•POV Έμας.
''Πω ποιος κάνει μαθηματικά 1η ώρα;''Είπα σηκώνοντας από το κρεβάτι.Η Δευτέρα έκανε πάλι το καμμπάκ της και δεν θέλω να φύγω μακριά από το κρεβατάκι μου,με τα πολλά έβγαλα τις πυτζάμες μου και έβαλα ένα τζιν με μία φούτερ μαύρη που έγραφε '' Please Bitch' και τα μαύρα μου All Star .''Ρε κοπέλα μου,σου είπα να μη τη εμφανίζεις αυτήν την μπλούζα γιατί θα σου την κλέψω.''Είπε η φίλη μου η Άννα την ώρα που ντυνόταν και αυτή.Είναι η συγκάτοικος μου,δηλαδή μένουμε στο ίδιο δωμάτιο έτσι γίνετε σ'αυτό το σχολείο.''Θα σου πάρω κάποια στιγμή μία ίδια.''Της είπα και πήγα στο μπάνιο να πληθώ.Αφού ήμασταν πλέον έτοιμες πήγαμε στην τάξη μας.''Σε κοιτάει για ακόμη μία φορά.''Λέει η Άννα και στριφογυρίζω τα μάτια μου.''Βρε κοπέλα μου,δεν με νοιάζει.''''Και είναι τόσο ωραίος.''Λέει κοιτώντας τον Παναγιώτη.Με τον Παναγιώτη συνέχεια είμαστε σε κόντρα,ώρες ώρες κάνουμε σαν μωρά παιδιά.Αρκετές φορές έχω πιστέψει ότι κάτι μπορεί να νιώθει..Αλλιώς δεν εξηγείτε όλη αυτή η συμπεριφορά του.Η μία ώρα πέρασε αρκετά γρήγορα και το κουδούνι χτύπησε, ως συνήθως όλοι βγήκαμε γρήγορα από τις τάξεις και απλωθήκαμε έξω στο προαύλιο του σχολείου.''Τα κορίτσια!''Λέει η Άννα δείχνοντας με το χέρι της την παρέα μας.Η παρέα μας αποτελείται από 6 κορίτσια.Η Άννα εγώ η Δέσποινα η Σταυρούλα η Νάνση και η Χριστίνα.Πλησιάσαμε την παρέα μας,φιληθήκαμε,χαιρετηθήκαμε γιατί είχαμε να τα δούμε από χθες τα κορίτσια.''Χώρισα με τον Βασίλη.''Λέει η Δέσποινα κοιτώντας το πάτωμα.''Θα τα ξανά βρείτε!Έτσι κάνετε εσείς.''Της απάντησα και της χαμογέλασα για να νιώσει λίγο καλύτερα.''Μπα!Τα ξανά βρήκα με τον Βαγγέλη.''Λέει και σκάει στα γέλια.''Βρε κοπέλα μου εσύ και το χαρέμι σου.''Της λέω και την σκουντάω σιγανά για πλάκα.Η Δέσποινα είναι αρκετά όμορφη κοπέλα,είναι ξανθιά με γαλάζια μάτια και υπέροχο χαμόγελο που όταν σου χαμογελάει φωτίζετε όλος ο κόσμος,είναι αδύνατη με καμπύλες και όχι και πολύ ψιλή,κοντή θα την έλεγα.''Αυτή η παρέα του Βασίλη τι αχώνευτη ρε παιδί μου.''Λέω ενώ περνάει ο Βασίλης ο κολλητός μου με την παρέα του.Τον Βασίλη τον γνώρισα εξαιτίας της Δέσποινας όταν τα είχαν πρώτοφτιάξει μου τον γνώρισε και τον συμπάθησα αρκετά μέχρι που γίναμε κολλητοί.''Ναι έχεις δίκιο.Νομίζουν πως είναι κάποιοι.''Λέει η Άννα ξινίζοντας το πρόσωπο της.''Ας νομίζουν..Δεν μας νοιάζει.''Λέει η Χριστίνα.Η Άννα τα είχε πριν τρεις μήνες με έναν από την παρέα τους,τον Τάσο αλλά χώρισαν γιατί τον έπιασε να το κάνει με άλλη στις τουαλέτες.Φανταστείτε πόσο αλαζόνες και πλέιερ είναι.
