1

1K 51 17
                                    


TRRRRR.... Pabudau nuo nesibaigiančio skambėjimo... Ahh taip tai mano mielasis žadintuvas net nepajutau kaip nusišypsojau. Juk šiandien mano 17 gimtadienis, valiooo... Dar truputėlį pagulėjau lovoje, ir nuskuodžiau ruoštis į mokyklą. Nuėjau į dušą ir palindau po drugno vandens srove. Norėjau pabūti dar ilgiau bet negaliu vėluoti. Nenorom išėjau iš dušo ir ieškojau ką apsirengti. Po poros minučių buvau visa juoda, o plaukus susirišau į paprastą ,,uodegėlę''

-Su gimtadieniu Diana-šypsojosi mama ir dainavo man dainą ,, su gimimo diena"

-O jetus mama Ačiū- pasakiau nulipdama laiptais ir šiltai ją apkabinau. Ji tiesiog buvo iškepusį mažą pyragėlį su įsmeigta viena žvakutę ir aš buvau labai nustebinta.

-Su 17-uoju gimtadieniu dukrelę- priėjo tėtis ir pabučiavo į žandą. Jis man įteikė vokelį.

-Tėti kas čia?-suraukiau antakius.

-Pažiūrėk-ir nusišypsojo.

-Tėti nereikėjo-nusišypsojau ir apkabinau, o ten buvo 200eurų. Mes gyvenome tikrai turtingai, tik tėtis ,,švaistė" pinigus bet kur. Mano broliui su 18-uoju gimtadieniu padovanojo Audi. O man 200e bet aš vis tiek džiaugiuosi. Po kiek laiko įėjo brolis. Kartais kai jis būna normalus mes su juo gerai sutariame, bet būna kad susimušame štai tokie mūsų santykiai.

-Su gimšiuku Di- atsisukau bevalgydama blynus. O jis laikė gelių puokštę vis del to jis geras brolis.

-Ačiū Mantai- nusišypsojau ir apkabinau jį

-O kur bučkis?-nusijuokė- pavarčiau akis ir pabučiavau į žandą.- Taip jau geriau- pasakė brolis.

-Na ką vaikai važiuokit nes pavėluosit- pasakė mama ir atsisveikino. Pasiėmiau kuprinę, užsimečiau striukę ir su broliu išėjom pro duris. Įsėdau į brolio mašiną ir važiavom į mokyklą. Mokyklą buvo tolokai iki jos kažkur 5km.

-Mantai jau 8.00 pavėluosim-pasakiau suraukusi antakius.

-Tu jau pavėlavai.-ir pradėjo juoktis.

Pagaliau po 10 min buvom mokyklos kieme. Atsisveikinau su broliu ir nuėjau prie spintelės. Kaip visada ant mano spintelės buvo lapukų su įvairiausiais keiksmažodžiais. Net nesivarginau skaityti, tiesiog išmečiau į šiukšliadėžę. Pasikabinau striukę, pasiėmiau matematikos knygas ir nuskubėjau į klasę.

-puiku jau 20 min vėluoju- pasakiau panosėje.

-Labas rytas mokytoja, labai atsiprašau kad vėluoju daugiau tai tikrai nepasikartos.-vos išbėriau viską, bet atrodo mokytoja manęs net nepasigedo.

-Gerai.Sėskis.-pasakė nenutraukdama akių nuo kompiuterio.

-Oooo lūzerė čia- pasakė viena klasiokę ir visos kitos kaip varnos iš paskos, bet aš jau nebekreipiau dėmesio ir net jų nesiklausiau. nes jei viena kažką pasako visos kitos iš paskos.

Pagaliau ilgai lauktas skambutis, jau nusibodo matematikoj. Nuėjau iki spintelės pasiimti likusių knygų. Prie manęs priėjo direktorius.

-Panelę Diana ateikite į mano kabinetą.

Nieko neatsakiau o tiesiog nuskuodžiau iš paskos. Įėjau į kabinetą o ten sedėjo ta pati ,,žiurkė'' kuri mane lūzere vadina. ji atsisuko i mane su apverktom akim ir šypsosi.

-Panelę Diana sėskitės.- pasakė direktorius o aš taip ir padariau.-taigi...-, toliau pasakojo direktorius. -Man panelė Žana pasiskundė kad jūs iš jos šaipotės, sugadinote spintelę ir...

Nebaigė sakyti direktorius o aš jį pertraukiau.

-Pirma kameras įtaisykite ir sužinosite teisybę.-Nusišypsojau ir trenkiau durim, nesuprantu iš kur pas mane toks įžūlumas.

Tik išėjau iš kabineto ir atsitrenkiau į savo brolį, kuris ėjo su mano dar viena prieše???

-Ką čia darai-paklausė Mantas.-pasakė kiek sutrikęs.

-Tavęs norėčiau to paties paklausti. -pasakiau be emocijų.

-kas ji tokia? tavo buvusi? ar sesuo?-paklausė Joana.

-aš jo s...-prabilau bet jis mane nutraukė.

-Tai mūsų namų tarnaitė.-pasakė sutrikęs.


Taigi štai tokia mano Pirmoji dalis ;) Tikiuos sudominau, o gal ir ne :D . Šeip jau seniai norėjau kurti istoriją. Galvoje turiu daug minčių tik man jų pritrūko ;D. Tai jei galite pasiūlykite įdėju ir parašykite nuomonių. Myliu jus. IKI ;)))




Amžinai TavoWhere stories live. Discover now