38

274 20 8
                                    

   PO MĖNESIO

Praėjo mėnuo nuo visų įvykių, pagaliau grįžau atgal namo su tėvais, Mantas su Džes jau gyvena savo nuosavam bute, o Zayn nusipirko buta netoli mokyklos. Pagaliau paskutiniai metai mokykloje.

Po savo mąstymu pakilau nuo stalo. Kaip visada tėvai užsieme darbo reikalais, tai jų namuose ir nebūna, o vienai čia nuobodu.

Telefono skambutis

-Labas,maže.-pasakė Zayn

-Kur buvai, ko neskambinai?-vaidinau supykus.

-Nerauk nosytės, žodziu atvažiuok pas mane pasakysiu bajeri,-nusijuokė.

-Ačiū Dievui,kad pasiūlei galvojau mirsiu iš nuobodulio.

-Laukiu tavęs.

Kadangi buvau su pižama visą diena,greitai palindau po dušu ir nulėkiau ieškoti rūbų. Lauke oras nei šiltas nei šaltas,tad užsidėjau rožines treningines kelnes ir baltą crop maike. Nulipus į apačia prieš veodrodį pasitaisiau plaukus ir isispyriau Nike baltus kedus.

 Nulipus į apačia prieš veodrodį pasitaisiau plaukus ir isispyriau Nike baltus kedus

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Užrakinau duris ir įsėdau į savo švariai nuplauta BMW.

Kelyje buvo keletą žmonių, na nebuvo dar taip vėlu 19 vakaro.

Privažiau daaugiaukštį. Ten koks 100 aukštų, stiklimis visas ,tiesiog tobula.

Įėjau į namą ir užkilau į 22 aukšta.
Nesibeldus įėjau į Zayn namus.

-Zayn,-sušaukiau.

-Aš virtuvėj.

Atėjau į virtuve ir ten tikrai buvo gražu o ant stalo garavo šilta arbata.

-Kaip aš tavęs pasiilgau,-igrūdo savo liežuvi man į burna, na žinoma aš atsakiau, juk jo pasiilgau taip pat.-Išdulkinsiu aš tave šiandien,-sušnabždėjo man į ausį.

-Lėčiau,neskubėk pirma pasakyk ką norėjai,-nusijuokiau ir pasiėmus puodelį prisėdau ant sofos.

-Na,kadangi aš vyresnis ir tu eisi į mokyklą, o aš tavęs dažnai nematysiu tai įsidarbinau tavo kūno kulturos mokytoju,-apsilaižė lūpas ir nužiūrėjo mane.

-Rimtai? Kaip tave priėme?-nustebau

-Pažiūrėk koks aš sportiškas,-pakštelėjo į lūpas.

-Ateisi ten,nuvilios tave kitos,-žaidžiau su jo plaukais.

-Todėl ir atėjau kad tu neleistum jom manęs nuviliot,-slinko vis arčiau.

-Šiandien nenoriu,-šyptelėjau,žinoma erzinau jį.

Jis atsisėdo ant manęs ir pradėjo bučiuoti slinko vis žemyn palikdamas žymes.

Na ir žinoma mes pasimylėjome jis buvo švelnus kaip visada.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Gulėjome pas jį lovoje, aš piešiau su pirštais per jo presą visokius ovalus.

-Dėl kokios priežasties mane paliktum?-susidomėjau.

-Nepalikčiau.-pakštelėjo į lūpas.-Juk žinai kaip aš tave myliu.-pasakė Zayn ir apglebė mane savo tvirtom rankom.

-Na,man poryt į mokyklą,o tau į darbą-.parodžiau kabutes ir nusijuokiau.

-Bent kekvieną dieną matysiu tavo dailų užpakaliuką-Pakilnojo antakius.

-Am,nu jo.Manau man metas namo,-šyptelėjau.

-Jau?-nustebo.

-Vėlu jau-pasakiau.

-Aš tavęs vienos neišleisiu.-pasakė ir puolė rengtis.

-Šiap išvis nenoriu namo,kažką paveikt noriu-pasakiau gulėdama ir žiūrėjau kaip rengiasi Zayn.

-Tai pas Harri dabar plotas yra,galim nuvaryt.

-Tai varom,-pasakiau:Pala man mama skambina.

-Klausau.

-Nu,kaip tu Diana, ką veiki?Nenuobodžiauji?

-Ne nenuobodžiauji pas Zayn aš,nez namuose nėra ka veikt.

-Ir ką veikiat gero?

-Nieko žiūrim filmus tuoj eisim miegot.

-Tai pasiliksi pas jį?-girdėjau piktą mamos balsa.

-Pasiliksiu.-susiraukiau.

-Na,gerai Labanakt,-numetė ragelį.

-Ką sakė?-paklausė Zayn.

-Nieko įdomaus.

-Tai varom?-Pasakė Zayn.

-Lekiam,-mirktelėjau.


Parašykit nuomonių,nes rašau kažkokias pievas,ir pasakykit kaip norėtumėt kad istorija tęstusis, ką kokie veikėjai veiktu ir t.t. Gal pasisemsiu minčių💓💓

Amžinai TavoWo Geschichten leben. Entdecke jetzt