Ανοίγω τα μάτια μου και θαμπώνομαι από τον φως της μέρας..σηκώνομαι από το κρεβάτι μου..ανοίγω την πόρτα και βγαίνω έξω στο σαλόνι..κατευθύνομαι προς την κουζίνα και βλέπω την μαμά μου πίνει τον καφέ της κρατώντας ένα τσιγάρο στο χέρι της..
''Καλημέραα μαμά.''Λέω και με κοιτάει.''Καλημέρα ομορφιά μου..έλα κάτσε!Να σε κάνω καφέ;''Με ρωτάει.
''Ναι,θυμάσαι πως τον πίνω έτσι;''Την ρωτάω και αυτή χαμογελάει.''Φυσικά..''Μου κάνει καφέ και κάθεται πάλι.Κοιτάω το πακέτο με τα τσιγάρα που είναι στο τραπέζι και με παίρνει χαμπάρι.
''Πάρεεε.''Μου λέει και χωρίς δεύτερη σκέψη παίρνω ένα..το βάζω στο στόμα μου και η μαμά μου δίνει τον αναπτήρα.
''Μου έλειψαν αυτά τα πρωινά.''Λέω και χαμογελάει.
''Εμένα πιο πολύ..Αλλά Έμα..πρέπει να ξανά γυρίσεις πίσω.''Μου λέει και ξεφυσάω..μου ήρθαν όλα πάλι στο μυαλό.
''Το ξέρω..δεν γίνεται να αλλάξω σχολείο;''Την ρωτάω.''Ούτε να το σκέφτεσαι!Θα γυρίσεις πίσω στις φίλες σου που έχουν στεναχωρηθεί πολύ..με πήραν μία μία σήμερα τηλέφωνο για να δουν τι κάνεις..''Λέει και χαμογελάω.
''Τις αγαπώ..σήμερα Σάββατο..πως και πως το περίμενα πριν κάτι μέρεες.''Λέω.
''Γιατί;''Με ρωτάει.
''Γιατί ήμουν σίγουρη πως θα ξυπνούσα δίπλα στον Στέλιο.''Λέω.
''Καλύτερα που έγιναν έτσι τα πράγματα..δηλαδή που στο είπε..φαντάσου αν δεν στο έλεγε πόσο πιο χάλια θα ήταν αν θα το μάθαινες από αλλού ενώ θα το είχες κάνει μαζί του.''Λέει και σφίγγω τα χείλια μου.
''Ξέρω!Χτυπάει το κουδούνι ή μου φαίνεται;''Την ρωτάω και κάνουμε ησυχία για να ακούσουμε.
''Ναι,πάνε άνοιξε.''Λέει και πάω να ανοίξω..ανοίγω την πόρτα και βλέπω την Δέσποινα την Άννα την Σταυρούλα και την Χριστίνα.Αμέσως με αγκαλιάζουν και τις αγκαλιάζω και εγώ.''Ελάτε μέσα.''Λέω και μπαίνουν..καθόμαστε στο σαλόνι και αμέσως ξεκινάν να μου λένε τα νέα τους..
''Το έχει μάθει όλο το σχολείο αυτό που έγινε χθες.''Λέει η Άννα.
''Τον Γιώργο δεν του μιλάει κανείς από την παρέα του.''Λέει η Σταυρούλα.
''Καλά να πάθει ο πούστης.''Λέει η Χριστίνα.
''Είναι πολύ χάλια..''Λέει η Άννα.
''Το μετάνιωσε λέει..''Λέει η Σταυρούλα.
''Και ότι σ'αγαπάει.''Συνεχίζει..Παίρνω μία βαθιά ανάσα..
''Και εγώ τον αγαπάω..θέλω να τον δω.''Λέω και με κοιτάνε όλες με γουρλωμένα μάτια.
''Τρελάθηκες;''Μου φωνάζει η Άννα.
''Όχι!''Λέω.
ESTÁS LEYENDO
Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.
RomanceΠερίληψη. Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Αλλά ακόμα και δύο διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να ταιριάξουν και ας έχουν διαφορετική συμπεριφορά ή εμφάνιση ή χαρακτήρα ή διαφορετικά όνειρα όπως και διαφορετικές παρέες διαφορετικές νοοτροπίες διαφορετικές...