O jis tik nusišypsojo ir įmetė abu į baseiną.
**********************************************
Stovėjome vidury baseino susikibę už rankų kaip maži vaikai. Jo šlapi plaukai krito jam ant veido, jo žalios akys dar labiau spindėjo. Tos akimirkos niekam neatiduočiau, jis man tikrai pradėjo patikti, bet aš žinau kad jis nori tik vieno juk negaliu būti tokia naivi kad aš jam tikrai patiksiu? Kam tokia kaip aš gali patikti?
-Į ką žiūri?-paklausiau jo, nes jis įdėmiai mane stebėjo.
-I vaizdą-nusišypsojo savo akinančia šypsena.
-Bet juk čia nėra vaizdo, čia nėra į ką žiūrėti-nusijuokiau.
-Diana, tu mano vaizdas-ir apkabino mane savo ištreniruotu kūnu.
-Tai gal jau lipam?-ir nusišypsojau.
-Lipam-apkabino mane per pečius, ir mes išlipome iš baseino.
Galiu pasakyti lauke buvo šalta, bet su juo jaučiausi saugesnė ir atrodė kad kai jis šalia oras sušiltėja. Net nusišypsojau nuo savo minčių.
-Ko šypsaisi?-nusijuokė Chris.
-Ne, nieko nekreipk dėmesio.-ir nusišypsojau.
Pradėjo stipriau pūsti vėjas, tai nieko nelaukia nuėjome į vidų. Namuose pasitiko mane šiluma, kuri apgaubė visą kūną.
-Nesupratau, tai tu taip norėjai pasėdėti?!-rėkavo Kami.
-Išdykėliai-pakilnojo antakius brolis.
-Nieko nebuvo tiesiog...-nutraukė mane Chris
-Norėjome pabūti vieni.-ir apsikabino mane už nugaros per pečius.
Jaučiau kaip nuraudau, nuleidau savo galvą kad niekas nepastebėtu.
-Gal eikit išsimaudykit, jei norite po vienu dušu?-nusišypsojo Mantas.
-Raminkis-pavarčiau akis, ir nuėjau į savo kambaryje esantį vonios kambarį.
Stovėjau duše po šiltos vandens srove, ir galvojau. Ar aš jam rupiu? O gal šeip tik jis nori mane prisivilioti? Nusprendžiau išvis nieko negalvoti, nuvijau visas mintis šalin.
išėjusi iš dušo nusausinau kūną rankšluoščiu, išsivaliau dantis ir užsimečiau savo pižamą. Kai įėjau į kambarį jau Kami buvo lovoje ir rašinėjosi su kažkuo telefonu.
-Su kuo chatini?
-Nesigąsdink, su Kryste(jei kas nepamenat tai per skype susipažino)-ir greit susivokė ką pasakė.
-Tai yra su sese-ir šyptelėjo.
-Daune tu sesės neturi-ir abi pradėjom juoktis.
-Geriau papasakok ką tu ten veikei.-padėjusi telefoną atsisuko į mane.
-Nieko, tiesiog jis ėjo pro šalį aš stojausi ir jį pastūmiau į baseiną.
-Nemeluok-susiraukė.
-Nemeluoju nu...-pavarčiau akis ir užsidengiau antklode.
Po gerų 20min gavau žinutę į telefoną.
Než.nr-turiu raktą nuo tavo kambario pameni?
DI-šventas šūde.. taip.
Nelaukusi atsakymo nuėjau miegoti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amžinai Tavo
RomantizmDiana. Mergina, ramaus būdo, puikiai išauklėta savo tėvų. Bet kas nutiks kai ji patirs patį skaudžiausia smūgį savo gyvenime? Ar seni draugai ir liks draugai? Po šitokių įvykių Diana įsisuks į kitokio gyvenimo ritmą. Kurį yra patyręs ne vienas jaun...