Su Sabina sedėjome kavinukėje ir apie viską šnekučiavomės.
-Gal, nori kartu lėkt rytoj su Zayn ir manim pas jo draugus?,-paklausiau kramtydama maistą.
-Na, nežinau, nejauku kažkaip,-susigėdo.
-Nejuokauk,-nusijuokiau,-Nesėdėsiu aš prilipus prie Zayn, ten didelis namas, jie visi renkasi į vieną sodyba užmiestyje, tai galėsim pavaikščiot kur nors,-šyptelėjau.
-Ną, gerai, tikiuos mama išleis, o gal šiandien atvažiuok pas mane, ir pasilik nakvot,-paklause su šypsena Sabina.
Seniai neturėjau tokios draugės, nes su Kami susipykau, Džes laukiasi vaiko, tai manau būtu tikrai smagu.
-Sutinku!!-nusijuokiau.
-Jau maniau nesutiksi,-šyptelėjo.
-Pamoką mum už 20 minučių prasidės, manau važiuojam.
Sabina linktelėjo, susimokėjome už savo maistą ir pajudėjome mokyklos link. Važiuodamos diskutavome įvairiomis temomis. Tai neužilgo pasiekėm mokyklą.
-Kokia tau pamokos liko?-paklausiau užrakindama mašina.
-Dailė ir braižyba,-atsakė Sabina.
-Man kūno kultūra ir chemija,- tai galėsiu tave namo parvežti, ir tada ant vakaro pati atvažiuosiu.
-Gerai, tada po pamokų prie mašinos?-paklausė.
-Taip,- ir ėjau persirengti kūno kultūrai.
*******************
Po pamokų parvežiau Sabina namo ir užsukau į savo namus.-Sveikas, tėti,- šyptelėjau.,-Ką čia veiki?
-Deduos daiktus, parduosim šį namą, tau irgi reiktu jau viską susikrauti.
-O tai pala, kur gyvensime?,-paklausiau.
-Aš išvažiuosiu gan ilgai dėl darbo, tu kiek žinau pas Zayn gyveni?-paklausė tėtis.
-Na, taip.
-Tai va, kolkas pabūsi pas jį, po to kai grįšiu, nusipirksim butą ar namą, gal net kitame mieste,-šyptelėjo.
-O, kiek laiko būsi išvykęs?
-Pusei metų tai tikrai, matai mūsų kompanija dabar daro tarptautinį projektą, jei viskas pavyks, mūsu laukia milžiniški pinigai.,-kalbėjo dėdamasis daiktus.
Trumpam išėjau iš jo kambario, nuėjau į virtuvę pasiimti sulčių, ir vėl grįžau pas tėti.
-O tai, kaip tu mane viena paliksi?,-pasakiau prisėsdama ant lovos.
-Gi nebe maža mergaitė tu jau,-nusijuokė.
-Bet, šitam namę tiek daug prisiminimų, gal neparduokim?
-Reikia, Diana, aš žinau geriau,-Pasakė tėtis paimdamas mano sultis.
-Tai kada tu išvyksti?
-Šią savaitę turėčiau. Tau reiks likusius daiktus sudėti o bamą parduos agentas, pimigus perves į tavo banko kortelę.
-O tai kur visus daiktus reiks sudėti?,-pakėliau antakius.
-Kalbėjau su Mantu, pas jį į sandely viską sudėsim.
-Tai aš tau padėsiu susidėti daiktus.
-Gerai,-šyptelėjo tėtis.
Kokias tris valandas su tėčiu diskutavom įvairiom temom, žinau, kad jis to projekto laukė labai ilgai apie keturis metus, tai jam tikrai tai labai svarbu. Nenoriu, kad jis išvažiuotu, nes pasiilgsiu jo, gerai, kad turiu Zayn, bet aš vis dar galvoju ar jis manęs neišdavinėja.
-Šiąnakt tikriausiai pas draugę miegosiu, o ryt sodyboj.-pasakiau tėčiui.
-Gerai, būk atsargi, pas mane užsuks porą draugų, šiandien futbolo varžybos,-nusijuokė.
-Svarbu linksmai praleisi laiką,-šyptelėjau.
Nuėjau į savo kambarį, persirengiau į trenigus, kad būtu patogiau.
-Iki tėti,- ir pakštelėjau jam į skruostą
-Iki, jei kas skambink.
-Gerai!!
Uždariau duria įsėdau į mašiną ir pajudėjau link Zayn namų.
Po poros minučių buvau jo kiemę.
-Zayn!!-pašaukiau.
-Aš čia,-išlindo iš dušo.
-Šiandien nakvosiu pas Sabina, o ryt visi varysim pas Harri, ir aš gyvensiu su tavim nes tėtis parduoda namą.
-Oho kiek daug naujienų,-pakėlė antakius,-Bet gerai zujka viskas dėl tavęs.
-Ir klausyk.. Kodėl pas tave ant kelių ta blondinė sedėjo?
-Nekreipk dėmėsio, pati užsilipo, juk žinai, kad tik tu man reikalinga.
-Na gerai patikėsiu,važiuosiu tada aš,- prieš išvažiuojant pasibučiavom aistringai.
Paskambinau Sabinai, kad aš prie jos namu, nes reikia abiejom į parduotuvę užlėkt.
-Sveika.,-šyptelėjo Sabina
-Sveika, važiuojam užkandžių kokių nors.
Po pusė valandos jau sedėjom pas ją ant lovos ir valgėm guminukus, ji turėjo xboxą tai pradėjom žaisti, jos mama labai draugiška, o sesutė labai miela, atvykus pas juos į namus iš kart jaučiasi tokia šilta atmosfera, norėčiau ir aš turėti mamą...
ESTÁS LEYENDO
Amžinai Tavo
RomanceDiana. Mergina, ramaus būdo, puikiai išauklėta savo tėvų. Bet kas nutiks kai ji patirs patį skaudžiausia smūgį savo gyvenime? Ar seni draugai ir liks draugai? Po šitokių įvykių Diana įsisuks į kitokio gyvenimo ritmą. Kurį yra patyręs ne vienas jaun...