Stovėjau ir žiūrėjau jam į akis, ir jis mano kad aš patykėsiu? Aš tikrai neesu tokia naivuolė.
-Nejuokauk-ir šyptelėjau.
-Tai žinoma kad aš juokauju,tu pagalvojai kad aš tave myliu? Kas gali mylėti tokia kaip tu?-ir pradėjo juoktis.,-Man iš tavęs tik naudos reikia, tu ,,pasilydai" ir man to pakanka-patampė už žandų ir išėjo.
Man jis tikrai nerūpėjo, o Gal... O gal ir rūpėjo, bet taip ir maniau kad esu tik mažas žaisliukas jo suknistame pasulyje.
Namo ėjau lėtai, nes, nenorėjau pamatyti jo, juk sakė brolis kad telefonu kad ateis jo draugai.Bet ką padarysi jau buvau prie pat namų. Prasidaraiu vartelius ir įėjau į kiemą, per langą mačiau kad sėdi brolis su savo tipiniais draugais, bet juk aš turiu mašiną ir galėčiau išvažiuoti, bet ne jau vakaras nemanau kad kažkur išlėkčiau.
Pravėriau duris ir įėjau į namus. Visiškai nenorėjau kad jie mane pamatytu. Bet po to pamačiau kad jų nėra, tikriausiai kambaryje. Tai nusimečiau kuprinę svetainėje ir nuėjau į virtuvę pasiimti kažko valgomo. Nusprendžiau pasidaryti arbatos ir karštų sumuštinių.
Po 30 minučių viskas buvo paruošta, pasiėmiau maistą ir nuėjau į svetainę, bet dėja man nepasisekė.
-L-Labas,-pasakiau visiems.
-Laba,laba-visi atsakė.
-Jau grįžai?-pasiteiravo Mantas.
-Jo, einu į kambarį.-buvau visiškai be nuotaikos.
-Tai gal su vaikinu pasisveikink-ir pradėjo juoktis.
-Atstok-užrėkiau susiraukus. Pasiėmiau kuprinę ir nuėjau į viršų.
Įsijungiau PC, nes tikrai jau senai buvau. Po poros minučių į Skype paskambino mano sena pažįstama Kamilė. Žinoma plepėjom kokias,,5" valandas, o aš visą laiką valgiau. Dar Kami nusprendė pridėti į pokalbį kažkokį berną kurį aš praminiau ,,Kryste"
Baigusi kalbėti nuėjau nusiprausti, dar prieš tai padariau namų darbus. Nusipraususi apsivilkau savo naktinius šortukus ir maikutę. Nieko nelaukusi tiesioginę to žodžio prasmę ,,nuskridau" į lovą, apsikabinau pagavę ir pradėjau snaustį.
Bet mane iš mano ,,saldžiūjų" miegų patraukę beldimas į duris. Apsimiegojus išsiridenau iš lovos r nuėjau atidaryti durų.
-ko tau čia?-paklausiau apsimiegojusiu balsu. O ką jūs manot ten tas lopas Krisas...
-Pakalbėti reikia-pakėlė vieną antakį ir klausiamu žvilgsniu parodė ar gali užeiti. O aš plačiau pravėriau duris ir įleidau jį. Tiesiu taikiniu nukritau į lovą.
-Tai ko nori?-paklausiau miegodama.
-Nieko šeip atėjau-ir nusijuokė.
-šeip nebūna-ir toliau snaudžiau.
-Būna ir dar kaip-ir nuėjo prie mano pc.
-Padėk mano baxūrą į vietą.-ir nusijuokiau.
-Kokų dar baxūrą?-paklausė susiraukęs.
-Kompa asilee...-ir susiraukiau.
-Manęs šitaip nevadink skėlė antausį, ir trenkė durimis. Vieną sekundę jis normalus kitą ne. Tad aš parašiau broliui žinutę.
D-Di M-Mantas.
(D)-ką darai?
(M)-sėdžiu, o ką?
(D)-Man Krisas trenkė į veidą -.-.
(M)-akalbėsiu su juo ;) Niekas neskriaus mano sesutės. Nu nebent aš :D
(D)- ;DDD
RYTAS
Atsikėliau nuo kažkokio šurmulio. Nuėjau nusiprausiau, pasidažiau ir apsirengiau. Pasiėmiau kupinę ir nulipau į apačią. O ten kaip bebūtų keista miega visi mano brolio draugai tarp alaus bonkių, ir kvapas tikrai nekoks... Ačiū Dievui kad turiu mašiną, ir galiu nuvažiuoti į mokyklą.
Tad nieko nelaukusi įsėdau į savo naujutėlę mašiną ir išvažiavau. Kažkas pradėjo skambėti, o ten Kamilė, et nepajutau kaip nusišypsojau. Tad užsidėjau ausines ir pradėjau kalbėti.
-Klausauuu-pasakiau ramiai.
-Labukąąą, ką darai?-paklausė džiaugsmingai.
-Sėdžiu mašinoj, važiuosiu į mokšę, tu ką?
-Einu į mokyklą. Davai šiandien atvaryk, išeisim su kokiais bernais.-tikriausiai nustatė šunukio miną.
-Ne,nebent savaitgalį.- ir padėjau ragelį nes ji tuoj pradeda rėkauti.
Pagaliau buvau mokyklos aikštelėje, niekur neradau vietos tad pasistačiau prie mokyklos direktoriaus, tikiuos niekas nepagalvos jog naujas mokytojas atvažiavo.
Nuėjau prie matematikos kabineto, bet nieko nebuvo, tad nuėjau į FB ir ten pamačiau kad dviejų pirmų pamokų nėra. OO wow very gūd... pagalvojau mintyse. Nuėjau ir atsisėdau valgykloje prie stalo. Pamačiau kad daug kas pasikeitė profilio foto.
(Krisas)
(Džesė)
(Kamilė)
Tai sveikos, įkėliau naują dalį. Tas foto tris įkėliau vien dėl to kad jūs žinotūmėte kaip kas atrodo :) Jei kas galėsiu dažniau įkelt fotkių. Tai srx kad pieva parašiau, nes šiandien minčių neturėjau:)) Myliu jus iki :) :*. Ir dar noriu atsiprašyti jei bus klaidų nes neturėjau laiko ištaisyti visko;/
JE LEEST
Amžinai Tavo
RomantiekDiana. Mergina, ramaus būdo, puikiai išauklėta savo tėvų. Bet kas nutiks kai ji patirs patį skaudžiausia smūgį savo gyvenime? Ar seni draugai ir liks draugai? Po šitokių įvykių Diana įsisuks į kitokio gyvenimo ritmą. Kurį yra patyręs ne vienas jaun...