25

345 26 10
                                    


Atsikėliau nuo labai smarkaus purtymo.

-Kelkis Di, laikas lipti.-murmėjo mama.

-Gerai.-pasakiau apsimiegojusiu balsu.

Išlipusi pamačiau du milžiniškus namus. Kažkas man sakė kad tai bus labai mažas namukas.

-Kuriam mes gyvensime?-paklausiau tėvų, žiūrėdama į šalia vienas kito stovinčius namus.

-Antram-šyptelėjo tėtis,- ir mes įžengėm į namą.

Namas buvo nuostabus, dideli laiptai ir didelės baltos durys.

Pravėrus duris tikrąją to žodžio prasme įsižiojau,  viskas auksinės ir baltos spalvos, visur kameros. Pasiėmiau namo ,,instrukciją" nes jame tikrai galima pasiklysti.

Viską perskaičius nustebau nes name yra sporto salė, soliariumas, kinas ir daug kitokių pramogų.

-Lipkit vaikai į antrą aukštą, Diana tavo kambarys dešinėje, koridoriaus gale. O Mantai tavo kairėje taip pat gale.-paaiškino tėtis, ir mes pajudėjom.

-Tai ką džiaugiesi?-paklausė Mantas.

-Nu.-atsakiau paprastai.

-Greitai nesidžiaugsi.-pasakė lipdamas laiptai Mantas.

-Klausyk užteks pavydo scenų. Nebūk "Drama queen"-pakartojau jo frazę ir parodžiau kabutes.

-Prisimink mano žodžius Diana. Paversiu-Tavo-Gyvenimą-Pragaru.-šyptelėjo ir nuėjo.

Žiūrėsim kas kieno gyvenimą pavers pragaru.

Pagaliau pasiekiau savo kambarį. Man buvo džiugu nes jis nebuvo didelis. Dešinėje didelis langas ir balkonas, didelė lova, spinta ir daug visokiausių baldų.

****************

Nusprendžiau išeiti pasivaikščioti. Pagriebiau savo Haskį, užsidėjau sportbačius ir pasiėmiau striukę, nes prie ežero vėsoka, o jau vakarėja.

Išėjus apsidairiau, didelis kiemas, daug vaismedžių, fontanai kam tiek prabangos... Žinoma man buvo įdomu sužinoti kas bus mano kaimynai, taigi pradėjau eiti link tvoros kur matėsi kaimynų namas.

Kieme stovėjo prabangus automobilis. Jų namas taip pat buvo didelis, gal net didesnis už mūsų, bet čia buvo tik du namai ,mano ir jų. Tikiuosi ten gyvena vien merginos, nes norėčiau susirasti naujų draugų, beje kaip laikosi Džes? manau vėliau paskambinsiu.

Nusibodo sėdėti ir laukti kol kas nors išeis. Tai pradėjau naršyti telefone.

Bet po poros minučių pradėjo rėkauti kažkokie  vaikinai. Greitai atsisukau ir pamačiau tris išeinančius vaikinukus, visi buvo pasportavę du brunetai ir vienas blondinas, jie tokie sexy kad net akinius nuo saulės nusiėmiau.

-Ko žiūri?-riktelėjo kažkuris vaikinas. Supratau tik viena kad jie labai nemandagūs, turtingi ir išlepinti.

-Aš klausiu kvaile.-priėjo prie tvoros.

-Noriu ir žiūriu, ką uždrausi?-pakėliau antakius.

-Taip, uždrausiu.-pakėlė antakius.

-Žinai ką koks tu ,,fyfa- susidėjau rankas po krūtine.

-Žinau-ir mirktelėjąs nuėjo.

-Ai ir dar pridursiu, gražus užpakaliukas.-apsilaižė lūpas.

-Gaidysss!-riktelėjau. O jis man išmetė savo vidurinį pirštą.

Labai faina atvykau tik šiandien ir aplink vien ,,lopai" ir dar kažkokie atsilikę nuo gyvenimo. Uhh negaliu kaip nervina.

Po kiek laiko užmiršau juos ir žaidžiau prie ežero su savo šuneliu. Aišku kaip visada aš nusivariau nuo kojų. Tai sudribau ant suoliuko.

-O čia ta kur mus stebėjo.-atėjo tie vaikinai ir visi pradėjo juoktis.

-Šeip tai ,,ta" turi vardą. Ir jum labas ,fyfos".-pasakiau su sarkazmu.

-Geriau patylėk su tom savo fyfom, nežinai ant ko šoki.-šyptelėjo tas pats fyfa.

-Ką noriu tą darau.-šyptelėjau

O jis tik nusijuokė ir nuėjo.

D-E-B-I-L-A-S



Amžinai TavoWhere stories live. Discover now