Η μέρα πέρασε αρκετά βαρετά.Η Σταυρούλα ήταν συνέχεια με το αγόρι της όπως η Δέσποινα και η Νάνση ενώ εγώ με την Άννα και την Χριστίνα καθόμασταν και κάναμε χαζομάρες για να περάσει η ώρα.
''Κρεβατάκι μουυυ''Λέω πέφτοντας πάνω στο κρεβάτι.Κάθε μεσημέρι μετά το φαγητό κοιμάμαι,νιώθω τόσο εξαντλημένη λες και όλη μέρα έσκαβα.''Το σάββατο θα βγούμε ε;''Λέει η Άννα καθώς βολευόταν στο κρεβάτι της.''Δεν ξέρω!Μπορεί να πάω να δω τους γονείς μου.''Της λέω και γυρνάω πλευρό και κλείνω τα μάτια.
*Μετα από δυο ωρες*''Ξύπνα επιτέλους ρε.''Ακούω την φωνή της Άννας και ανοίγω τα μάτια μου να την κοιτάξω.''ΤΙ ΘΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ;''της φώναζω και αυτή τρομαζει.''Να ξυπνήσεις!Σήκω μας περιμένουν τα κορίτσια στο δωμάτιο της Χριστίνας και της Νάνσης.''''Καλά.''Λέω και σηκώνομαι,παίρνουμε κινητά και φεύγουμε από το δωμάτιο.Τα δωμάτιο των κοριτσιών είναι ακριβώς απέναντι μας.''Άντε επιτέλους.''Λέει η Νάνση όταν ανοίγει την πόρτα και μας βλέπει.Μπένουμε μέσα και καθόμαστε στα κρεβάτια οι μισές και οι άλλες μισές στο πάτωμα.''Κορίτσια δεν αντέχω άλλο.''Λέει η Δέσποινα.''Γιατί;''Ρωτάει η Χριστίνα.''Με πέτυχε ο Βασίλης στις τουαλέτες και άρχισε να με φιλάει.''''Και;''Της λέω.''Αχ δεν ξέρω..Τι θα κάνω με αυτό το παιδί;''
''Τι τι θα κάνεις ρε Δέσποινα;Απλό είναι..θα τον αποφεύγεις.''Της λέει η Νάνση.Εκείνη την στιγμή χτυπάει το κινητό μου.Ο Βασίλης λέω και το σηκώνω.''Έλα ρε.''Λέω και χαμογελάω.''Έλα μωρή τρέλα.''Λέει και γελάω.''Κεφάκια έχουμε;''Του λέω σαρκαστικά.''Μμμ ναι.''Λέει και είμαι σίγουρη πως χαμογελάει.''Θες κάτι;''Είμαι σίγουρη πως κάτι θέλει.''Μα πως με ξέρεις...''Λέει και γελάει.''Τελείωνε ρε..''''Είσαι με την Δέσποινα;''Ρωτάει.''Ναι και όχι μόνο.''΄''Ναι κατάλαβα,είναι και οι άλλες εκεί.''Λέει και στριφογυρίζω τα μάτια μου.''Κάτι άλλο;''Λέω ειρωνικά.''Όχι κολλ!Τα λέμε..''Λέει και το κλείνει.Τα κορίτσια με κοιτάνε μέσα στα μάτια περιμένοντας μία απάντηση.Της είπα τι είπαμε με τον Βασίλη και η Δέσποινα γέλασε.''Τι γελάς μωρή;''Την ρωτάω και αυτή με σπρώχνει.''Καίγεται ο Βασιλάκης.''Λέει και χαμογελάει σαν χαζό.''Τον έκαψες ήδη..''Της λέω και της κλείνω το μάτι.Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία.Ελπίζω να σας αρέσει.♥
Η κοπέλα στην φωτογραφία είναι η Έμα.♥
VOCÊ ESTÁ LENDO
Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.
RomanceΠερίληψη. Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Αλλά ακόμα και δύο διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να ταιριάξουν και ας έχουν διαφορετική συμπεριφορά ή εμφάνιση ή χαρακτήρα ή διαφορετικά όνειρα όπως και διαφορετικές παρέες διαφορετικές νοοτροπίες διαφορετικές...