3

631 40 11
                                    

Virtuvėje girdėjau mama gamino vakarienę, ir su kažkuo kalbėjo telefonu. Išgirdau skambutį į mano telefoną. Pasiėmiau nuo žemės savo IPhone ir pakėliau ragelį.

-K-Klausau.-tariau prikimusiu balsu.

-Ar tau viskas gerai?-paklausė Džesė. Nemanau kad jai labai rūpi.

-Man g....-Nutraukė mane Džesė.

-Na koks skirtumas, tai ką jau varom?-ji buvo labai laiminga.

-Ne negaliu. Amm.. Aš sergu. Taip sergu tai niekur neisiu.-numečiau ragelį nes nenorėjau jos klausytis. Man buvo skaudu, skaudu dėl to tikriausiai kad negalėsiu pasilinksminti o turėsiu būti prikaustyta prie lovos.

Padėjau telefoną ir toliau žiūrėjau į lubas. Kol galiausiai užmigau.

Po 2 valandų.

Po poros valandų sugebėjau išlipti iš lovos nes buvau gan alkana. Maudžia visus šonus vos paeiti galiu. Galiausiai apsikabinau save per pilvą kad nejusščiau  didelio skausmo ir lipau laiptais.

Galiausiai atsidūriau virtuvėje kur sėdėjo brolis, o mama dar ruošė vakarienę. Atsisėdau nuo jo toliau, pasirėmiau alkūnę į stalą ir pasidėjau galvą.  Visą laiką sėdėjau nuleidusi galvą ir apsikabinusi save.

-Ko žiūri kažko nematęs?-suraukiau antakius pažiūrėdama į Mantą.

-Klausyk Di atleisk man...-Pasakė lyg būtu susirūpinęs

-Tu gal ką tik su mašina buvai nutrenktas? Kaip tavo manymu aš galiu nepykti jei visa mokykla mane tarnaite pravardžiuoja, Kai praeitais metais mane nuo laiptų nustūmei visi lūzere vadina. Dar gyvenime taip blogai nesijaučiau. Tu matei mano kūną? Tu matei ką tu pridarei? Patikėk Mantai nekenčiu tavęs, ir ačiū už ilgalaikią dovaną.- Ašaros tryško ūpeliais, paakiai nuo ašarų buvo paraudę negalėjau savęs tvardyti tiesiog nusisukau į kitą pusę kad mama nieko neįtartu. Mantas tik tylėjo ir stebėjo mane, žinau kad jis mano brolis, vieną minutę būna ,,cute" o kitą ,,devil"

Po kiek laiko įėjo mama su didžiuliu tortu ir su didžiule šypseną. Nusivaliau ašaras ir šlubuodama nuėjau apsikabinti mamos ir padėkoti.

-Ačiū mama tau už viską-ir šiltai ją apkabinau.

-Brangutę kas tau yra kodėl tu šlubuoji?-Ji buvo tikrai susirūpinus.

-Menkniekis mama tiesiog pargriuvau.-išspaudžiau šypseną. Mama pakelė mano megztinį, ir išsižiojo.

-Diana tučtuojau man viską papasakok tuoj pat!!-mama buvo gan susirūpinusi.

-Mama tai tikrai nieko nebuvo tiesiog per kūno kultūrą žaidėme kvadratą juk pati supranti.-Ir valgiau savo kepsnį toliau. O Mantas tik įdėmiai visus stebėjo.

Baigusi viską valgyti nuėjau į savo kambarį ir užsidėjau savo naktinius šortukus ir paprastą maikutę. Išgirdau kad pro duris įėjo tėtis, ir pašaukė mane. aš greit užsidėjau kelnes ir džemperį kad nepamatytu mano mėlynių.

-Na kaip jautiesi-paklausė tėtis

-Geriau jau-nusišypsojau, visada buvau tėčio lepūnėlė bet mamai tai nelabai patiko.

-O dabar užsimerk-ir užrišo man akis.

-Mama, tėti jūs mane gazdinate.-ir netikroviškai nusijuokiau.

Išėjome į kiemą. Ir tėtis pasakė.

-Jau gali nusiimti raištį.-nusiėmiau ir pati nepatikėjau. Kieme stovėjo su raudonu kaspinu apvyniotas juodas BMW M5 o viduje mažas haskiukas.

 Kieme stovėjo su raudonu kaspinu apvyniotas juodas BMW M5 o viduje mažas haskiukas

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-O Dievee mama tėti!!!!-ir apsiverkiau iš laimės. Su skausmu nuėjau ir pasiėmiau haskiuką. Jis buvo toks mažiukas ir pūkuotas.

Sedėjau savo kambaryje ant lovos ir stebėjau kaip miega lakis. Girdžiu kad kažkas eina į mano kambarį nieko blogo nepagalvojau.

-Diana...-Tarė Mantas.

O taip fak fak fak tas lopas čia.

-Ko tau čia? Nematęs ,,tairnaičių" kambario?-paklausiau susiraukusi.

-Noriu tavęs atsiprašyti, nes juk šiandien tavo gimtadienis ir.. ir.. nenoriu pyktis.-ir jis nuleido galvą.

-Na gerai(atsidusau)-atleidžiu,bet su vieną sąlyga-pasakiau be emocijų.

-kokia?-pasakė kiek laimingesnis Mantas.

-Turėsi visiems pranešti kas aš nesu tavo tarnaitė.

-Ahh.. na gerai.-ir išspaudė šypseną.-Apsikabinam kaip senais gerais laikais?-Tarė Mantas.

-Gerai-ir jis mane suspaudė-ai ai ai -ir kiek pasimuiščiau, bei suraukiau antakius.

-atleisk.-pasakė Mantas. Atsisveikinom ir nuėjom miegot.

Jau beveik snaudžiau kai mama su tėčiu įlėkė į mano kambarį. Mama buvo susiraukusi o tėtis su nulis emocijų parodžiau į tėtį klausiamą žvilgsnį o jis tik pavartė akis.

-Di dabar pat paaiškink kodėl tavo mokyklos direktorius kviečia mus į mokyklą?!-Rėkė mama žiauriai, kad net visos sienos sudrebėjo.

-Diana ar tu manęs klausai!!-toliau rėkė mama.

-aš aš... -pradėjau mikčioti nes nieko nesupratau.

-Dianaaa!!-ir trenkė mama antausį.-Reputacijos man negadink.-išėjo ir trenkė durim o aš tiesiog susisukau į kamuoliuką ir verkiau. Tiesiog laimingiausia diena mano gyvenime.


Hello ppl. Per 1 dieną įkėliau dvi dalis ir gal taip bus dažniau. Tai noriu nuomonikiu, nes aš manau kad važiuoju į pievas ;DD tai spaudžia vote ir komentuojam.Myliu jus:)) iki :**



Amžinai TavoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora