Το πρωί μόλις άνοιξα τα μάτια μου θυμήθηκα όλα αυτά που έγινα χθες και χαμογέλασα.Πήρα το πάπλωμα από πάνω μου και σηκώθηκα.Κοίταξα δίπλα..η ''Ακόμα κοιμάται''Μουρμούρισα ενώ κοιτούσα την Άννα.
''Σ'ακούω!''Φώναξε.
''Σιγά μωρέ τι είπα;''Της είπα ενώ άνοιγα την ντουλάπα.Την χάζεψα λίγο..Έβγαλα ένα μαύρο τζιν και ένα πουλόβερ άσπρο..τα ακούμπησα πάνω στο κρεβάτι και πήγα γρήγορα στο μπάνιο.Καθώς πάω να μπω μέσα στο μπάνιο..παρατηρώ πως η πόρτα από το μπάνιο των αγοριών είναι ανοιχτή..κοιτάω μέσα και βλέπω τον Γιώργο με μία πετσέτα τυλιγμένη γύρω από την μέση του και δίπλα τον Τάσο το ίδιο και αυτός μόνο με μία πετσέτα..βουρτσίζουν τα δόντια τους..τους χαζεύω για λίγο..και δυστυχώς με παίρνουν χαμπάρι..ο Γιώργος μου ρίχνει ένα πονηρό βλέμμα και χαμογελάει..ανταποδίδω και πάω να φύγω..''Περίμενε''Φωνάζει.Γυρίζω πίσω και τον κοιτάω..Ξεπλένει γρήγορα το στόμα του και με πλησιάζει.''Τι;''
Με πλησιάζει αρκετά πλέον,με πιάνει από την μέση και με κολλάει πάνω του..
''Καλήμερα.''Μου λέει ενώ με κοιτάζει στα μάτια.''Καλήμερα..''
''Πας για μπάνιο;''Με ρωτάει.
''Όχι,ντουζ θα κάνω.''
''Εντάξει..''Μου δίνει ένα πεταχτό φιλάκι στο στόμα και φεύγει..Τον χαζεύω που περπατάει μέσα στους διαδρόμους μόνο με την πετσέτα..τόσο σέξι..το βλέμμα μου κολλάει πάνω του..μέχρι που με βαράει κάποιος το κεφάλι.
''Αουυυυ''Πιάνω το κεφάλι μου και το τρίβω..περνάει από μπροστά μου ο Τάσος..και γελάει.
''Καύλωσες;''Με ρωτάει ενώ έχει λιώσει από τα γέλια.
''Σκάσε!Βλάκα!''Λέω.Έχω κοκκινίσει από την ντροπή μου.Μπαίνω μέσα στο μπάνιο και κλείνω την πόρτα.Ξεντύνομαι γρήγορα και μπαίνω για ντουζ.
**Μετά από 3 ώρες.**Κάθομαι με τα κορίτσια στα παγκάκια ως συνήθως και μιλάμε..είναι διάλειμμα.Ο Γιώργος με βλέπει από μακριά και έρχεται κάθεται δίπλα μου.
''Τι κάνεις;''Με ρωτάει ενώ μου χαμογελάει.''Καλά είμαι εσύ;''
''Μια χαρά..Θες να πάμε σήμερα για καφέ;''Με ρωτάει και αμέσως κοιτάω την Δέσποινα που μας κοιτάζει.
''Ναι.''Απαντάω αμέσως.''Ωραία θα σου στείλω μήνυμα το απόγευμα την ώρα.''Λέει και φεύγει.
Οι ώρες στο σχολείο πέρασαν γρήγορα..Το απόγευμα έφτασε και ο Γιώργος μου έστειλε μήνυμα..Σε μία ώρα να είμαι έτοιμη..Αρχίζω γρήγορα ντύνομαι,ισιώνω μαλλιά,βάφομαι βάζω παπούτσια και μπουφάν και κατεβαίνω κάτω στην αυλή..εκεί βλέπω τον Γιώργο να με περιμένει..τον αγκαλιάζω και αρχίζουμε να περπατάμε για την καφετέρια..ευτυχώς είναι δίπλα.
Φτάνουμε και μπαίνουμε μέσα..καθόμαστε σε ένα τραπεζάκι και παραγγέλνουμε..Μετά από δέκα λεπτά η σερβιτόρα μας φέρνει τους καφέδες..
''Πω..ζεματάει.''Μουρμουρίζω μόλις πιάνω την φλιτζάνα.
''Φυσιολογικό το βρίσκω!''Λέει ο Γιώργος.Κάποια στιγμή ακούω γνωστές φωνές και γυρίζω και κοιτάω στην είσοδο..ΑΜΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ.
''Ο ΒΑΣΙΛΗΣ.''Λέω και ο Γιώργος τινάζεται..''Με τρόμαξες.Που είναι;''Με ρωτάει και του δείχνω.
''Τώρα τι κάνουμε;''Ρωτάει πανικοβλημένος.''Μας είδε..''Λέω τρομαγμένη.
''Πλάκα κάνεις;Φτου γαμώ.''
Ο Βασίλης μας πλησιάζει με τον Τάσο και τον Γιάννη.
''Εδώ είσαι ρε;Το τηλέφωνο γιατί δεν το σηκώνεις;''Τον ρωτάει ο Βασίλης.
''Δεν το άκουσα..''Λέει ο Γιώργος με δυσκολία.
''Α εντάξει..Τι κάνεις μωρόμ;''Με ρωτάει ο Βασίλης και με φιλάει στο μάγουλο.''Καλά μπροο''Λέω και τον φιλάω και εγώ.
''Πάω να κάτσω..τα λέμε..''Μου λέει και κάνει να φύγει.
''Εμείς θα τα πούμε μετά.''Λέει ενώ κοιτάζει τον Γιώργος καθώς φεύγει.
Είναι λίγο μικρό..συγνώμη..την επόμενη φορά θα είναι μεγάλο...♥Στην φωτογραφία ο Γιώργος με την πετσέτα.♥Ξέρω είναι μάναρος;p
YOU ARE READING
Όταν τα ετερώνυμα έλκονται.
RomanceΠερίληψη. Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Αλλά ακόμα και δύο διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να ταιριάξουν και ας έχουν διαφορετική συμπεριφορά ή εμφάνιση ή χαρακτήρα ή διαφορετικά όνειρα όπως και διαφορετικές παρέες διαφορετικές νοοτροπίες διαφορετικές...