XVI

173 27 3
                                    

Jos buvo kažkokios keistos, lyg ir pažystamos, tačiau lyg ir ne, kažkokios piktos ir sužverėjusios. Ištesiau ranką bandydama kažką užčiuopti, kažką kas stovi tamsoje, bet ranka perėjo kiaurai. Akys užsimerkė, ir likau tik tamsoje, nebebuvo nieko. Man pradėjo spengti ausyse, lyg aplink galvą zvimtų milijonai vambzdžių. Aš susiemiau už galvos ir parklupai ant žemės.
Atsibudau ir įkvėpiau gilų oro gurkšnį. Buvau visa šlapia ir pasimetusi žiūrėjau į persigandusį Reno veidą kuris laikė puoduką. Staiga jis čiupo mane ir stipriai apkabino.
- Kas nutiko? - pasimetusi paklasiau.
- Aš tave bandžiau pažadinti, purčiau tave, bet tu nepabudai, jau maniau.. - jo balsas nutrūko. -Jau maniau kad kažkas blogai, baisiai mane išgazdinai. Tavęs nepavyko kitaip pažadinti. -pasitraukė ir liūdnai pažvelgė į mane.
- Na viskas gerai dabar, -atsakiau.
- Taip, daugiau nebedarysim to..
- Manau aš jau eisiu, -atsakiau šilta šypsena.
- Gal tave parvežti?
- Ne ačiū, noriu pasivaikščioti.
Daugiau nebesikalbėjom, aš užsidėjau švarkelį ir išdumiau pro duris. Laiptais nulipau žemyn ir išėjau pro lauko duris. Nuo gaivaus oro man pradėjo suktis galva, pasidarė labai silpna, ir aš atsiremiau į sieną. Taip pastovėjau kelias minutes, kai praėjo pajudėjau link namų.
Jau buvo vakaras, bet nebuvo visai tamsu. Nuo leidžiančios saulės dangus buvo rožinis, labai gražus. Ėjau tuščia galve užvertusi galva į dangų, ir užsisvajojusi. Kad ir kaip būtų keista galvojau apie Alana. Galbūt mano širdyje atsirado kažkiek vietos jam. Jis manimi visad rūpinasi, ir nori visa ko geriausio. Tačiau jaučiau gana nemažai neapykantos jam taip pat. Buvau pasimetusi savo jausmuose, bijojau vėl susaistyti savo gyvenima su kitu žmogumi, tad buvau įsitikinusi šimtu procentu kad nieko su juo nebus.
Net nepajaučiau kaip atsiradau prie namų, visos šviesos buvo užgesintos, tėtis dar nebuvo grįžęs. Atrakinau duris ir įėjau į tamsią, šaltą patalpą. Man nugara nuėjo šiurpuliai, uždegiau šviesą. Jaučiausi labai pavargusi, akys lipo viena prie kitos, bet taip pat buvau baisiai išalkusi. Nuėjau prie šaldytuvo kur turėjo būti palikta vakarienė. Išsitraukiau lėkštutę uždengta su plevele. Joje buvo vištienos krūtinėlė su salotomis. Ją pasikepinau keptuvėje ir suvalgiau. Nuėjau patikrinau ar durys užrakintos ir nuėjau į kambarį. Kritau ant lovos lyg akmuo ir greitai užmigau. Tačiau kažkas sudrumatė mano saldų miegą, kažkas barbeno į langą.

Hey draugai ir nedraugai. New part, nežinau ar ši įdomi, nes labai laiko nerandu ir kažkaip įdėjų neturiu.. taigi vertinkite. ;33 ♥

KitokiaWhere stories live. Discover now