Sėdėjom su Kamile svetainėje ant sofos ir vis mąstėme kodėl tiek daug valgėm??
-Klausyk man bloga einu į tualetą...-pasakiau susiraukusi ir nuskuodžiau.
-Bėkk..-pasakė lyg filmuose.
Pagaliau kai pašalinau savo visą skrandžio turinį grįžau į svetainę ir atsisėdau šalia Kami.
-Sveikos merginos-pasisveikino tėvai, maniau jie dar negryš.
-Labas-šyptelėjau, ir apsikabinau juos.
-Labas vakaras-pasisveikino Kami.
Nieko nelaukusios įėjome į mano kambarį kad netriukšmautumėme pirmame aukšte ir duotumėm tėvam ramybės.
-Tai ką veikiam? Pas tave nuobodu...-atsigulė į lovą Kami ir susiraukė.
-Parašyk Krystei,-ir pakilnojau antakius.
-Nenoriu...-ir dar labiau susiraukė.
-Naa galim pasiklausyt muzikos-ir mirktelėjau.
-Žinau aš tą tavo muziką-ir pavartė akis.
-Ai kaip nori važiuoju į pardę.- ir išėjau.
-Aš ir noriu ir padarė šuniuko veidąą.
-Nu gerai ką darysi su tavim-ir pavarčiau akis.
Įsėdom į mašiną ir patraukėm į parduotuvę. Iš vis nežinau ko aš ten važiavau, tikriausiai nes nebuvo ką veikt.
-Ką galvoji?-paklausė Kami.
-Apie traktorių pramonę Ukrainoje.
-Ką?-ir abi pradėjom žvengti.
-Nežinau pati nesupratau-ir juokiausi per visą mašiną.
Pagaliau po 30 minučių kelio privažiavome parduotuvę. Bet net savo košmaruose nenorėčiau susapnuoti ką mačiau. Na tai nieko rimto, bet prie parduotuvės stovėjo Chris(kas nežinot tai Kristijanas bet man taip patogiau bus :)). Jis stovėjo su savo draugeliais ir rūkė. Pasistačiau mašiną ,kad jie manęs nepamatytu.
-Oo žiūrėk kas stovi-pakilnojo antakius Kami.
-Jezz nekreipk dėmėsio einam kažką rytojuj nusipirkt, ir dar taip kažko paėsti.-ir nuėjau.
Jaučiau kaip mane nusmelgia jo šaltas žvilgsnis. Stengiuosi į jį nežiūrėti, net vengiau jo mokykloje. Bet juk kas gali pastebėti tokią pilką pelyte, tikriausiai jam net nerūpi ar aš esu mokykloje ar ne. Na, nesvarbu svarbiausia kad išvažiuojam rytoj. Nors pailsėsiu nuo miesto šurmulio.
-O-M-G Kamiii!!!-pradėjau strikinėti prie parduotuvėje esančių šaldytuvų.
-Kas? Kas nutiko?-atbėgo uždususi Kami.
-Akcijaa koldūnamsss!!!-ir įsimečiau 5 pakelius koldūnų
-Dieve išgąsdinai tu mane-atsiduso Kami,- bet svarbiausia koldūnų turėsim-pakilnojo antakius.
Prisipirkom visokių smulkmenų šiandieniniam vakarui ir rytojuj.
-Tu Kami eik, o aš užsuksiu į vaistinę.
-Oki duok rakteliuss- nubėgo į mašiną.
Vos po 5 minučių buvau pradėjusi eit iš vaistines. Nupirkau broliui vaistų nuo galvos skausmo nes žinoma juk jam pagirios...
Bet netikėtai kažkas mane pagavo už riešo ir nusitempė už prekybos centro kampo.
-Na, mažule nebijok-ir tai buvo Chris kuris šypsojo šelmiška šypsena. Jis prispaudė mane prie sienos ir laikė už klubų.
ESTÁS LEYENDO
Amžinai Tavo
RomanceDiana. Mergina, ramaus būdo, puikiai išauklėta savo tėvų. Bet kas nutiks kai ji patirs patį skaudžiausia smūgį savo gyvenime? Ar seni draugai ir liks draugai? Po šitokių įvykių Diana įsisuks į kitokio gyvenimo ritmą. Kurį yra patyręs ne vienas jaun...