Oras buvo apsiniaukęs, bet man jis labai patiko. Sedėjom su Zayn viename kambaryje, jis tvarkė kažkokius reikalus kompiuteryje susijusius su tėvo palikimu, na o aš junginėjau kanalus ir ieškojau kažko gero.
-Ko tokia nuliūdus?- patraukė akis nuo kompiuterio Zayn.
-Nenuliūdus, tik kažkokia pavargus.
-Kada važiuosi iki namų pasiimt daiktų?-paklausė.
-Tikriausiai dabar-šyptelėjau.- Tik duok kokį megstinį, nes lauke vėsoka.
-Pasiimk iš spintos kokį nors.
-O, gal važiuoji kartu?-pasakiau besivilkdama jo megstini, kuris kvepėjo jo kvepalais.
-Turiu darbo, kol tu gryši aš apsitvarkysiu ir pagaminsiu kažko skanaus,- priėjo prie manęs ir davė saldų bučinį.
-Tuomet lauk manęs-šyptelėjau ir išėjau.
Įėjau į liftą ir nusileidau į mašinų aikštelę. Įsėdau ir važiavau link namų.
Iki namų buvo apie 20 minučių kelio su mašina, tai nuo mokyklos gyvenu gan toli, pavydžiu Sabinai ji gyvena visai netoli Zayn.
Įvažiavau į kiemą, per langus mačiau jog virtuvej ir svetainėj degė šviesos.
Išlipau iš mašinos ir įėjau pro duris. Be Manto čia taip nuobodu...
-Oho kas gi grįžo,-įėjo mama, kuri buvo gan apsvaigus?
-Labas ir tau,-atsakiau.
-Kur buvai?!-surėke.
-Nerėk, mokykloj ir pas Zayn.-atsakiau susiraukus.
-Ar leidau aš tau?! Maža kekšyte tu!-ir užpyle stikline brendžio ant manęs.-Šiandien niekur nebeisi būsi namie.
-Tu man ne motina, kad aiškintum,- surėkiau ir susinervinus nuskuodžiau laiptais į kambarį, ir žinoma užsirakinau, nes jai stogelis pavažiavo, kas čia žino ką dar padarys.
Greitai persirengiau į trenigus, pasiemiau rytojuj rūbus, porą sasiuvinių, bei makiažo.
-Atidaryk duris aš tau sakau.-šaukė, daužydama mano duris.
Nežinau net kaip dabar išeiti iš namų, bet, kai būdavau vaikas išlipdavau pro balkoną, nes šalia stovi medis, tai manau dabar darysiu tą patį.
Užsidėjau kuprinę ant pečių, susisukau plaukus į kuoduką, prasivėriau balkono duris ir šokau ant medžio, gerai, kad lengvai nusileidau.
Tik įsėdau į mašina, mama iš kart išlekė.
Prasivėriau langą, kad pakalbėčiau su ja.
-Nu ko tu nori?-paklausiau susinervinus.
-Žinai ką, pasakysiu tau tiesą. Ne tavo tėvas sumokėjo, kad tave išprievartautu o aš, nekenčiau tavęs nuo tada kai gimei, džiaugiuos, kad tavo tikroji motina mirė gimdydama tave, bent jau gavau turtingą vyrą, o tas durnelis tiki, kad aš nevaisinga.-ir nusijuokė pašaipiai.
-Mieloji, ką dabar pasakei bus kažkada panaudota prieš tave-šyptelėjau.
-Įdomu kaip tu panaudosi tai?-parodė kabutes.
-Ką tu katik pasakei, viskas buvo įrašyta, pas mane mašinoje visuomet įjungtas vaizdo registratorius tai sekmės.- ir išvažiavau iš ten.
Pradėjau galvot apie tai ką ji pasakė, ašaros pradėjo kauptis, vien dėlto jog be reikalo kaltinau tėva, ir vien dėl to, nes mano mamos kažkokia kalė nežemins. Visuomet ją laikiau savo tikra mama, bet dabar, po šitiek metų pamačiau jos tikrąjį veidą.
************
Sedėjau jau pas Zayn ir papasakojau jam viską, buvau gan pavargus.
Nusipraususi atsiguliau į lovą ir laukiau, kol Zayn išeis iš dušo.
Šalia manęs gulėjo jo telefonas ir jau kokias 5 minutes jam kažkas skambino. Kol neišlaikė nervai ir pakėliau ragelį.
-Klausau.-pasakiau.
-Amm.. Sveiki su kuo kalbu?,-paklausė kažkokia mergina.
-Kokiu reikalu skambini?-paklausiau.
-Kur Zayn?-ji vėl paklausė.
-Prisistatyk pirma,-pasakiau.
-Aš jo mergina, sakyk kokiu reikalu.
-Perduok jam, kad skambino Monika.-ir numetė ragelį.
Zayn išėjo iš dušo ir pamatė, kad laikau jo telefoną.
-Kas ta Monika?-paklausiau, gan piktokai.
Duokite man minčių!!Trūksta įdėju man.
DU LIEST GERADE
Amžinai Tavo
RomantikDiana. Mergina, ramaus būdo, puikiai išauklėta savo tėvų. Bet kas nutiks kai ji patirs patį skaudžiausia smūgį savo gyvenime? Ar seni draugai ir liks draugai? Po šitokių įvykių Diana įsisuks į kitokio gyvenimo ritmą. Kurį yra patyręs ne vienas jaun...