-Diana,-atsiduso.-Aš...
***********************
-Aš.. Aš.. Tave myliu.-ir sujungė mūsų lūpas.
-Bet tu supranti to negali būti, mes negalime būti drauge.-pažiūrėjau į jo akis.
-Kodėl?-susiraukė.
-Nes aš sutikau kitą žmogų, -užmerkiau akis ir nurijau gerklėje susidariusi gumulą.-Ir aš jį myliu.-su lyg tais žodžiais man plyšo širdis aš nemyliu Graysono, norėčiau kad Chris būtu mano, bet aš negaliu to leisti.
-Nemeluok pati sau.-šyptelėjo ir užsimetęs striukę kažkur išėjo. O aš nuėjau į savo kambarį ir užmerkiau akis.
Chris pov.
-Laba, diena pone James.-pasisveikinau su Dianos tėvu per ,,Skype"
-Sveikas Chris, na kaip pavyko?-paklausė pakeldamas antakius.
-Pasakiau kad ją myliu, bet padarysiu taip kad ji būtu su manim.
-Gerai, kai ir žadėjau pirma suma 10 000e. vėliau kaina gali kilti.-pasakęs atsijungė nuo pokalbio.
Užknisa mane būti su Diana, jau per ilgai užsižaidžiau, pasiilgau savo katytės o dabar per jos kvailą tėvą turėsiu tampytis su Diana.
Sumaigiau Kamilei žinutę.
Ch-. Labas, pupa norėsi šiandien vakare paišdykauti ;)?
K-Žinoma ;) ;*
Bus nuostabus vakaras.
Di pov.
Atsibudau iš miego nes prasidėjo audra ir kažkas labai baldė į duris. Greitai pašokau iš lovos net galva apsisuko.
Nubėgus prie durų jas greitai atidariau ir pamačiau Graysoną.
-Aš matau tau kažkas ne taip.-jis apsikabino mane.
-Nesijaudink dabar ko noriu tai tik pabūti su tavim,-išspaudžiau dirbtinę šypseną.
-Puiku.-apsikabino mane per pečius ir pakštelėjo į skruostą.
-Einam į mano kambarį.-šyptelėjau.,-Bet pirma pasiimkime ko nors valgyti.-nusijuokiau.
-Gera idėja-pakilnojo antakius.
Pasiėmę įvairiausių užkandžių nuėjome į mano kambarį.
-Tai ką veikiam?-paklausė Grayson.
-Galim per ,,netflix" pažiūrėti filmą.-pakėliau antakius.
Pasijungėm kažkokį fantastinį filmą, ir valgėm picas.
Po kiek laiko į telefoną atėjo žinutė.
Než.nr. Šiandien negrįšiu.
Pagalvojau kas tai galėtu būti, bet po to supratau kad tai Chris.
D. Gali iš viso negrįžti.
-Gal gali nueiti užrakinti duris apačioj?-padariau šuniuko akytes.
-Bučkis ir nueisiu.-pakilnojo antakius.
-Tuomet pati nueisiu.-ir pakilau nuo lovos.
-Palauk einam kartu.-sugavo už riešo mane Grayson ir apsikabinęs per liemenį pakštelėjo į lūpas.
Nulipę į apačią užrakinome duris ir nuėjome į virtuvę arbatos, bet staiga dingo elektra.
-Graysonai! Graysonai!!!-pasakiau nebevaldydama pykčio ir baimės,-Graysonai nejuokinga... -Staiga kažkas priėjo ir apsikabino mane, kruptėlėjau iš tokio staigumo.
-Dabar eisi su manim.-pasakė kažkoks vyras
Tuomet atėjo Grayson išplešė mane iš to psicho rankų. Graysonas mane nustūmė ant kedės, ir puolė tą psichą. Tik geriau įsižiūrėjus pastebėjau kad ten Chris. Greitai nubėgau pasiėmiau telefoną ir paskambinau tėvams.
ESTÁS LEYENDO
Amžinai Tavo
RomanceDiana. Mergina, ramaus būdo, puikiai išauklėta savo tėvų. Bet kas nutiks kai ji patirs patį skaudžiausia smūgį savo gyvenime? Ar seni draugai ir liks draugai? Po šitokių įvykių Diana įsisuks į kitokio gyvenimo ritmą. Kurį yra patyręs ne vienas jaun...