Net nepajutau kaip praėjo dvi pirmos pamokos, kurių iš vis nebuvo. Trečia pamoka biologija. Nekenčiu biologijos nes mokytoja nesveika, prie visko kabinėjasi.
Visi sėdėjome kabinete ir laukėme kol ateis mokytoja, aš kaip visada sėdžiu pirmame suole. Visi triukšmavo, nors patys žino jei ateis mokytoja bus nekas. Taip žinoma kaip sakoma ,,vilką mini vilkas čia''
-Nesupratau ką jūs darote iš mano klasės? -pasigirdo storas mokytojos balsas. Visi greitai nutilo.
-Na, vienuoliktokai nesitikėjau, už bausmę rašome testą.-Žinau kad niekas nesimokė, o aš pasimokiau.
Po poros pamokų auklėtoja sušaukė visus į kabinetą, nes norėjo pranešti kažkokią žinią.
-Sveiki mokiniai-pasisveikino auklėtoja, ir visi choru pasisveikino.
-Taigi einu prie reikalo užsakiau išvyką savaitei į gamtą, bus kaip žygis stebėsime gamtą, miegosime palapinėse. Negali būti jokių nenoriu, negalima, ar panašiai. Išvykstame ryt, važiuosime su savo mašinomis. Ir dar noriu pristatyti naujokę Kamilę-ir mokytoja nusišypsojo.
Į klasę įėjo Kami, man akys nušvito pagaliau bus dar smagiau mokykloje, negaliu patikėti kad ji čia mokysis bus žiauriai smagu, ir dar mes senai matėmės.
-kaip tu čia kodėl nepranešei?-apsikabinau ją.
-Aš net nežinojau kurioj mokykloj mokinies- ir nusijuokė.
-Tylos- subarė mokytoja, ir tęsė toliau-taigi kas ką galėtu pavešti?
Nemanau kad man reikėtu slėpti jog turiu mašiną ir BMW tai manau aš galėčiau.
-Mokytoja aš galiu- ir nusišypsojau.
-Turi mašiną?-pakėlė antakius.
-Taip galiu paimti tris žmones, užrašykite Kamilę.
-Kas dar nori važiuoti su Diana?-auklėtojos akys lakstė po klasę.
-Kas norėtu važiuoti su jos ,,mašina"-girdėjau rėkė kažkokia fyfa
-Tikriausiai žiguliuką vairuoja-ir visi pradėjo juoktis.
-O jūs net žiguliuko neįsipirktumėte-apgynė mane Kamile, visda džiaugdavaus kad ji mane užstoja, nes pati nesugebėjau.
Visi klasė pradėjo baubti kaip buliai. Tikriausiai iš Kamilės pasakymo.
Pagaliau pasibaigė pamokos ir išėjau iš kabineto.
-Gal gali pavežti mane?-paklausė Kami
-Tai važiuojam pas mane-pasiūliau.
-Puikuu-ir eidama pradėjo šokti.
-Baikk-subariau ją, nors negalėjau sulaikyti juoko.
Išėjome iš mokyklos žvengdamos. O ten netoli mano mašinos stovėjo Krisas ir mano klasės fyfos. Girdėjau kaip tos fyfos kalba.
-Kur tos žiguliukas?-paklausė ir juokėsi.
-Pažiūrėsim -atsakė Krisas.
- Žiūrėk Di čia tavo proga pasimaivyti kad vairuoji BMW.- pasakė Kami.
-Nesvarbu juk tai-ir atsirakinau savo mašiną.
-Ko spoksot į ,,žiguliuką''?-paklausė su sarkazmu Kami.
-Sėsk ir raminkis-suraukiau antakius.-Važiuojam iki tavęs pasiimsi rytojui daiktus ir miegosi pas mane- ir šyptelėjau.
-Gerai, mama-ir laikėsi nesijuokusi.
-Na, kaip nori....-ir nusisukau.
-Gerai, gerai varom-ir pagarsino radiją
Po 30 min kelio buvom pas Kamile namuose. Tikrai senai čia lankiausi jaukus namas dvejų aukštų nėra toks didelis kaip mano, maži jaukūs kambariai ir jaukios spalvos. Užėjau į jos kambarį ji kuitėsi spintoj,atrodė kad tuoj prasidės trečias pasaulinis karas. Pati nusijuokiau iš savo minčių.
-Ko juokiesi?-ir toliau knaisiojosi Kamilė.
-Juokingai atrodai- ir nusijuokiau.
-Ko ieškai?-ir išsidrėbiau ant lovos.
-Megstinio.-ir susiraukė.
-Aham.. šeip tu jį užsidėjus.-ir pavarčiau akis.
-Šūdas visą spinta iškuičiau, einu paieškoti daiktų o tu pagulėk-ir išėjo.
Ramiai gulėjau kai gavau žinutę nuo nepažįstamo numerio.
Ką veiki?
Nusprendžiau ignoruoti, nenoriu kad man rašinėtu nepažįstami.
Ko tyli?
Gal susitinkam šiandien vėlai vėlai vakare? Kad galėčiau su tavim pažaisti?
Ewww ir užblokavau nežinomą numerį kad nerašytu.
-Jau galime važiuoti-atbėgo visa uždususi Kamilė.
-Okeyy, dar į parduotuvę užsuksim- ir pakilnojau antakius.
Ilgai važiuoti nereikėjo parduotuvė buvo čia pat.
Viską nusipirkusios važiavome namo prisipirkom daug nesveiko maisto tarp jų koldūnai ir kebabai.
-Grįžauu-įlėkiau į namus.
-kaip matau nieko nėra- nusijuokė Kamilė.
-Eik į svetainę o aš einu į viršų-ir užlipau laiptais.
Įėjau į brolio kambarį ir jis pabudo.
-Amm tu čia su visais draugais miegojai?-ir pakėliau antakį.
-Joo... Galvą skauda- ir susiraukė.
-Einam pavalgyt.
-Nenoriu-ir atsigulė
-Na, kaip nori kebabas liks man - ir pakilnojau antakius. Nespėjau sureguoti kaip brolis atsidūrė virtuvėje o Kami kalbėjo su Luku.
-Okey visi namo-išvariau brolio draugus, o Mantas nuėjo miegoti.
Bammm nauja dalis :) Nepykite už nesamonęę. Kitai daliai 2 vote.
DU LIEST GERADE
Amžinai Tavo
RomantikDiana. Mergina, ramaus būdo, puikiai išauklėta savo tėvų. Bet kas nutiks kai ji patirs patį skaudžiausia smūgį savo gyvenime? Ar seni draugai ir liks draugai? Po šitokių įvykių Diana įsisuks į kitokio gyvenimo ritmą. Kurį yra patyręs ne vienas jaun...