Nulėkiau į vonią visą susinervinus. Pakėliau akis į veidrodį ir pastebėjau kad akys ašaroja. Nejaugi aš verkiu dėl šito idioto?
Nusiemiau savo drabužius ir atsiguliau į vonią. Stengiaus atsipailaiduoti ir negalvoti apie nieką.
****Zayn pov.****
Sėdėjau ir maigiau pultelio mygtukus.
Kišenėje suvibravo telefonas ten skambino Haris.
-Nu zdaro seni.-pasakė laimingas.
-Nu ko nori,- buvau suirzes tad nenorėjau šnekėti.
-Nieko, tiesiog ateikit 20val ir nepamiršk žolytės pasiimt-pasakė Haris.
-Gerai būsim,- numečiau ragelį.
Pasijudinau nuo sofos ir nuėjau pas Diana į kambarį.
***Dianos pov***
Išlipau iš vonios ir susisukau plaukus į rankšluostį kūną apsigaubiau rankšluosčiu.
-Diana 20val turime jau būti ten,-ir nužiūrėjo mane.
-Mhm,- sumykiau besidažydama.
-Mažute, nejaugi dar vis pyksti,- priėjęs mane apkabino ir pabučiavo į kaklą.
-Tu pats pasakei kad aš tau kaip ir niekas.
-Tiesiog susinervavau,atleisk,-pabučiavo ir prailgino bučinį.
-Tai sakai dyleris tu?-šyptelėjau
-Jo, gal norėsi išbandyt tabletyčių,- priėjo arčiau ir užkišo rankas už rankšluoščio.
-Gal ir nieko būtų-prikandau lūpą,-o dabar išeik turiu baigt dažytis.
-Laukiu apačioj, saulyte.-nusiuntė oro bučinį.
Man buvo nejauku kai jis mane lietė, nes prisiminiau savo išprievartavimą, bet žinojau kad jis geras vaikinas. Pagalvojus gal ir keista kad taip greitai aš ji "įsikliopinau" bet damn jo grožiui atsispirti neįmanoma ir plius jo trokšta visos merginos, tad man nuskilo.
Pasidažius išsitiesinau plaukus ir nulėkiau prie spintos. Lauke nebuvo nei per šalta nei per karštą. Tad apsirengiau juodai juoda bliuskute ir juodi plėšyti džinsai.(nuotraukoje)
Apsirengus porą kartu pasikvepinau ir nuskuodziau į apačią.
-Oho, tų labai greita,-pasakė Zayn.
-Sarkazmas?-paklausiau.
-Šiaip tai jo-nusijuokė.-Važiuojam?
Linktelėjau ir išėjom pro duris.O Zayn atrodė tiesiog pasakiškai, o ištreniruotas kūnas puošė jį dar labiau.
ESTÁS LEYENDO
Amžinai Tavo
RomanceDiana. Mergina, ramaus būdo, puikiai išauklėta savo tėvų. Bet kas nutiks kai ji patirs patį skaudžiausia smūgį savo gyvenime? Ar seni draugai ir liks draugai? Po šitokių įvykių Diana įsisuks į kitokio gyvenimo ritmą. Kurį yra patyręs ne vienas jaun...