XII

189 30 2
                                    

Jaučiau kaip iš baimės apmirė mano kūnas, kaip į akis pradėjo plūsti ašaros kurias buvo be galo sunku sutramdyti. Kūnu ėjo šiurpuliukai, kurie nebuvo malonūs. Tėtis atidarė duris, į jį už rūbų spoksojo dvi juodos, blizgančios akys, jos buvo lyg grobuonies kuris laukia progos šokti ant savo aukos. Tėtis kruptelėjo ir žengė kelis žingsnius atgal.
- Ana, kas čia? -Tarė drebantis jo balsas.
Aš stovėjau ir giliai kvėpavau, nieko negalėdama ištarti. Buvau sustingusi, rutulys gerklėja neleido kalbėti.
- Ana, manau mums laikas susipažinti. - Tarė Alanas ir išlindo iš spintos, dideliais ir tvirtais žingsniais.
Tėtis prisispaudė prie sienos, jo veidas buvo persmelktas baimės. Alanas žvilgtelėjo į mano akis, ir aš atsisėdau ant lovos, buvau lyg užhipnotizuota jo akių, kurios liepė man sėstis. Tada jis priėjo prie tėčio ir ištiesė savo ranką.
- Alanas, -tvirtu balsu ir besišypsantis tarė. Įsisteibilijo į jo akis, Alano akys pasidarė visiškai juodos, vyzdys išsilpletė taip kad nebeliko baltu vietų, tai stovėjo žiūrėdamas tiesiai į tėčio akis kelias sekundes.
- Maksas, -tėtis ištiesė ranką lyg niekur nieko.
Tada Alanas atidarė mano kambario langą ir dingo tamsoje. Tėtis išėjo iš mano kalbario, nieko nesakė man daugiau, ir uždarė durys. Aš taip ir likau sėdėdama ant lovos, visiškai pasimetusi savyje ir savo jausmuose. Nebegalėjau suprasti kad yra tikra o kas ne, kas čia kątik įvyko. Man kilo tiek daug klausimų į kuriuos aš nežinojau atsakymų.
Mano kūnas dar ilgai buvo sustingęs, ir aš negalėjau nieko padaryti. Galiausiai kai atleido raumenis ir galėjau pajudėti, aš kritau ant lovos, neilgai trukus panirau į sapną.
"Prieš save vėl išvydau tą pačią banguojančią, žalią, pievą, tolumoje tą patį aukštą medį, tačiau dabar jis buvo juodas, be lapų ir pumpurų, tarsi sudegęs, dabar aplink jį skraidę varnos ir rėkaujo, lyg bandydamos man kažką pasakyti. Kad mano poelgis buvo labai blogas, kad aš sugrioviau jų pusiausvyrą, kad aš viską sugadinau, paniekinau viena iš svarbiausių jų pasaulio simbolių."

Sveikučiai, taigi nauja dalis, ši dalis truputį trumpesnė, atleiskit už klaidas, greitai rašiau, gal ir nelabai įdomi nes labai turėjau įdėjų. :)

KitokiaWhere stories live. Discover now