μου τρέμουν..''Επιτέλους.''Λέει η μαμά του.ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣ;;;;;;;ΦΑΚΚΚ!!ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙ.
''Καλώς τον.''Λέει η μαμά του ενώ κοιτάζει πίσω μου.Δεν γυρνάω να κοιτάξω..
''Πω μαμά έχει ένα κρύο έξω.''Λέει και κάθεται δίπλα στην μαμά του..''Να σου γνωρίσω την Άννα..''Λέει η μαμά του και ο Τάσος γυρίζει και με κοιτάει..Μένει κάγκελο και με κοιτάει καρφωμένα μέσα στα μάτια όπως και εγώ..
''Άννα;''
أنت تقرأ
Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.
عاطفيةΠερίληψη. Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Αλλά ακόμα και δύο διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να ταιριάξουν και ας έχουν διαφορετική συμπεριφορά ή εμφάνιση ή χαρακτήρα ή διαφορετικά όνειρα όπως και διαφορετικές παρέες διαφορετικές νοοτροπίες διαφορετικές...