Kelias minutes taip ir stovėjau, negalėjau nei krustelėti, tartum mane kažkas laikė sukaustę grandinėmis. Atrodė kad tamsa supanti kambarį pasidarė dar tamsesnė ir gilesnė. Kambaryje atvėso oras, ir man su kiekvienu oru gurkšniu darėsi sunkiau kvėpuoti.
Aš užsimerkiau. Oras pasidarė lengvesnis ir aš giliai atsidusau, tačiau padaras niekur nedingo. Kelias minutes pagalvojau kad visa tai tik sapnas bet deja. Su kiekvienu mano žingsniu tolyn vis sužvambėdavo grandinės. Atsitraukus pakankamai toli atsirėmiau į minkštą fotelį iš kurio buvo mažai kas like. Ir tada supratau kad man šiame kambaryje niekur nėra saugu, kad grandinė yra pakankamai ilga ir mane gali pasiekti betkurioje vietoje.
Dėl prasto apšvietimo man buvo labai sunku kažką įmatyti, tad čiupinėdama kiekviena sienos kampelį ieškojau durų pro kurias įėjau. Galiausiau užčiuopusi nedidelę rankeną aš ją pasukau, ir durys plačiai atsivėrė. Tačiau prieš save išvydau tai ko nesitikėjau. Kelias sekundes stovėjau sunerimusi ir pasimetus, išsprogdintom akimis, poto mane apėmė didelis pyktis ir įniršis, atsirado daug jėgu, ir aš išsiveržiau pro duris lyg vijurkas nepaisydama stovinčio asmens.
Kad ir kiek atrodė turėjau daug jėgu, jam ištarus kelis žodžius viskas dingo, ir aš vėl pasijaučiau lyg bejėgė gležna mergaitė, didelėje žmonių minioje.
ESTÁS LEYENDO
Kitokia
VampirosKnyga apie mergina, apie problemas su kuriomis susiduria ji. Taip pat apie kitokius žmones, ne iš šio pasaulio, apie tamsesnes būtybes. Bet ar Ana pasirinks būti viena iš jų...?