12

460 30 3
                                    


Visi mašinoje sėdėjome tylėdami, Kami su kažkuo susirašinėjo telefonu ir šypsojosi, Džesė visą kelią žiūrėjo per langą,  o Chris visą kelią mane įdėmiai stebėjo. Man tai pradėjo nusibosti ir įkyrėjo.

-Gal jau baigsi?-pasakiau neatitraukdama akių nuo kelio.

-Ką baigsiu?-nusijuokė ir toliau mane stebėjo.

-Stebėti?-suraukiau antakius.

-Tai ką dabar negalima tavęs stebėti?!pakėlė balsą.

-Ne! Nes mane tai trikdo!!-taip pat pakėliau balsą.

-Tai išvis reikėjo manęs nesivešti!-užriko Chris

-Tai kam tuomet pats važiavai?!-taip pat užrėkiau.

-Gana!!-suriko Kami ir Džes.- nusibodot kaip maži vaikai.-ir pavartė akis.

Pasileidau radiją kad nebūtu tylos mašinoje ir bent kažkas bambėtu.

Po 1h tyloje , pagaliau atvažiavome, buvo labai gražu mediniai nameliai, ežeras, švari aplinka ir netoliese esantis miškelis ir oras man labai patiko nes buvo giedra šitoks oras man kur kas labiau patinka negu šviečianti ryški saulė.

-Sveiki, mokiniai, matau jau visi susirinkote.-nusišypsojo mokytoja.

-Taigi kas su kuo norėtu būti nameliuose?-apsidairė mokytoja

-Norėčiau su Diana ir Džese-prabilo Kami o aš tik nusišypsojau.

-O kiti?-pakėlė antakius mokytoja.

Visi vaikinai nuėjo su Chris, o fyfos taip pat atskirai, o mes nieko nelaukusios pasiėmėm daiktus iš bagažinės ir nuėjo į namelį.

Namelyje buvo jauku, ten buvo 4 lovos maža virtuvėlė ir dušas su vonia. Tai buvo nedaug vietos bet man patiko,nes ten buvo jauku.

Atėjo mano ilgai lauktas vakaras, tad nusprendžiau nueiti pasėdėti į lauką.

Nuėjau link ežero visada man patikdavo vakarais sėdėti prie vandens telkinio. Bet vis galvojau apie Chris, bent atsisveikinti galėjo. Prie manęs ji vienoks, prie draugų kitoks. Nesuprantu jo visiškai.

 Nesuprantu jo visiškai

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bet mano apmąstymus sutrukdė tas pats apie kurį aš galvojau, tai buvo Chris.

-Ką čia veiki?-prisėdo šalia

-Tipo nematai?- ir susigūžiau, nes pasidarė šalta.

-Ko tokia pikta?-nusijuokė.

-Nepikta.-šyptelėjau.

-Pikta mano mergaitė-ir apsikabino mane per liemenį.

-Kodėl tavo?-prunkštelėjau.

Amžinai TavoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin