Η αλλαγή..

2.2K 183 7
                                    



''Να σου γνωρίσω την Άννα..''Λέει η μαμά του και ο Τάσος γυρίζει και με κοιτάει..Μένει κάγκελο και με κοιτάει καρφωμένα μέσα στα μάτια όπως και εγώ..

''Άννα;''

Κάθομαι σιωπηλή και απλά τους κοιτάζω και τους δύο μέσα στα μάτια.Δεν γίνεται να μείνω έτσι..πρέπει να μιλήσω.
''Ναι;''Λέω με όση φωνή μπορώ να βγάλω από την ντροπή μου.
''Τι κάνεις εσύ εδώ;''Με ρωτάει.
''Ήρθα να χτενίσω την μαμά σου''Λέω και το σκέφτεται για λίγο.
''Η μαμά μου μπορεί να τα χτενίσει και μόνη τα μαλλιά της.''Λέει.Καλά άλλα λέω εγώ άλλα καταλαβαίνει αυτός...ΑΝΤΡΕΣ τι ξέρουν από αυτά;
''Δεν κατάλαβες...ένν''Πάω να πω αλλά με διακόπτει.

''Εντάξει,πρέπει να φύγεις τώρα όμως..''Σηκώνεται όρθιος με πιάνει από το χέρι και με τραβάει..
''Τι κάνεις ρε Τάσοοο''Φωνάζει η μάνα του..εγώ έχω μείνει μαλάκας και δεν ξέρω πως να αντιδράσω.Συνεχίζει να με τραβάει από το χέρι μέχρι που με βγάζει έξω..η μάνα του τρέχει από πίσω και φωνάζει.
''Μαμά!Πάνε μέσα και σταμάτα να φωνάζεις ΓΑΜΩ!''Φωνάζει ενώ κλείνει την πόρτα πίσω του.Με κοιτάει μέσα στα μάτια νευριασμένος.

''ΠΑΣ ΚΑΛΑ;''Λέει σιγανά για να μην ακούσει η μάνα του.
''Εγώ μια χαρά πάω.Εσύ δεν πας καλά που με τραβάς από το χέρι για να με πετάξεις έξω.''Λέω.
''Σκάσε γαμώ το σπίτι σου!Δεν θα ξανά πατήσεις το πόδι σου εδώ το κατάλαβες;''Μου φωνάζει και είμαι έτοιμη να βάλω τα κλάματα..Ο Τάσος που ήξερα δεν θα μου μιλούσε ποτέ έτσι.
''Η μαμά σου είναι πελάτισσα μου..εκείνη μου ζήτησε να έρθω.''Λέω και γελάει.

''Αααα μάλιστα..''Λέει.
''Ναι,τι νόμιζες πως ήρθα για σένα;''Λέω ειρωνικά και χαμογελάει.
''Πολύ πιθανών!Το ξέρω πως δεν με έχεις ξεπεράσει..καμία δεν μπορεί να με ξεπεράσει.''Λέει και νευριάζω κι'άλλο.Πω θα τον σκοτώσω!
''Εντάξει ρε καυλιάρη άντρα.''Λέω ειρωνικά.
''Είμαι!Γιατί διαφωνείς;''Με ρωτάει.
''Ναι,διαφωνώ!''Λέω και χαμογελάει.
''Ξέχασες μου φαίνεται πως κάποτε συνέχεια μου ζητούσες να σε γαμάω.''Λέει και νιώθω πως με κάρφωσαν στο στομάχι με μαχαίρι.Τι είπε μόλις τώρα;Τα μάτια μου βουρκώνουν..
''Τάσο...Γιατί μου μιλάς έτσι;''

''Γιατί έτσι σου αξίζει να σου μιλάω!Και τώρα σήκω φύγε!Δεν γουστάρω να είσαι εδώ.''Λέει και γυρίζω την πλάτη μου για να σκουπίσω τα δάκρυα μου..
''Και μην ξανά έρθεις.''Λέει και χωρίς δεύτερη σκέψη φεύγω.


POV Έμας.


Είναι βράδυ γύρω στης δέκα..Ο Γιώργος έχει μπει για μπάνιο και εγώ είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι του και παίζω ένα παιχνίδι στο κινητό μου.

Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora