30

340 26 8
                                    

-Noriu susitaikyti.-išgirdau Kamilės balsą.

-Kamile, aš tau atleidžiu mes galime būti draugėmis.-pasakiau.

-Tikrai?-nudžiugo Kami.

-Ne! Ir daugiau nesikišk į mano gyvenimą.-numečiau ragelį.

-Vaikai!! Visi į valgomąjį.-sušuko tėtis.

Nulipau nuo sofos ir nupėdinau kur visi jau buvo susėdę. Visų šeimos narių žvilgsniai susmigo į mane, tad aš šyptelėjau ir prisėdau šalia brolio.

-Taigi, norime jums kai ką pasakyti.-šyptelėjo mama ir paėmė tėtį už rankos.

-Na, sakyk.-pasakė Mantas.

-Pažystate mano draugą Tomą?-paklausė tėtis.

-Tikriausiai?-pasakė Mantas, tai  nuskambėjo kaip klausimas.

-Taigi, jo sūnus Zayn pagyvens pas mus, nes Tomas išvyksta.

-Tai negali jo pasiimti kartu?-paklausė Mantas.

-Ne, nes Tomas skrenda ten darbo reikalais..-šyptelėjo tėtis.

-Tai kur jo tėvas skrenda?-paklausė Džes.

-Į Angliją.-šyptelėjo mama.

-O kiek laiko Zayn čia bus?-pakėliau antakius.

-Na, tikriausiai kol jo tėvas grįš nes jo vieno palikto namuose nenori,sakė labai nekontroliuojamas.-pamirksėjo savo ilgom blakstienomis.

-Šaunu.-šyptelėjau, nes nieko blogo prieš Zayn neturėjau, ir šeip aš jo dar net nemačius.

-O dabar kita naujieną.-pasakė mama.-Kuri susijusi tik su Džesika ir Mantu.

-Kas ne taip?-paklausė susirūpinęs Mantas.

-Ar jūs norėtumėte gyventi abu? Nes mes pakalbėjome su Džesikos tėvais jie sutinka, mes jums nupirktumėm butą arba namą?-papasakojo mama.

-Reikia pagalvoti.-nuleido akis Džes.

-Po vakarienės noriu žinoti atsakymą.-pasakė mama su rimta veido išraiška.

Mantas su Džes tiesiog linktelėjo. O aš toliau gnaibiojau salotas.

-Mama?-kreipiausi.

-M?-atsisuko.

-Kada tas Zayn atvyks?-paklausiau.

-Rytoj anksti ryte.-šyptelėjo.-Kai pavalgysite ateikite į svetainę.-pasakė mama.

Aš blogai jaučiuosi vien dėl to nes susipykau su broliu, juk jis man tiek padėjo. Aš jį labai myliu ir būtinai turiu su juo pasikalbėti. Pastebėjau kad ant tamsiai rudos spalvos stalo nukrito sūri ašarą. Tad greitai nusivaliau akis ir laukiau kol Mantas baigs valgyti.

-Ačiū.-padėkojusi pasakė Džesika. Ir nuėjo į svetainę.

-Dėkui.- pasakė Mantas ir nuėjo į lauką, tikriausiai parūkyti.

Aš taip pat padėkojusi nubėgau prie durų užsidėjau batus ir išlėkiau.

Apsidairiau bet Manto nesimatė, apėjusi aplink namą radau jį sėdintį galiniame sode prie fontano.

-Mantai?-paklausiau.

-Ko?-atsakė net nepažiūrėjęs į mane.

-Aš noriu su tavim pasikalbėti, man labai reikia.-vos tvardžiausi.

-Nėra apie ką.-išpūtė dūmus.

-Prašau bent išklausyk.-nesulaukiau atsakymo.-Tiesiog žinau kad manęs klausai. Aš net nežinau nuo ko pradėti, tiesiog aš labai blogai jaučiuosi, kai žinau kad prarandu savo patį brangiausią ir mylimiausią brolį. Jau viskas tu išeini turi savo šeimą, o mes lyg nepažystami.-pradėjau kūkčioti.- Aš vakarais prisimenu kaip tu man padėjai mokykloj po to baisaus įvykio, kaip tu mane globojai. Pamenu kai mes abu išsikalbėdavom. Visada maniau kad tu pats geriausias brolis, tu darei viską kad būčiau laimingiausia sesė, bet dabar kažkas mus skiria, ir aš nenoriu kad taip būtu, nenoriu po kiek metų žengti gatve ir vaidinti kad tavęs nepažystu.-Nebegalėjau ištarti nė žodžio ir apsiverkiau.

Pajutau kaip stiprios rankos mane apsikabina.

-Nusiramink Diana, man taip pat buvo blogai, žinau kad iš musės padariau dramblį.

-Tai nebesipykstam?-pakėliau akis.

-Nebesipykstam.-ir pakštelėjo į kaktą.-Atrodai tikra raganą.

-Kodėl?-susiraukiau.

-Tavo akys juodos nuo špakliaus.-nusijuokė.

***********************

-Ar jau žinote atsakymą?-paklausė mama.

-Mes sutinkame.-šyptelėjo Mantas.

-Kada norite važiuoti apžiūrėti buto ar namo?-paklausė tėtis

-Tai gal kitą savaitę.-pasakė Mantas, ir toliau maigė mano telefoną.

-Ar pagerinai rekordą.-įsmeigiau akis į telefoną.

-Beveik, beveik, kantrybės.-ir toliau žaidė, o aš atsirėmusi į jį žiūrėjau televizorių.

Visi išėjome į savo kambarius kaip visada nieko gero nerodė tad įsijungiau ,,MTV" per kurį grojo Arianos Grandes daina ,,Into you" aš ją mokėjau tad pradėjau dainuoti, besivalydama dantis.

,,Oh baby look what started, The temperature's rising in here"

,,Is this gonna happen? Been waiting and waiting for you to make a move"

,,So baby come light me up, and maybe  I'II  will let you on it"

,,A little bit dangerous but baby, that's how i want it"

,,A little less conversation an a little more touch my body"

,,Cause I'm so into you, into you, into you"

-Ei, dainininke visas namas skamba, eik miegoti.-nusijuokė mama.

-Ups, atsiprašau.-susigėdau.

-Labanakt.-uždarė duris.

-Into you, into you, into you.-toliau dainavau.

-Aš antrą kartą nekartosiu.-šyptelėjo mama.

-Okey, fine labos.-ir atsiguliau į lovą. Užsidėjau ausinukus ir toliau dainavau.



Amžinai TavoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora