Τι περιμενεις;

1.5K 141 11
                                    

Ανοίγω τα ματια μου και το φως της ημερας με θαμπώνει.. Τι ώρα να είναι;Παίρνω στα χέρια μου το κινητό μου και το κοιτάζω. Ποτε πήγε 12;Φακ οι άλλοι θα πήγανε θάλασσα. Πάω να γυρίσω προς την πλευρα του Γιώργου..πω και αυτός ξύπνησε πιο νωρίς;Ο βλάκας δεν με ξύπνησε!
Σηκωνομαι και πηγαίνω στο μπάνιο κάνω ενα ντουζ,ντυνομαι,φτιάχνω λίγο τα μαλλια μου και κατεβαινω κάτω.Ησυχία.. Το σπίτι είναι άδειο.. Ποσο θέλω να βαλω τέρμα την μουσική και να αρχίζω να χορευωω μέσα σε όλο το σπίτι;Βασικά..Γιατί όχι;Βάζω δυνατά την μουσική και αρχίζω να χορεύω.."Baby Girl ohh Baby girl"Τραγουδάω κάνω σβούρες τρεχω χοροπηδαω και εκεί που γερνάω να τρεξω απο την αλλη μεριά πεφτω πάνω στον Γιώργο.
"Ω θεέ μου με τρομαξες!"Λεω και αυτός ξεπατωνεται στο γέλιο.
"Χορευες σαν δεκάχρονο"Λεει ενώ λιώνει στα γέλια..Να πω την αλήθεια..έχω ντραπει άσχημα.
"Πω ρε Γιώργο."Λέω και κανω να φυγω..μου πιάνει το χερι και με γυρνάει προς το μέρος του με σηκώνει και με ακουμπάει πανω στην πλάτη του καναπέ.. Αρχίζει με φιλάει στον λαιμό και όσο παει κατεβαίνει προς τα κάτω.. Με φιλάει το στήθος ενω συγχρωνος μου το χαϊδεύει.. Κατεβάζει το χερι του και το βάζει μέσα απο το εσώρουχο μου..τρανταζομαι λίγο και χαμογελάει.. Αρχίζει με χαϊδεύει ενω με φιλάει στο στόμα.. Μόλις αρχίζω να ερεθιζομαι τον σταματάω.
"Τι επαθες;"Με ρωτάει.
"Οχι τώρα οπου να ναι θα έρθουν τα παιδιά."Του λεω.
"Απο που να έρθουν;"Με ρωτάει.
"Δεν πήγανε θάλασσα;"
"Οχι εξω στην πισίνα είναι.''Μου λέει και εγω φρικαρω.
"Πλάκα με κάνεις έτσι;Και εμείς εδώ φασωνομαστε;"Λέω και χαμογελάει.
"Χθες σε προειδοποίησα πως είμαι τρελός."Λέει και μου κλείνει το μάτι. Κατεβαινω απο τον καναπέ και τον προσπερναω.
Βγαινω εξω στα παιδιά και κάθομαι μαζί τους.
POV Γιώργου.
Πηγαίνω στην κουζίνα να βάλω να πιω νερ..ακουμπαω στον παγκο και σκέφτομαι πως με την Εμα έχουμε να κάνουμε τουλάχιστον δυο βδομάδες σεξ.
"Επ τι κανεις εδώ μόνος σου ρε;"Μου λέει ο Τάσος καθώς παιρνει ενα ποτήρι απο το ντουλάπι.
"Τάσο να σε ρωτησω κτ ρε;Με την Αννα κάθε πότε κάνετε σεξ;"Τον ρωταω και αυτός με κοιτάει με απορία.
"Τουλάχιστον δυο φορες την μέρα.. Γιατί ρωτάς μπρο;"Αντε τώρα τι να του πω;ντρέπομαι να του πω πως δεν μου καθεται η Εμα.
"Να ρε συ..η Εμα δεν μου κάθεται εδώ και δυο βδομάδες."Λέω και αυτός γελάει.
"Γιατί ρε;"Λέει και συνεχίζει να γελάει.
"Φιλε δεν μπορώ άλλο."Λεω ντροπιασμένος.
"Φιλέ κάτι δεν κανεις σωστά.. Τι της αρέσει το ρομαντικό σεξ;το χυδαίο;το άγριο;"Με ρωτάει και κομπλαρω.
"Χμ λίγο απ'ολα θα έλεγα."
"Ωραία!Καντην να ερεθιστεί στο φουλ ώστε να το θέλει πολύ..τώρα το πως μη περιμένεις να στο πω εγώ και αυτό."Λέει και πηγαίνει εξω.
POV  Εμας.
Είμαστε εδώ με τα κορίτσια και συζητάμε.. Κανονισαμε να πάμε για ψώνια.. Επιτέλους ψώνια.
''Θέλω να πάρω καινούρια εσώρουχα για να τρελανω λίγο τον Τασουλη."Λέει πονηρά η Αννα.
"Αχ και εγώ θέλω"Λέει η Χριστίνα.. Εγώ απλαα κοιτάζω..δεν θέλω να μιλήσω για το θέμα του σεξ..
"Εσύ Εμα;Δεν θα πάρεις καινούρια εσώρουχα;"Μου λέει πονηρά η Δέσποινα.
"Θα παρω θα πάρω."Λέω. Εεχω να κάνω δυο βδομάδες σεξ με τον Γιώργο.. Τον τελευταιο καιρό κάναμε συνέχεια σεξ και να πω την αλήθεια μου έλειψε..Πολλές φορές πήγε να με πλησιάσει όπως και πριν αλλά παντα εκανα πίσω.. Τώρα θα αναρωτιεσται γιατί..να πω την αλήθεια δεν είχα πολύ όρεξη αυτον τον καιρό.. Εντάξει δεν μπορω να κάνω και συνέχεια τα γούστα του Γιώργου.. Τέλος παντων..είναι μεσημέρι τέσσερις η ώρα.Μόλις ξαπλωσαμε με τον Γιώργο.. Ακουμπαω το κεφάλι μου στο στερνο του και κλείνω τα μάτια.. Κάτι πρεπει να κανω..αρχιζω χαιδευω τους κοιλιακούς τους και σιγά σιγά βάζω το χερι μου μέσα στο μποξερακι του..δεν κουνιεται..τον κοιτάζω και με κοιτάζει.. Αρχίζω τον χαιδευω μέχρι που ανεβαίνει απο πανω μου..
"Θέλω να σε πηδηξω ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ."Μου λέει ενώ με κοιτάζει στα μάτια.
"Τι περιμένεις;"Τον ρωταω και βγάζω το σουτιεν μου και εκείνος το  εσώρουχο μου.

Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon